پیام خوزستان
شکایت پرسپولیس از داور بازی با استقلال خوزستان
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۵:۵۱
پیام خوزستان - تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شب گذشته در نخستین بازی هفته دهم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم استقلال خوزستان اولین باخت خود را متحمل شد که گاریدو سرمربی تیم و بازیکنان سرخپوش مدعی بودند که داور مسابقه 2 پنالتی در این بازی برای آنها نگرفته است.
برهمین اساس علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس بعد از پایان بازی اعلام کرد که این باشگاه از حسن اکرمی و تیم داوری بازی با استقلال خوزستان امروز شکایت می‌کند.

http://www.NewsSystem.ir/Fa/News/972432/شکایت-پرسپولیس-از-داور-بازی-با-استقلال-خوزستان
بستن   چاپ