پیام خوزستان

آخرين مطالب

سایت فروشگاهی الوان مارکت شهرستان ها

سایت فروشگاهی الوان مارکت
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یکی از همین فروشگاه‌های اینترنتی یعنی فروشگاه الوان که به دنبال ارائه خدماتی متفاوت به مشتریان خود است، آشنا کنیم.

پیام خوزستان

فروشگاه الوان مارکت چیست و در چه زمینه‌ای کار می‌کند؟ ، به طور ویژه در زمینه مد و پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و عمده‌فروشی فعالیت می‌کند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
بزرگ‌ترین مزیت سایت الوان، ارائه قیمت‌های رقابتی به دلیل خرید مستقیم کالاها از تولیدکننده است. به‌این‌ترتیب، مشتری‌های این فروشگاه می‌توانند بهترین کیفیت محصولات را با رقابتی‌ترین قیمت، خریداری کرده و رضایت بیشتری را از خرید خود به دست آورند.
سایت الوان چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای آنکه بتوانید خرید موفقی از یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، باید با ویژگی‌های آن به شکلی عمیق‌تر آشنا شوید. در این بخش می‌خواهیم ذره‌بین بررسی را کمی جلوتر ببریم تا شما را با فروشگاه الوان آشناتر کنیم.
ویژگی‌های ظاهری فروشگاه الوان مارکت ظاهر فروشگاه، یعنی همان قالب سایت و شیوه چینش محصولات آن، اولین برخورد هر مشتری با وب‌سایت به‌شمار می‌رود. این موضوع، درست مانند آن است که مشتری بعد از آنکه چشمش به ویترین مغازه خورد و جذب آن شد، اولین قدم را داخل خود مغازه می‌گذارد. فروشگاه الوان، در نگاه اول، ظاهری شیک و کاربرپسند را از خود به نمایش می‌گذارد. قالب سایت، نه آن‌قدر شلوغ است که کاربر را گیج کند و نه آن‌قدر ساده است که از اعتبارش بکاهد. وقتی مشتری وارد سایت الوان می‌شود، اولین چیزی که نگاهش را به خود جلب می‌کند، بنرهای فروشگاه هستند که در نگاه اول، هدف و زمینه کاری فروشگاه را به مشتری نشان می‌دهند.
بعد از کمی اسکرول به پایین‌تر، مشتری در یک نگاه، با دسته‌بندی‌های اصلی سایت آشنا می‌شود و اگر هدفش خرید محصول خاصی باشد، به‌راحتی مسیر خود را پیدا می‌کند. در ادامه و با کمی اسکرول بیشتر، پیشنهادهای جذاب و تخفیف‌دار، پیش چشمان مشتری نمایان می‌شوند و او را به سمت کلیک روی این تخفیف‌ها سوق می‌دهند. توجه داشته باشید که فروشگاه الوان مارکت، خرید خود را به صورت مستقیم از تولیدکننده‌ها انجام می‌دهد؛ بنابراین، تخفیف روی محصولاتش، قیمت آن‌ها را برای خرید، بسیار مناسب می‌کند.
تنوع محصولات سایت الوان یکی از دغدغه‌های مدیران مجموعه الوان، ایجاد تنوعی مناسب از محصولات است تا بتواند پاسخگوی نیازهای گسترده مشتریان باشد. برای ایجاد این بستر، محصولات سایت الوان، به طور مستقیم از تولیدی‌های مختلف و به صورت گزینشی تهیه می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که هم‌زمان با بالا رفتن تنوع محصولات و باز شدن دست مشتریان برای انتخاب از میان بهترین پیشنهادها، نیاز آن‌ها برای جستجوی بیشتر در سایت‌های دیگر از میان برود.

