پیام خوزستان

آخرين مطالب

منصوریان: اگر VAR بود خیلی از اتفاقات دوران نکونام نمی‌افتاد ورزشي

منصوریان: اگر VAR بود خیلی از اتفاقات دوران نکونام نمی‌افتاد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان -   سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نفت انتحاری بازی کرد و اعتراضی هم به این شیوه بازی نداریم.
  علیرضا منصوریان پس از برد تیمش در داربی خوزستان برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری، اظهارکرد: بازی سختی بود و به نظرم تیم های انتهای جدول انتحاری بازی می‌کنند و اعتراضی به این شیوه بازی نداریم.
  وی با بیان این که حتی اگر یک بازیکن 10 بار خود را روی زمین بیاندازد ما باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم، ادامه داد: البته باید تاکتیک‌مان را آنقدر خوب دیکته کنیم تا به گل برسیم و حریف‌مان مجبور به انجام چنین کاری نشود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از صمیم قلبم از اینکه دو سهمیه از سه سهمیه خوزستان در لیگ برتر در خطر سقوط هستند ناراحتم. با احترام به لیگ برتر امیدوارم صنعت نفت دوست داشتنی حتما در لیگ بماند. دیروز هم یک بازی خیلی خوب انجام دادند و امیدوارم سهمیه حفظ شود. در این جا یک گنج داریم اگر همه تیم‌های خوزستان بخواهند سقوط کنند و فقط فولاد بماند بخش اعظم استعدادهای فوتبالی از بین می روند.
وی با بیان این که از بازیکنانم بسیار راضی هستم، افزود: در دقایق آخر بازی حتی ممکن بود گل بخوریم زیرا حریف دست به بازی مستقیم زده بود. از تعویض‌هایم فوق‌العاده راضی هستم. به خصوص از عارف آقاسی که با یک تحول وارد زمین شد و یک حرکت رو به جلو به تیم ما داد، راضی هستم.
منصوریان عنوان کرد: داور در یکی دو صحنه شانس ‍پنالتی داشتیم که داور ندید. من صحنه پنالتی که نفتی‌ها نسبت به آن معترض بودند را هم ندیدم اما چه پنالتی از ما کسر شود و چه از نفت اتفاق عجیبی است. هفته گذشته هم در سیرجان ما پنالتی به دست آوردیم ولی به هدر رفت. اما در مجموع نحوه قضاوت آقای زیاری داور بازی امشب راضی هستم و او فوق‌العاده خوب قضاوت کرد و در همه صحنه ها حضور داشت. داور چهارم هم با آن قد و بالا وقتی به سمت من می‌آمدم می‌گفتم این حسین کاظمی و بچه‌های دیگر است که اعتراض می‌کنند. برای این داور روی میز می‌زنم که چشم نخورد و باید به این داور بها داد. داوری ما در پوست اندازی است، البته در دو سه مورد آسیب خورده‌ایم اما این آسیب را پای نبود VAR می گذارم. اگر VAR بود خیلی از اتفاقات در دوران من برای فولاد یا زمان نکونام، رخ نمی‌داد. مثلاً در حق تیم مس رفسنجان داوری خیلی ظلم کرده است و اگر VAR بود شاید این اتفاقات رخ نمی‌داد و شاید اصلاً جدول تکان می‌خورد.
وی در مورد اینکه اعتقاد شما به استفاده از جوانان خوزستانی چقدر است؟ گفت: ما در همین فشردگی تمرینات مان از آقای مهدی‌پور خواهش کردم بین تیم جوانان، امید و ما یک بازی بگذارد و از بین آن ها 21 بازیکن را به تیم‌مان دعوت کرده‌ایم. تلاش ما بر این است که واقعا یک پشتوانه خوب از بازیکنان جوان و امید داشته باشیم و از تیم امید باشگاه نیز دو بازیکن برای تیم بزرگسالان انتخاب کردم که یکی از آن ها حسین کعبی جدید خواهد شد. من در گذشته چهار سال در کار آکادمیک بوده‌ام و من جرأت استفاده از بازیکنان جوان را دارم. حتی سال گذشته ممی‌زاده را با نفت آبادان فیکس در ترکیب گذاشتم و بعد از آن نیز فردین یوسفی و حامدی فر را بازی می‌دادم زیرا وقتی جوان زود با تجربه شود 10 سال متوالی می‌توانید او را در فوتبال داشته باشید.