پیام
خوزستان - به گزارش خبرنگار مهر، حجتالاسلام مهدی اخوانصباغ ظهر امروز شنبه در جلسهای با مسئولان بخشهای مختلف مرکز رسانه تبلیغات اسلامی
خوزستان پس از ارائه گزارش مدیران بخشهای مختلف این مرکز نکات مهمی را درباره راهبردهای آینده مرکز رسانه تبلیغات اسلامی
خوزستان بیان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی
خوزستان با اشاره به ذهنیت اولیه درباره تأسیس مرکز رسانه گفت: در ابتدا تصور میکردیم این مرکز صرفاً برای روابط عمومی ایجاد شده، اما پس از شروع به کار، متوجه شدیم چقدر ظرفیت گسترده و فرصتهای ناب برای فعالیت وجود دارد و همچنین فهمیدیم که در این حوزه چقدر عقبماندگی داریم.
حجتالاسلام اخوانصباغ با اشاره به موفقیتهای اداره کل تبلیغات اسلامی
خوزستان در حوزه روابط عمومی گفت: خوشبختانه در سال گذشته، استان
خوزستان در بین سایر استانها رتبه نخست را کسب کرد، اما این پایان راه نیست و باید برای ارتقای بیشتر تلاش کنیم.
وی از استدیوی مساجد به عنوان یک طرح نوآورانه و اثرگذار در سطح کشور یاد کرد و افزود: این اتفاق یک حرکت بیسابقه بود که بازتاب ملی داشت. ما باید این مسیر را با قدرت ادامه دهیم و در مدت 4.5 سال، همه مساجد را از نظر سختافزاری تجهیز کنیم و همزمان رشد نرمافزاری آنها را نیز پیش ببریم.
حجتالاسلام و المسلمین اخوانصباغ همچنین به شبکه سرودیهای
خوزستان اشاره کرد و گفت: برنامه عظیم ایرانسرود نشان داد که استان
خوزستان چه ظرفیت بالایی در حوزه گروههای سرود دارد. ما باید این گروهها را هم از نظر کمی و هم کیفی تقویت کنیم تا بتوانند در سطح ملی و حتی بینالمللی بدرخشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی
خوزستان بر لزوم استفاده از ظرفیتهای دیجیتال و فضای مجازی برای تبلیغ دین تأکید کرد و گفت: امروز رسانههای دیجیتال، ابزارهای بسیار مؤثری برای انتقال پیامهای دینی هستند و ما باید با برنامهریزی دقیق، از این فرصتها نهایت بهره را ببریم.
کد خبر 6455117
http://www.khozestan-online.ir/Fa/News/1093223/تبلیغات-دینی-در-عصر-دیجیتال-اولویت-مرکز-رسانه-خوزستان-است