پیام خوزستان

ارسال سریع سفارش‌ها در فروشگاه الوان مارکت هیچ‌کس از معطل ماندن خوشحال نمی‌شود. کارشناسان الوان مارکت این موضوع را به‌خوبی می‌دانند و سفارش‌های مشتریان را در کوتاه‌ترین فرصت برایشان ارسال می‌کنند. جالب اینکه، تنوع روش‌های ارسال باتوجه به میزان خرید هم وجود دارد. به ‌عنوان ‌مثال، اگر به پرداخت اینترنتی اعتماد ندارید می‌توانید گزینه «پرداخت هزینه درب منزل» را انتخاب کرده و وقتی که مأمور پست سفارشتان را آورد، هزینه را درب منزلتان پرداخت کنید.
پشتیبانی از مشتریان به شکلی واقعی در فروشگاه الوان یکی از ویژگی‌های فروشگاه‌های موفق و ماندگار در دنیای کسب‌و‌کارهای اینترنتی، وجود تیمی از کارشناسان پشتیبانی مشتریان است. در سایت الوان، شما هنگام خرید و حتی پس از آن تنها نیستید؛ چون کارشناسان این مجموعه در هر ساعت از شبانه‌روز، پاسخگوی شما هستند. فرقی نمی‌کند که به چه نوع روش ارتباطی علاقه داشته باشید، تماس تلفنی، چت آنلاین یا حتی ارسال ایمیل؛ چون مسیر برقراری ارتباط شما در هرکدام از این بسترها با کارشناسان حرفه‌ای فروشگاه الوان باز است.
تضمین بازگشت پول در سایت الوان مجموعه الوان از کیفیت محصولات خود مطمئن است؛ ولی به جلب رضایت مشتریان هم اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. به همین دلیل، دو ویژگی بسیار جالب را با هدف حمایت از مشتریان در مجموعه خود به وجود آورده است. اولین ویژگی، تضمین بازگشت پول است. به‌این‌ترتیب، اگر مشتری به هر دلیلی از محصولی که دریافت کرد رضایت نداشت، هزینه‌ای که پرداخت کرده به او بازگردانده می‌شود.
از سوی دیگر، مشتری می‌تواند تا 24 ساعت پس از خرید، محصول را به فروشگاه پس بفرستد آن هم بدون هیچ قید‌و‌شرطی! اگر سری به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی زده باشید، می‌دانید که مجموعه‌های انگشت‌شماری زیر بار چنین ریسکی می‌روند؛ اما مجموعه الوان به دلیل اینکه از کیفیت محصولات خود اطمینان دارد و راحتی مشتریانش را در اولویت قرار می‌دهد، در ارائه چنین ویژگی‌هایی تردید نمی‌کند.
امکان همکاری در فروش و کسب درآمد در فروشگاه الوان مارکت یکی دیگر از ویژگی‌های فروشگاه الوان، امکان کسب درآمد از راه همکاری در فروش است. شما می‌توانید با استفاده از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ یا حتی وب‌سایت خود به‌ عنوان فروشنده فعال با مجموعه الوان همکاری کرده و پورسانت خود را بگیرید؛ آن هم بدون آنکه خودتان را درگیر ارسال محصولات، پشتیبانی از مشتری و غیره کنید.
خرید عمده از سایت الوان ارتباط با تولیدکننده‌ها به مجموعه الوان این امکان را می‌دهد تا بستر خرید عمده را برای مشتریان خود فراهم کند. فرقی نمی‌کند که شما یک وب‌سایت فروشگاهی دارید یا برای مغازه فیزیکی خودتان خرید می‌کنید؛ چون وجود قیمت‌های رقابتی و بسیار منصفانه در فروشگاه الوان، شما را از خرید حضوری و معطل شدن در بازارهای شلوغ، بی‌نیاز می‌کند.
نکته جالب اینکه، فقط فروشگاه‌ها مخاطب این بخش از فروشگاه الوان مارکت نیستند. به ‌عنوان ‌مثال، خانواده‌هایی که به خرید اقتصادی و باکیفیت فکر می‌کنند هم می‌توانند با استفاده از این ویژگی، چند دست لباس، محصولات آرایشی و بهداشتی را به صورت عمده خریداری کرده و با صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، به بهتر شدن اوضاع اقتصادی خانواده هم کمک کنند.

پیام خوزستان

خودتان را به یک تجربه شیرین با فروشگاه الوان مارکت، مهمان کنید خرید از فروشگاه الوان می‌تواند یکی از تجربه‌های شیرین شما در زمینه خرید اینترنتی باشد؛ چون می‌توانید کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع زیاد و پشتیبانی واقعی از مشتریان را در یک فروشگاه اینترنتی، تجربه کنید. نکته مهم دیگر که می‌تواند خیال شما را برای خرید از این فروشگاه راحت کند این است که فروشگاه الوان، نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران را دارد؛ بنابراین، با خیال آسود، خودتان را به یک خرید امن، با قیمت مناسب و کیفیت بالا دعوت کنید.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/873756/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خوشحالی هواداران تیم رونالدو از جدایی گلر مطرح!

مورد عجیب دو ستاره رئال در جام ملت‌های اروپا

اولین تصمیم مهم اسطوره رئال مادرید در النصر!

رحیم گیوی: گرایی ناراحت شکست برادرش بود

سرمربی سابق ایران در اروپا قهرمان شد!

رئیس فدراسیون والیبال فقط ژاپن را دوست نداشت!

پیش‌بینی جدید رییس اتحادیه طلا درباره قیمت‌ها

ترجمه «کودک خوب من» به کتابفروشی‌ها آمد

نظر عضو کارگزاران درباره پزشکیان، پورمحمدی، جلیلی، قالیباف، زاکانی و قاضی زاده

امشب؛ اولین مناظره نامزدهای انتخابات

اظهارات حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز عید قربان درباره مشارکت حداکثری در انتخابات

واکنش وزارت خارجه به بیانیه 3 کشور اروپایی درباره برنامه هسته‌ای ایران

امام جمعه موقت دزفول: نامزدهای رییس جمهوری عزت ملی را فدای منافع جناحی نکنند

سکانس بامزه از فیلم به یاد ماندنی «یه حبه قند»

جزییات فیلم‌های سینمایی تلویزیون در عید قربان

خوزستان، پرچم‌دار کشتی ایران در المپیک

چشمک شش رکورد مهم به کریستیانو رونالدو

نگاهی به حضور برادران المپیکی ایران

انگلیس و فرانسه در رقابت برای عنوان گران‌ترین تیم یورو

شکوه بندگی مردم خداجوی خرمشهر در عید قربان

نانو کورکومین به درمان بیماری‌های عصبی کمک می‌کند

میلان علاقه‌ای به جذب متس هوملس ندارد

ناپولی آب پاکی را روی دست نمایندگان کواراتسخلیا ریخت

حمله باورنکردنی هافبک برزیلی به مدیررسانه!

غیبت نگران کننده ستاره در تمرینات اسپانیا

انتقاد از ساوتگیت؛ این تیم خوب تمرین نکرده!

خوزستان پرچم‌دار کشتی ایران در المپیک

نماز میلیونی عید قربان در پاکستان؛ تجلی وحدت و فریاد آزادی فلسطین

سفر فرستاده ویژه آمریکا به فلسطین اشغالی

کلهر: اوسمار‌ به خودش ظلم کرد

معرفی 30 مربی خارجی به مدیران پرسپولیس

ژست خداحافظی آقای گل در نقش جهان

غول‌کشی در جام حذفی تبعات دارد!

سپاهان این هواداران را در آزادی می‌خواهد!

تبدیل شدن ورزشگاه فوتبال آمریکایی به استخر شنای انتخابی المپیک

کارزار قتل و جنایت ادامه دارد: فقط مقاومت؛ اسرائیل را به نقطه انفجار می‌رساند

پاسخگویی به بیش از 76 هزار تماس به سامانه 141

آماده سازی 607 شعبه اخذ رای در اهواز+فیلم

نگاهی به مزرعه به بار نشسته گندم در بستان آباد + فیلم

اوقات شرعی بیست و هشتم خرداد ماه به افق آبادان و خرمشهر

انتظار تیم‌های لیگ برتری برای شروع نقل و انتقالات

رامین رضاییان آقای پاس گل فصل ایران!

سپاهان این هوادار را در آزادی می‌خواهد!

ناراحتی خداداد از شوخی بخش فان یورو

حساب بلینگام با ستاره صربستان صاف شد

کری برای آلمان! ورزشگاه را مال خودمان می‌کنیم!

بلینگام بهترین بازیکن دیدار انگلیس - صربستان شد

پیش بازی دیدار اتریش - فرانسه

تمجید هری کین از بلینگام؛ او باورنکردنی است!

تادیچ: می‌توانستیم به انگلیس ضربه بزنیم