پیام خوزستان - با مشارکت خیران، ساخت مرکز پرتو درمانی بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: با هدف خدمت رسانی و توسعه خدمات درمانی ساخت مرکز پرتو درمانی بیمارستان ۲۲بهمن آغاز شد.
ندا ذوالفقار وند با اشاره به اینکه این طرح درمانی در مساحت ۷۵۰ متر مربع ساخته میشود، ادامه داد: با بهره برداری از مرکز پرتو درمانی بیمارستان ۲۲بهمن، شهروندان مسجدسلیمانی و دیگر شهرهای اطراف برای ارائه خدمات نیاز به مراجعه به مرکز استان نخواهند داشت.
مسجدسلیمان در شمال استان خوزستان قرار دارد.