پیام خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان عنوان کرد:
لزوم ارتقای جایگاه مدیران به‌عنوان راهبران تحولی در مدارس شاهد/اجرای الگوی "مدرسه تراز" سند تحول بنیادین در سراسر استان خوزستان
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1404 - 16:07:53
پیام خوزستان -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ ناصر علی‌فر امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه 1404 در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان که در محل اداره‌کل برگزار شد، با تأکید بر نقش مدارس شاهد به عنوان یک الگوی عملکردی در نظام تعلیم و تربیت، اظهار کرد: مدیران مدارس شاهد باید جایگاه خود را به‌عنوان راهبران تحولی بازتعریف کنند و با رویکردی نوین، هدایت‌گر فرآیندهای آموزشی و تربیتی در این مدارس باشند.
علی‌فر در ادامه با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین، خاطرنشان کرد: اجرای الگوی "مدرسه تراز" سند تحول بنیادین باید در سراسر مدارس استان و به‌ویژه مدارس شاهد با جدیت دنبال شود تا زمینه تحقق تربیت متوازن و تمام ساحتی در ساحت‌های شش‌گانه فراهم گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان، ارتقای شاخص‌های کیفیت‌بخشی آموزشی در مدارس شاهد را یکی از اولویت‌های اصلی برشمرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت معلمان توانمند، توسعه فعالیت‌های علمی و تربیتی و تقویت مشارکت خانواده‌ها به عنوان شرکای راهبردی باید در دستور کار مدیران این مدارس قرار گیرد.

پیام خوزستان


پیام خوزستان



http://www.khozestan-online.ir/Fa/News/1099593/لزوم-ارتقای-جایگاه-مدیران-به‌عنوان-راهبران-تحولی-در-مدارس-شاهد-اجرای-الگوی-"مدرسه-تراز"-سند-تحول-بنیادین-در-سراسر-استان-خوزستان
بستن   چاپ