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه برخی از بازیکنان با کیفیت خوزستانی به اجبار در خارج از استان بازی می کنند و آیا نگاهی به آن ها دارید؟ عنوان کرد: ، گفت: آنهایی که بازیکنان سطح بالا باشند و واقعاً به درد فولاد بخوردند، قطعا جذب می شوند. 
وی درباره انتقاد اشکش به وضعیت زمین و خیس بودن آنه نیز گفت: قانون AFC است که قبل از بازی و بین دو نیمه، وظیفه داریم 60 یا 90 ثانیه زمین را آب بدهیم. استقلال هم که آمد اولین دغدغه‌اش همین بود و به آن ها هم گفتیم زمین را آب می‌دهیم. در کرمان هم وقتی پرسپولیس به آن جا رفت چون زمین را آبیاری نکرده‌ بودند، گل محمدی تیمش را داخل زمین نبرد. اما نفت مسجدسلیمان چون در زمین خشک تمرین می‌کند، وقتی ما دو بار به مدت 60 ثانیه آب دادیم، احساس بر این بود که زمین را خیس کردیم، در حالی ناظر اصلاً اجازه نمی‌دهد ما زمین را خشک نگه داریم. هیچ قصد و غرضی نیست. اگر قصدی داشتیم در 7دقیقه وقت اضافه با یک اشاره می‌توانستیم سه بار دروازه‌بان مان یا انصاری را روی زمین بیندازیم. من از این مدل تفکرات اصلا بیزارم. ما هر وقت بازی داریم امکان ندارد به کنت بگویم خودش را زمین بیندازد. ما باید کاملا مردانه و جوانمردانه بازی کنیم و شاید تیم نفت به خاطر جایگاه‌شان دچار سوتعبیر شد.
منصوریان درباره سجده شکری که بعد از گل تیمش به جا آورد نیز عنوان کرد: من از حضور در آبادان درس گرفته‌ام که بزرگترین درس بود و به آن افتخار می‌کنم. بازیکنان نفت کنج زمین با طالب ریکانی سجده می‌کردند و من هم اینجا سجده کردم. من سجده شکر را هر دفعه بعد از هر گل فولاد انجام داده ام. به استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم که صدر جدول هستند تبریک می‌گویم. یک مثالی هم می‌گوید صبر کنید ان‌شاءالله شاید سال آینده و شاید شما برای ما سجده شکر به جا آوردید. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ساسان انصاری را از بال به خط حمله آورده‌ایم. بعد از چند دقیقه از نیمه دوم نیز یک هافبک دفاعی کم کردیم و اشکان دژاگه را وارد زمین کردیم و سیستم را دو مهاجمه کردیم. من خودم فوتبال با دو مهاجم را خیلی دوست دارم. در تیم صنعت نفت هم با دو مهاجم بازی می‌کردیم اما جنس‌مان هنوز جور نیست و الکس نیز به تازگی به فرم خوب رسیده است و مجبوریم از ساسان انصاری خیلی کار بکشیم. به انصاری تبریک می‌گویم که امشب رکوردش با جلال کاملی مفرد یکی شد و 216 بازی برای فولاد انجام داده است و ان‌شاءالله که سلامت باشد. فکر می‌کنم او یک رکورد تاریخی به جا می گذارد و خیلی کم کسی بتوانند این رکورد را به دست بیاورد.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/698081/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- 3 مقابل پرسپولیس تهران

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان

خلاصه بازی نفت‌آبادان 0-3 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

(ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت