پیام خوزستان - مسئول بازرسی معاونت غذا و داروی اهواز گفت: ثبت شکایات مردمی حوزه غذا و دارو از طریق سامانه 190 در این کلانشهر امکانپذیر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان
خوزستان ، موسی ظهیرینژاد بیان داشت: با عنایت به تاثیر دریافت و بررسی شکایات مردمی در ارتقا سلامت کالاهای عرضه شده و به منظور تحقق اهداف وزارت بهداشت در حفظ و ارتقا سلامت افراد جامعه به اطلاع هم استانیها میرساند شکایات غیر حضوری خود را در خصوص دارو و مکمل و شیرخشک، تجهیزات و ملزومات پزشکی، فرآوردههای خوراکی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی را میتوانند از طریق تماس با سامانه 190 اعلام کنند.
وی افزود: بدیهی است به محض وصول شکایت مورد بررسی کارشناسی و پیگیریهای لازم قرار گرفته و برخورد قانونی با تخلفات محرز شده اعمال خواهد شد.
ظهیری نژاد تصریح کرد: علاوه بر سامانه 190، میتوانید شکایت خود را طریق تماس با شماره 91001090- 061 معاونت غذا و دارو اهواز و سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه به آدرس shekayat.ajums.ac.ir اعلام کنند.