پیام خوزستان
مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
سه شنبه 28 فروردين 1403 - 10:11:46
پیام خوزستان - فرزان عباسیان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از 279 هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (122) خبر داد.
او می‌گوید: طی یکسال گذشته مجموعا 279 هزار و 822 تماس با واحد 122 برقرار شده که از این تعداد 35 هزار و 500 تماس مربوط به مشکلات آب و 91 هزار و 708 تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.
عباسیان ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.
قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.
عباسیان گفت: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

http://www.khozestan-online.ir/Fa/News/853090/مدیریت-مصرف-آب-و-صرفه-جویی-در-فصل-گرم-سال
بستن   چاپ