دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴

بیمه دی

توسعه پویا گزارش می دهد/ اعتماد پنج‌میلیون بیمه‌شده درمان، پشتوانه ورود بیمه دی به بازارهای جدید بیمه‌ای

توسعه پویا گزارش می دهد/ اعتماد پنج‌میلیون بیمه‌شده درمان، پشتوانه ورود بیمه دی به بازارهای جدید بیمه‌ای
پیام خوزستان - شرکت بیمه دی با اتکا به اعتماد و رضایت بیش از پنج‌میلیون بیمه‌شده درمانی، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اثرگذار صنعت بیمه ‌کشور تثبیت کرده و اکنون با ...
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - شرکت بیمه دی با اتکا به اعتماد و رضایت بیش از پنج‌میلیون بیمه‌شده درمانی، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اثرگذار صنعت بیمه ‌کشور تثبیت کرده و اکنون با تکیه بر این سرمایه اجتماعی، آماده حضور گسترده‌تر در سایر رشته‌های بیمه‌ای است.
به گزارش توسعه پویا ، بر اساس داده‌های رسمی و نتایج نظرسنجی‌های اخیر، میزان رضایت بیمه‌شدگان درمان بیمه دی بیش از 95 درصد اعلام شده است؛ شاخصی که بیانگر موفقیت این شرکت در ارائه خدمات کارآمد، پاسخ‌گو و مبتنی بر فناوری‌های نوین بیمه‌ای است.
بیمه دی که مدیریت یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های درمانی کشور برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جامعه دانشگاهیان ، رانندگان ، سازمان صدا و سیما ، منطقه آزاد کیش و … را بر عهده دارد، طی سال‌های اخیر با اجرای سامانه‌های هوشمند، حذف معرفی‌نامه‌های حضوری، تسریع در پرداخت خسارات و ارائه خدمات 24 ساعته به بیمه‌گذاران، تجربه‌ای نوین از خدمت‌رسانی بیمه‌ای را رقم زده است.
گزارش‌های عملکرد مالی نشان می‌دهد که این شرکت روندی صعودی را تجربه کرده است؛ به‌طوری که در 7 ماهه نخست سال 1404، حق بیمه تولیدی بیمه دی به حدود 52 هزار میلیارد تومان رسید و این شرکت با سهم بازار 15 درصدی در رتبه نخست صنعت بیمه کشور و بالاتر از سایر شرکت‌های خصوصی قرار گرفته است.
سهم بیمه‌های غیردرمانی نیز از 8 درصد در فروردین به 14 درصد در مهرماه افزایش یافته که این رشد، با تمرکز بر محصولات دیجیتال و گروهی، موجب افزایش 42 درصدی سود عملیاتی شرکت شده است.
همچنین شاخص توانگری مالی بیمه دی در سطح مطلوبی قرار دارد و زمینه را برای توسعه فعالیت در رشته‌های جدیدی همچون بیمه‌های عمر، سرمایه‌گذاری، مسئولیت و خودرو فراهم کرده است.
موفقیت بیمه دی در رشته درمان -که از پیچیده‌ترین حوزه‌های بیمه‌ای محسوب می‌شود -نشان‌دهنده توان مدیریتی، زیرساخت فناورانه و رویکرد داده‌محور این شرکت است. پایبندی به اصول شفافیت، پاسخ‌گویی و نوآوری دیجیتال نیز از مهم‌ترین عوامل افزایش اعتماد عمومی و رضایت بیمه‌گذاران عنوان می‌شود.
گفتنی است در ابتدای سال بیش از 95 درصد پرتفوی این شرکت درمان بوده اما در پایان مهر به 84 درصد رسیده ، یعنی سهم رشته های عیر درمانی به سرعت در حال افزایش است
استمرار این مسیر تحولی می‌تواند جایگاه بیمه دی را در میان برندهای پیشرو صنعت بیمه کشور بیش از پیش تقویت کرده و زمینه‌ساز جهشی تازه در مسیر تنوع‌بخشی به خدمات، توسعه هوشمند و رشد پایدار شود.
لینک خبر


نظرات شما