پیام خوزستان

آخرين مطالب

حجاب فوریت نظام است/ راه‌اندازی 5 غرفه «همیشه بهار» در اهواز گفتگو

حجاب فوریت نظام است/ راه‌اندازی 5 غرفه «همیشه بهار» در اهواز
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - شهریاری حجاب را فوریت نظام دانست و گفت: ما در مساله حجاب طرحی جامع را ارائه دادیم که در آن تنش، دعوا، درگیری مردم با مردم و ... وجود ندارد بلکه طرحی ترکیبی، ایجابی و قانونی است که در مجلس خوابیده در صورتی که اگر مصوب شود باطل‌السحر فتنه دشمن است.
  همن شهریاری، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز در شرایطی قرار دارد و از بسیاری از گذرگاه‌ها عبور کرده و در حال حاضر در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است.
  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، با بیان اینکه در تاریخ حکومت‌های زیادی به نام مردم آمدند ولی از مردم سوءاستفاده کردند، افزود: هر انقلابی اگر قرار شد به نتیجه برسد باید مردم‌داری داشته باشد، قدرت انقلاب با مردم است و مردم قدرت نرم انقلاب هستند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب امام (ره) در شرایطی شکل گرفت که دنیا بین دو بلوک شرق و غرب جابه‌جا می‌شد و امام (ره) به خاطر مردم آمد و یک بلوک متفاوت را شروع کرد که سلطه شرق و غرب را مهار کند، ادامه داد: اگر سه ضلع امام، امت و مبانی انقلاب نباشد معمولا این انقلاب‌ها به نتیجه نمی‌رسد.
معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، اضافه کرد: 44 سال از انقلاب امام (ره) و امت امام گذشته و از اول سناریوهایی در جهت تغییر و براندازی انقلاب تعریف و بازتعریف شده و در این راستا اقداماتی همچون ترورها، کودتاها، ماجرای لانه جاسوسی، جنگ هشت ساله و ... روی داده تا به پاییز 1401 رسید.
وی تصریح کرد: طراحی این فتنه در بلژیک با همکاری چند کشور اروپایی و منطقه به منظور عبور انقلاب از اسلام آغاز شد؛ جلسات آنها 13 مصوبه داشت و ماجرای مهسا امینی نیز یکی از این مصوبات بود؛ این فتنه فرهنگی بود و هدف آنها گرفتن غیرت دینی، ارزشی و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به خاک، ارزش‌ها، انقلاب بود.
شهریاری، ابراز کرد: در 28 آبان 1401 در نامه سنتکام، نماینده اروپا در منطقه به پنتاگون به پنج موضوع اشاره شده است؛ اول اینکه در مواجهه با انقلاب اسلامی فریب آدم‌های خود را خوردیم و آنها به ما اشتباه گرا دادند، دوم انتظار می‌رفت حوادثی که در ایران شکل گرفته شکاف بین شیعه و سنی ایجاد کند اما نتیجه نگرفتیم، سوم انتظار داشتیم نیروهای مسلح به هم بریزند و همدیگر را مقصر بدانند که محقق نشد، چهارم مردم ایران براندازی را مشق کردند اما هنوز آماده براندازی نیستند و پنجم باید به عنوان یک ابرقدرت به مشرق زمین و اسلام نگاه کرد و آن را به عنوان یک قطب پذیرفت.
وی به بحث امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از حجاب‌دروازه‌ها و دیوارهای نفوذناپذیری که دشمن امروزه نگران آن است، حجاب است، در مساله حجاب بحث بیرون بودن مو و روسری و چادر نیست، بلکه مساله این است که دشمن حجاب را یک سد محکم می‌داند که اگر برداشته شود دسترسی‌ها آزاد می‌شود و می‌توان با آن از ارزش‌ها و آرمان‌ها عبور کرد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، اذعان کرد: بحث ما در زمینه حجاب این است که با منطقی که دشمن به روسری و چادر نه می‌گوید، می‌تواند به همه چیز نه بگوید، از این رو سناریوی دشمن در این زمینه برای ما نخ‌نما است و ارزشی ندارد و طراحی آنها از پیش لو رفته است.
وی در پاسخ به اینکه در برابر این حوادث باید چه کار کنیم، اظهار داشت: برخی در حق ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظلم می‌کنند؛ برخی می‌گویند شما مسئول حجاب هستید در حالی که ما مسئول حجاب و نماز نیستیم، مقام معظم رهبری در سال 92 در دیدار با اعضای ستاد فرمودند شما ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیستید بلکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هستید، شما نمی‌توانید تصدی‌گری کنید و باید ظرفیت مردم را به کار بگیرید و به خدمت ببرید و به کمک این ظرفیت‌ها ارزش‌ها را احیا کنید.
معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، تاکید کرد: ما 2 ماده قانونی داریم که شامل ماده 427 و 820 است و بر اساس آن هر کسی را که ترک فعل داشته باشد دنبال می‌کنیم؛ در این راستا نیز امروز نامه سه نفر از مدیران اهواز به عنوان ترک فعل به دادستان زده شده است.
وی خاطر نشان کرد: 33 دستگاه ماموریت دارند که ارزش‌ها و رفتارها و هنجارهایی که دچار مساله می‌شوند را حل و فصل کنند و اگر این دستگاه‌ها کار خود را به خوبی انجام دهند و خوب نظارت کنند دیگر نیازی به ون گشت ارشاد نیست.
شهریاری، سازماندهی مردم در 18 عرصه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف ستاد احیا دانست و عنوان کرد: حجاب و عفاف یکی از این عرصه‌ها است و حوزه مسئولان، مسائل زیست‌محیطی، بهداشت و درمان و آموزش و ... از دیگر عرصه‌های آن هستند؛ مردم باید سازماندهی شوند و در این 18 عرصه تخصصی فعالیت کنند.
وی حجاب را فوریت نظام دانست و بیان کرد: ما در مساله حجاب یک طرح را ارائه دادیم که تاکنون هشت بار ویرایش شده است؛ این یک طرح جامع است که در آن تنش، درگیری، دعوا، ون گشت ارشاد، درگیری مردم با مردم و ... وجود ندارد بلکه طرحی ترکیبی، ایجابی و قانونی است که در مجلس خوابیده در صورتی که اگر مصوب شود باطل‌السحر فتنه دشمن است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، توضیح داد: اگر نمایندگان به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اعتماد کردند قول می‌دهیم در کمتر از 2 سال ویترین جامعه از این وضع خارج و شکل ظاهر جامعه که با کارکرد سالانه تفکر غرب است، بدون درگیری، مشکل و نگرانی حل شود؛ این طرح مطالبه ماست و انتظار داریم هر چه زودتر تصویب شود.
وی از راه‌اندازی پنج غرفه «همیشه بهار» در اهواز خبر داد و ابراز کرد: این غرفه‌ها در کیانپارس، وهابی، زیتون کارمندی، خیابان نادری و یک غرفه نیز به صورت سیار در منطقه کوروش و پادادشهر راه‌اندازی شده که از مردم به ویژه کسانی که کشف حجاب کردند دعوت می‌کند و از آنها پذیرایی می‌شود و با مشاوره و طرح‌های فرهنگی به سوالات و گره‌های ذهنی آنها پاسخ داده می‌شود.
معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان یاد آور شد: این ستاد یک درگاه اطلاع‌رسانی با شماره 09018137224 در پیام رسان ایتا دارد که مردم می‌توانند موارد تخلف را از آن طریق به ما گزارش دهند و نتایج و بازخورد آن را نیز مشاهده کنند.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/632811/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چرا شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟

پنجره متفاوت از دیدار فرماندهان عالی نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا

آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم

عباس زاده: فاصله بین احمدی‌نژاد و محصولی بیشتر خواهد شد

اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

همه مرد های مجرد آبادی خواستگار گلاتاژ بودند!

ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند

رفع تصرف 550 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

سرنوشت قایدی در فصل آتی

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور

العهد در فینال ای اف سی کاپ

برنامه عملیاتی برای تسریع در امر خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری طراحی شده است

نشست ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در گلستان برگزارشد

سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد

امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود

وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد

رئیس جمهور: تردید نداریم که نظمی عادلانه جایگزین نظم فعلی خواهد شد

رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد

واکنش سخنگوی دولت به حمایت مالی مجدد آمریکا از صهیونیست‌ها

200 روز جنگ و 7 تحول جهانی به‌نفع مقاومت

منشی دکتر زیر آبشو زد!

استادیوم بازی استقلال ملاثانی و سپاهان در جام حذفی مشخص شد

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد

ستاره سابق یونایتد: برمی‌گردم!

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

چه کنم نیمار و مسی نیستم، ولی عاشق رونالدو هستم!‏

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

ویسی به یاد 9 بازیکن خوزستانی در تیم ملی

اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم