پیام خوزستان

آخرين مطالب

اخبار لحظه به لحظه از برنامه تشییع و تدفین شهدای حادثه سقوط بالگرد؛ بدرقه جمعیت عظیم مردم در مشهد از پیکر شهید رئیسی سياسي

اخبار لحظه به لحظه از برنامه تشییع و تدفین شهدای حادثه سقوط بالگرد؛ بدرقه جمعیت عظیم مردم در مشهد از پیکر شهید رئیسی
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - آخرین خبر / آخرین خبرهای مربوط به وقوع سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز که منجر به شهادت این عزیزان در راه خدمت به کشور شد و همچنین مراسم تشییع به شرح زیر می باشد:
تصویر سیل خروشان مردم در مشهد

پیام خوزستان


پیام خوزستان

حرکت خودرو حامل پیکر شهید رئیسی به سمت حرم رضوی در میان خیل جمعیت

توضیح ویدیو
پیکر شهید امیرعبداللهیان در جوار مضجع حضرت عبدالعظیم‌حسنی (ع) به خاک سپرده شد
توضیح ویدیو
حضور انبوه جمعیت در میدان 15 خرداد مشهد
توضیح ویدیو

پیام خوزستان

پیکر شهید آل‌هاشم در وادیِ رحمت تبریز آرمید
توضیح ویدیو
تصاویر آخرین خبر از سیل جمعیت حاضر در میدان بسیج مشهد
توضیح ویدیو
هواپیمای حامل پیکر رئیس‌جمهور شهید به مشهد رسید
توضیح ویدیو
آماده‌سازی مزار شهید «امیرعبداللهیان» در حرم عبدالعظیم(ع)
توضیح ویدیو
بشار اسد: برای عرض تسلیت به ایران خواهم آمد
رئیس جمهور سوریه در گفت‌وگو با مخبر: بسیار مشتاق بودم در این روزها در کنار ملت ایران باشم و به دیدار رهبری معظم انقلاب اسلامی برسم و مراتب تعزیت خود را شخصا اعلام کنم لذا در اولین فرصت برای عرض تسلیت به ایران سفر خواهم کرد. 
مردم سوریه شهید رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان را نیز چون حاج قاسم سلیمانی فردی ظلم‌ستیز ‌ ضد یکجانبه‌گرایی جهانی و همراه مظلومان منطقه و جهان می‌دانند و احترام وی در کشور ما سوریه همیشگی است به همین جهت ما نیز در کشورمان عزای عمومی اعلام کردیم تا در غم بزرگ شما سهیم باشیم.
تصاویری از تشییع با شکوه پیکر شهدای خدمت در شهر های تبریز زنجان اصفهان و تهران
توضیح ویدیو
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای سانحۀ هوایی از سوی رهبر انقلاب
به‌ منظور بزرگداشت رئیس‌جمهور فقید، شهید آیت‌الله آل‌هاشم، شهید امیرعبداللهیان، شهید رحمتی و همراهان، مجلس بزرگداشتی از سوی رهبر انقلاب شنبه 5 خرداد از ساعت 9:30 صبح در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شود. ورود عموم جهت شرکت در این مراسم آزاد است.

پیام خوزستان

باقری: خون پاک شهید امیرعبداللهیان، ماندن وزارت خارجه را تضمین کرد
سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران: در مراسم تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه در سخنان کوتاهی با تشکر از تمام کسانی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: خون پاک امیر عبداللهیان، دیپلمات بسیجی مان، انقلابی ماندن وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرد.
توضیح ویدیو

پیام خوزستان

توصیه تامل برانگیز سعید حدادیان در صداوسیما به رئیس جمهور بعدی ایران
توضیح ویدیو
حضور ظریف و عراقچی در مراسم تشییع پیکر امیرعبداللهیان در وزارت امورخارجه

