پیام خوزستان
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات: مهمترین سیاست در وزارت مردم تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات معیشتی مردم است
چهارشنبه 5 آبان 1400 - 08:28:31
وزارت رفاه
پیام خوزستان - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در سفر یک روزه به چهار محال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت بالای رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی در کمترین زمان ممکن که مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است جلسه ملاقات مردمی جهت رسیدگی به وضعیت جامعه هدف و بررسی مشکلات آنها با حضور کارشناسان استانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، مهری طالبی دارستانی گفت: رویکرد وزارت مردم در رسالت تکریم ارباب رجوع و رفع گلوگاه ها و فرایندهای فساد، رسیدگی به شکایات مردم است که با جدیت دنبال خواهد شد.
وی اظهارامیدواری کرد با برنامه‌ریزی منسجم با زیر مجموعه های وزارت متبوع و استفاده از ظرفیت‌های استان ها بتوانیم گام موثری در جهت بهبود وضعیت مردم برداریم.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مهمترین سیاست‌ها در وزارت مردم به ویژه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی را تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات معیشتی مردم دانست که با اجرای برنامه جامع مبارزه با فساد و ابلاغ رییس جمهوری بتوانیم به سمت رفاه اجتماعی مورد قبول حرکت کنیم .
طالبی دارستانی ادامه داد: در این راستا دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دستگاه نظارتی بابرگزاری دیدارهای چهره به چهره در استان های کشور با مردم، بستر ارتباط موثر جهت تحقق این امر را فراهم می کند.
5 آبان 1400 08:26
کد خبر : 247,672
کلیدواژه ها: مهری طالبی دارستانی,چهارمحال وبختیاری,وزارت مردم
نظرات بینندگان

http://www.khozestan-online.ir/Fa/News/335386/مدیرکل-دفتر-بازرسی،-ارزیابی-عملکرد-و-پاسخگویی-به-شکایات--مهمترین-سیاست-در-وزارت-مردم-تکریم-ارباب-رجوع-و-رفع-مشکلات-معیشتی-مردم-است
بستن   چاپ