شنبه ۶ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

برنامه ریزی برای حفظ و توسعه زمین‌های ورزش محلات اهواز

برنامه ریزی برای حفظ و توسعه زمین‌های ورزش محلات اهواز
پیام خوزستان - فرماندار اهواز گفت: حفظ، احیا و توسعه زمین‌های ورزش محلات اهواز با همکاری دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و حمایت‌های ملی در دستور کار قرار دارد.
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - فرماندار اهواز گفت: حفظ، احیا و توسعه زمین‌های ورزش محلات اهواز با همکاری دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و حمایت‌های ملی در دستور کار قرار دارد.

پیام خوزستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، علی بویری اظهار کرد: در خصوص ورزش محلات چند موضوع را به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و رئیس اداره ورزش اهواز در حال پیگیری هستیم که از جمله آن می‌توان به تخصیص اعتبار برای کمیته برنامه ریزی در سالجاری اشاره کرد.
فرماندار اهواز افزود: همچنین اعتبارات ملی مورد دیگر است که از نماینده مردم اهواز تقاضا داریم این مساله را به خصوص در بحث زمین‌های ورزشی پیگیری کنند.
وی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در اهواز، گفت:در حال حاضر زمین‌ها را شناسایی کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها در اختیار دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی است که مقرر شده رئیس ورزش و جوانان اهواز این موارد را احصا و با نقشه در اختیار ما قرار دهند تا در جلسات شورای ورزش و یا مصوبه شورای تامین شهرستان موضوع را برطرف کنیم تا علاوه بر حفظ اراضی، روشنایی آن‌ها نیز ایجاد شود.
بویری با بیان اینکه بخشی دیگر به شهرداری و شورای شهر مرتبط است، تصریح کرد: باید بخشی از مسئولیت این اراضی را شهرداری برعهده گیرد چرا که عده‌ای دنبال غارت زمین‌ها هستند؛ در کوی علوی با پیگیری و تاکید استاندار برای زمین دیوار احداث شد.
فرماندار اهواز ادامه داد: زمین‌ها در ابتدا باید حفظ شوند، پس از آن احیا و توسعه آن‌ها در دستور کار قرار گیرد که بهترین مسیر فعال بودن زمین‌ها است که قابل اعتمادترین افراد برای این کار، بچه‌های ورزش محلات هستند.


نظرات شما