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دارالسلام حرم مطهر آرام می‌گیرد
توضیح ویدیو
جزییات تشییع و تدفین وزیر امورخارجه شهید در ری تشریح شد
پنجشنبه سوم خرداد میزبان شهید سید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم است و مردم مؤمن و قدرشناس ری ساعت 11 در میدان بسیج مقابل ورودی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) از پیکر این شهید گرانقدر استقبال می‌کنند. پیکر این شهید گرانقدر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده می‌شود.
حضور گسترده مردم بیرجند در مراسم تشییع رئیس‌جمهور
توضیح ویدیو
تصاویر هوایی از مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و شهدای همراه در بیرجند
توضیح ویدیو
مردم داغدار خراسان جنوبی به استقبال رئیس‌جمهور شهید آمدند

پیام خوزستان

مردم داغدار خراسان جنوبی زادگاه رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی از صبح امروز پنجشنبه برای میزبانی از پیکر مطهر وی در میدان قیام بیرجند تجمع کرده اند.
وداع زائران حرم مطهر با پیکر مطهر شهید حسین امیرعبداللهیان
توضیح ویدیو
رهبر انقلاب در دیدار امیر قطر: از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطراف سخت است اما حرکت کشور هیچ تغییر نمی‌کند
رهبر انقلاب در دیدار آقای «تمیم بن حَمَد آل ثانی» امیر قطر و هیأت همراه، با تشکر از ابراز همدلی و همدردی قطر در حادثه تلخ اخیر، بر لزوم استمرار مسیر پیشرفت همکاری‌های دو کشور تأکید کردند.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس مجلس لبنان: نسبتِ خودمان با برادران لبنانی را نسبت خویشاوندی و برادری می‌دانیم
رهبر انقلاب در دیدار «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان، با قدردانی از ابراز همدردی دولت و ملت لبنان در این حادثه تلخ و سنگین، گفتند: اعلام عزای عمومی در لبنان نشانگر کمال همراهی دو کشور است و ما نسبتِ خودمان با برادران لبنانی و جناب آقای سید حسن نصرالله را نسبت خویشاوندی و برادری می‌دانیم.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور تونس: همدلی‌های کنونی میان دو کشور باید تبدیل به همکاری‌های میدانی‌ شود
رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور تونس و هیأت همراه، با سپاسگزاری از احساسات برادرانه و صمیمانه آقای «قیس سعید» نسبت به حادثه اخیر گفتند: حادثه از دست دادن رئیس جمهور و جمعی از مسئولین و همراهان آنها، سنگین است اما در طول دوران جمهوری اسلامی همواره مشاهده کرده‌ایم که بر اساس حکمت الهی و با صبر و پایداری مردم، حوادث تلخ منشاء پیشرفت‌ها و حرکت‌ها شده‌اند
ادای احترام مقامات و شخصیت های خارجی به پیکر شهدای خدمت
سران کشورهای خارجی با حضور در سالن اجلاس سران به پیکر رئیس جمهور شهید، وزری امورخارجه، سرتیپ موسوی ادای احترام کردند. محمد مخبر سرپرست قوه مجریه، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور شهید ایران ، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور شهید کشورمان و علی باقری سرپرست وزارت خارجه از جمله مقامات ایرانی حاضر در این مراسم بودند.
رییس جمهور تاجیکستان، امیر قطر، رهبر ملی ترکمنستان، روسای جمهور تونس، سوریه ، نخست وزیران عراق، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان و سوریه، روسای مجالس لبنان، الجزایر، قزاقستان، مالی، اتیوپی، دومای روسیه و روسای مجلس قانون‌گذاری و مجلس عالی ازبکستان، معاونین روسای جمهور ترکیه و هند و معاونین نخست وزیران قرقیزستان، ارمنستان، چین، افغانستان و صربستان از جمله مقامات ارشدی هستند که با حضور در محل سالن اجلاس سران تهران و عرض تسلیت به سرپرست ریاست جمهوری، به مقام شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش ادای احترام کردند.
همچنین وزرای امور خارجه لبنان، مصر، تونس، عربستان سعودی، کویت، ازبکستان، تاجیکستان، بلاروس، ارمنستان، آذربایجان، سریلانکا، افغانستان، پاکستان، ونزوئلا و ترکیه، وزیر مشاور در امور نخست وزیری اردن، وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت ارمنستان، وزیر کشاورزی و امنیت غذایی مالزی، وزیر امور مجاهدان الجزایر، وزیر مشاور در امور توسعه روستایی سریلانکا، وزیر بازرگانی پاکستان، وزیر کشور پاکستان، وزیر اطلاع‌رسانی و تبلیغات پاکستان، وزیر فرهنگ و میراث ملی پاکستان، عضو کابینه صربستان، وزیر مشاور ریاست جمهوری نیکاراگوئه، وزیر شهرسازی دولت‌های محلی و خدمات عمومی مالدیو به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور، وزیر اوقاف و امور دینی عمان به عنوان فرستاده ویژه سلطان، وزیر مشاور صربستان و وزیر مشاور امارات نیز از دیگر مقامات خارجی حاضر در این مراسم بودند که به مقام والای رئیس جمهور شهید کشورمان ادای احترام کردند.
نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، 3 نفر از نمایندگان پارلمان آذربایجان، 2 نفر از نمایندگان پارلمان ترکیه از حزب سعادت، رئیس و نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی اتیوپی، دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و دبیرکل کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا)، رئیس حکومت اقلیم کردستان عراق، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن و فرستاده ویژه سنگاپور نیز ضمن عرض تسلیت به سرپرست ریاست جمهوری، به مقام شهید دکتر رئیسی و همراهانش ادای احترام کرده و یاد آنان را گرامی داشتند.
در مجموع 90 تن از سران و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با حضور در محل سالن اجلاس سران تهران به مقام رئیس جمهور و همراهان شهیدش ادای احترام کردند.

پیام خوزستان

برگزاری مراسم ادای احترام به پیکر شهدای خدمت با حضور 68 تن از سران و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های بین‌المللی
1403/03/02 - 17:09
معاون اجرایی رئیس جمهور: پیکر آیت الله رئیسی فردا پیش از اذان مغرب در حرم رضوی به خاک سپرده خواهد شد
از ساعاتی دیگر مراسم روسای عالی رتبه کشور ها در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.
حدود 60 مقام عالی رتبه اعلام امادگی کردند و انشاالله میزبانشان هستیم و برای عرض تسلیت به رهبر انقلاب و مسئولین کشور از کشورهای دیگر حضور پیدا کردند و این مراسم از ساعاتی دیگر شروع می شود.
فردا اوایل صبح به استان خراسان جنوبی سفر می کنیم و از ساعت 7:30 صبح برنامه ها آغاز می شود و 8 صبح پیکر در جمعیت قرار می گیرد.
علت انتخاب استان خراسان جنوبی این است که آیت الله رئیسی به این استان تعلق خاطر داشتند و نماینده خبرگان این حوزه بودند.
پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می کنیم و بلافاصله بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان 15 خرداد مشهد مراسم استقبال از کاروان شهدا به سمت حرم مطهر آغاز می شود.
پیکر آیت الله رئیسی پیش از اذان مغرب در جوار مولا و مقتدای خودشان آقا علی بن موسی بن الرضا به خاک سپرده خواهد شد.
رهبر انقلاب در دیدار هنیه: وعده الهی برای محو رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به آیات قرآنی که درباره تحقق دو وعده خداوند به مادر حضرت موسی(ع) است، افزودند: اکنون نیز وعده اول خداوند درباره مردم فلسطین محقق شده و آن، همان غلبه مردم غزه که گروهی کوچک هستند در مقابل گروه بزرگ و قدرتمندِ آمریکا، ناتو، انگلیس و برخی کشورهای دیگر است. برهمین اساس وعده دوم یعنی محو رژیم صهیونیستی نیز قابل تحقق است و به لطف الهی آن روزی که فلسطین از «بحر» تا «نهر» تشکیل شود، فرا خواهد رسید. آقای مخبر که بر اساس قانون اساسی مسئولیت امور اجرایی کشور را برعهده دارد سیاست‌ها و جهتگیری‌های رئیس جمهور فقید را درباره فلسطین، با همان انگیزه و روحیه ادامه خواهد داد. 
ورود پاشینیان به تهران برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و دیدار با رهبر انقلاب
رهبر انقلاب در دیدار آقای نیکول پاشینیان با بیان اینکه رئیس جمهور فقید ما نسبت به مسائل مرزی مربوط به ارمنستان بسیار حساس بود و باید این حساسیت‌ها و مراقبت‌ها همچنان لحاظ شوند، فرمودند: سیاست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر گسترش روز افزون روابط با ارمنستان، تحت هدایت آقای مخبر ادامه پیدا خواهد کرد. تاکید اینجانب مبنی بر گسترش همکاری‌ها ناظر بر راهبردی بودن روابط است اما مهم این است که روابط ایران و ارمنستان مخالفینی دارد که بر همین اساس باید مسایل مربوط به دو کشور با دقت و مراقبت انجام شود.
سخنگوی دولت: رهبران برخی کشورها برای اولین‌بار به ایران خواهند آمد
بهادری جهرمی با بیان اینکه مقام‌های کشورهای مختلف خودشان برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده‌‎اند، گفت: رهبران برخی کشورها برای اولین‌بار به ایران خواهند آمد. رئیس‌جمهور تونس برای بار اول است که به ایران آمده است.
فردا تمامی دستگاه‌های دولتی تبریز تعطیل هستند
فرماندار تبریز اعلام کرد : براساس تصمیمات صورت گرفته به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن تشییع پیکر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی فردا تمامی دستگاه های دولتی در شهرستان تبریز تعطیل هستند.
ورود السودانی به تهران برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت/ دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، با قدردانی از سفر نخست وزیر عراق به تهران برای ابراز همدردی، گفتند: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم. آقای رئیس جمهور برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد و با کفایت و صمیمی و جدی بود. اکنون آقای مخبر بر اساس قانون اساسی مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته‌اند و ان‌شاءالله همان مسیر همکاری‌ها و توافق‌ها با دولت عراق ادامه پیدا خواهد کرد.

پیام خوزستان

توصیف رهبر انقلاب از شهید رئیسی در دیدار نخست وزیر عراق: برادر بسیار خوب و مسئولی کارآمد و با کفایت و صمیمی و جدی
1403/03/02 - 12:02
آرامگاه ابدی امیرعبداللهیان در کنار شهیدان جلادتی و زمانی‌نیا
شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در شبستان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در جوار سیدالکریم و در کنار مزار شهید مدافع حرم وحید زمانی‌نیا و شهید قدس سیدامیر جلادتی خاکسپاری خواهد شد.
پرچم های سازمان همکاری های شانگهای نیمه افراشته شد

پیام خوزستان

درپی شهادت رئیس‌ جمهور، وزیر امور خارجه و هیات همراه پرچم دبیرخانه و اعضای سازمان همکاری شانگهای در پکن به حالت نیمه افراشته درآمد.

پیام خوزستان

بدرقه میلیونی رئیس‌جمهور شهید و همراهان؛ تهرانی‌ها سنگ تمام گذاشتند
1403/03/02 - 11:25
اطلاعیه ستاد کل درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران
به دنبال وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهور و هیأت همراه و وجود شرایط آب و هوایی بسیار نامساعد و پیچیدگی جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه و نیز حضور پهپادهای پیشرفته ایرانی مجهز به رادار «سار» برای انجام مأموریت در شمال اقیانوس هند و فاصله طولانی آن‌ها با محله سقوط بالگرد، در مجموع نیروهای امدادی ناگزیر از راه‌های زمینی عملیات جستجو را آغاز کردند.
در این شرایط ستاد کل نیروهای مسلح پس از اعلام همکاری کشورهای دوست، با پیشنهاد نزدیک‌ترین کشور یعنی ترکیه موافقت کرد؛ اما با وجود اینکه ترکیه پهپاد مجهز به دوربین‌های دید در شب و حرارتی را به منطقه اعزام کرد، این پهپاد به دلیل نداشتن تجهیزات «تشخیص و کنترل نقاط زیر ابر» موفق به اعلام دقیق محل سقوط بالگرد نشد و در نهایت به کشور ترکیه بازگشت.
نهایتاً در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه نقطه دقیق حادثه سقوط بالگرد توسط نیروهای امدادگر زمینی و پهپادهای ایرانی نیروهای مسلح که از مأموریت در شمال اقیانوس هند فراخوانده شده بودند، کشف شد.
ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال پیام‌هایی از تلاش‌ و همکاری‌ و همدردی همه کشورها از جمله روسیه و چین و به ویژه کشور دوست ترکیه تشکر و قدردانی کرد.
دلجویی رهبر انقلاب از فرزندان شهدای خدمت
توضیح ویدیو
وداع تلخ مسئولان و دولتمردان با پیکر شهدای خدمت
توضیح ویدیو
آخرین دیدار رهبر انقلاب با رئیس جمهور شهید؛ آیت‌الله خامنه‌ای بر پیکر شهید رئیسی و همراهان نماز خواندند

پیام خوزستان

حضور مقامات کشوری و لشکری در تشییع رئیس جمهور شهید و شهدای همراه
1403/03/02 - 09:09
حضور آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان

پیام خوزستان


بوسه سرلشگر باقری بر روی تابوت شهید رئیسی

پیام خوزستان

حضور اسماعیل هنیه، شیخ نعیم قاسم و نمایندگان مقاومت فلسطین در آیین تشییع و وداع با پیکر شهدای خدمت
1403/03/02 - 08:12
آماده‌سازی محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان
توضیح ویدیو
تشییع پیکر سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور مقابل منزلش در تهران
توضیح ویدیو
تابوت‌های رئیس‌‌جمهور شهید و 7 شهید خدمت پیش از مراسم تشییع در پایتخت

پیام خوزستان


آماده‌سازی محل دفن شهید سید ابراهیم رئیسی در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام

پیام خوزستان

توضیحات رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران در خصوص مراسم اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب
توضیح ویدیو

پیام خوزستان

تشییع تاریخی پیکر «شهدای خدمت» در قم
1403/03/01 - 17:39
چهره گریان آجودان مخصوص رئیس جمهور در مراسم تشییع شهدا

پیام خوزستان

پیام خوزستان

شرح حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور از زبان رئیس دفتر شهید رئیسی
1403/03/01 - 17:06
لحظه ورود پیکر رئیس‌جمهور و همراهانش به فرودگاه مهرآباد برای انتقال قم
توضیح ویدیو

پیام خوزستان

آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در تبریز
توضیح ویدیو
عزای عمومی برای یک چهارم مردم جهان
فرهیختگان: جمعیتی که برای آنان عزای عمومی اعلام شده است در 6 کشور یک میلیارد و 800 میلیون نفر است. این جمعیت معادل 23 درصد -یک چهارم- کل ساکنان جهان است.
تسلیت سازمان همکاری شانگهای به ملت و رهبری ایران
قاسم ژومارت توکایف رئیس جمهوری قزاقستان که ریاست فعلی سازمان همکاری شانگهای را نیز به عهده دارد در نشست افتتاحیه شورای وزیران خارجه این سازمان در آستانه درگذشت غم‌انگیز رئیس جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را به رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.
ناگفته‌هایی از محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور
توضیح ویدیو
تصاویر هوایی از تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت در تبریز
توضیح ویدیو
تصاویر حضور مردم تبریز در مراسم تشییع پیکر شهدا
توضیح ویدیو
کوبا هم به نشانه همدردی با ایران، عزای عمومی اعلام کرد
یک دقیقه سکوت در پارلمان ارمنستان برای شهدای ایران

پیام خوزستان

حضور علی‌اف در سفارت ایران برای عرض تسلیت
«الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز برای عرض تسلیت و ابراز همدردی به دلیل شهادت رئیس جمهوری ایران و همراهانش در سانحه هوایی در سفارت ایران در باکو حضور یافت.

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

بازتاب شهادت رئیس جمهور و همراهانشان در شورای امنیت سازمان ملل 
توضیح ویدیو
جزئیات مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان در تبریز
توضیح ویدیو
توضیح وزیر ارتباطات درباره نحوه پیدا شدن بالگرد رئیس جمهور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره نحوه پیدا شدن بالگرد رییس جمهور از طریق موبایل یکی از سرنشینان توضیحاتی ارائه داد.
عیسی زارع پور در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به سانحه بالگرد و شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه گفت: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس جمهور تا ساعت 7 و 8 شب روشن بود و توانستیم با استفاده از آنتن دهی آن اطلاعات خوب و دقیق‌تری از محدوده بگیریم و در اختیار گروه‌های امدادی و تیم‌های پهپادی کشور ترکیه که قبلاً با هماهنگی مجوز دریافت کرده بودند، قرار دهیم.
وی افزود: آنها این اطلاعات را دریافت کردند و بیشتر مکان‌هایی که مورد پایش قرار دادند را ما اطلاعاتش را در اختیارشان قرار داده بودیم.
اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت»
ادعای آمریکا: به دلایل لجستیکی نتوانستیم در سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران کمک کنیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با ادعای درخواست کمک ایران از واشنگتن در پی سقوط بالگرد آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران و شهادت آنان و همراهانشان مدعی شد به دلایل لجستیکی نتوانستیم به تهران کمک کنیم.
امام جمعه موقت تبریز انتخاب شد
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی حجت الاسلام والسلمین «احمد مطهری اصل» را به عنوان امام جمعه موقت تبریز منصوب کرد.
رایزنی تلفنی وزیر خارجه عربستان با علی باقری
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) 31 اردیبهشت در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، مراتب تسلیت پادشاه و ولی‌عهد، دولت و مردم عربستان را در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهانشان به مقام معظم رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.
علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن تشکر از ارسال پیام‌های تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان سعودی و ابراز همدردی وزیر خارجه عربستان، به ابتکار و درایت رهبران دو کشور در احیای روابط دوجانبه و تلاش‌های مشترک شهید امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در تحکیم و توسعه مناسبات اشاره و ابراز امیدواری کرد که همکاری متقابل دو کشور دستاوردهای مطلوبی برای امنیت و ثبات منطقه به همراه داشته باشد
تصویری از لحظه پیدا شدن انگشتر رئیس‌جمهور در محل سانحه / این انگشتر را رهبر انقلاب به رئیس جمهور هدیه داده بودند.
توضیح ویدیو
اثر جدید حسن روح‌الامین با عنوان «یا ضامن خادم» به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان

پیام خوزستان

در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران، اردوغان یک روز عزای عمومی در ترکیه اعلام کرد. 
واکنش وزیر دفاع آمریکا به حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران
لوید آستین، مدعی شد واشنگتن هیچ اطلاعی درباره دلیل سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران و همراهان ایشان ندارد.
نامه سفیر ایران به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اعلام کرد:درحالی‌که ملت ایران در سوگ این ضایعه غم‌انگیز به‌سر می‌برد، اقدامات لازم از سوی دولت بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای مدیریت صحیح امور کشور در فقدان رئیس جمهور انجام می‌شود.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نامه ای به رئیس شورای امنیت، دبیرکل و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: معتقدیم سازمان ملل متحد به ما خواهد پیوست تا یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم و از اصولی که برای پیشبرد آن‌ها تلاش خستگی‌ناپذیری تلاش کردند، حمایت کنیم. حمایت شما و حمایت جامعه بین‌المللی در تلاش برای غلبه بر این فاجعه و ادامه راه صلح و توسعه بسیار مهم است.
شهادت محافظ رئیس‌جمهور تکذیب شد
صبح امروز تصویری از جواد محرابی یکی از محافظان رئیس‌جمهور به‌عنوان شهید حادثۀ دلخراش سقوط بالگرد منتشر شد. ️پیگیری‌ها از سپاه پاسداران نشان می‌دهد، محرابی با بالگرد دیگری به‌سمت ورزقان حرکت کرده و در بالگرد رئیس‌جمهور حضور نداشته است. تنها پیکر سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور به معراج شهدای تبریز منتقل شده است.
توضیح امیر موسوی فرمانده ارتش در مورد مهارت و تجربه خلبانان هلیکوپتر شهید رئیسی
توضیح ویدیو

پیام خوزستان

دستور بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در اولین ساعات صبح امروز هیئت عالی رتبه‌ای را با مسئولیت سردار خلبان علی عبدالهی (معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح) به همراه کارشناسان متخصص و فنی کشوری و لشکری مامور بررسی ابعاد و علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان‌شرقی حاضر شده و بررسی سانحه را آغاز کردند. 
سکوت 1 دقیقه‌ای شورای امنیت به‌احترام شهدای ایران
امروز به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، اعضا به احترام شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی یک دقیقه سکوت کردند.
تحلیل سخنگوی سابق وزارت خارجه از عملکرد شهید امیرعبداللهیان
رئیس کمیته تشییع مشخص شد
در جلسه فوق العاده امروز هیات وزیران معاون اجرائی رئیس جمهور با حکم مخبر(مدیر قوه مجریه) رئیس کمیته تشییع شد. در این جلسه مقرر شد جهت برگزاری مراسم تشییع آیت الله رئیسی و هیات همراه کمیته‌ای با مدیریت معاون اجرایی رئیس‌جمهور تشکیل شود.
اعلام یک روز عزای عمومی در هند
وزارت خارجه هند با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز تسلیت شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران و هیات همراه اعلام کرد که دولت هند به احترام درگذشت رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه فردا سه‌شنبه را عزاداری عمومی و سراسری اعلام می‌کند.
در این بیانیه آمده است که همچنین فردا سه‌شنبه پرچم هند در سراسر این کشور به صورت نیمه‌افراشته درمی‌آید و تمام برنامه‌های سرگرمی در سراسر هند نیز لغو می‌شود.
تصویری از برف‌روبی‌ صحن مطهر حرم امام رضا(ع) در کنار خادمان، توسط خادم‌الرضا(ع) شهید رئیسی - زمستان 1395

پیام خوزستان

پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی عصر فردا در قم تشییع خواهد شد
مراسم تشییع پیکر رییس جمهور و همراهان فردا صبح در تبریز انجام و پس از آن این مراسم عصر سه‌شنبه با حضور گسترده مردم انقلابی و متدین قم دراین استان انجام خواهد شد.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد
احمد وحیدی، وزیر کشور در جلسه امروز شورای تامین آذربایجان شرقی، تراب محمدی را به عنوان سرپرست استانداری این استان منصوب کرد.
اظهارات رییس سازمان مدیریت بحران درباره شناسایی شهدا؛ آیت الله ال هاشم تا یک ساعت بعد زنده بود
محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه پیکر شهدا با وجود اینکه سوخته بودند قابل بود و توسط امدادگران به آمبولانس‌ها انتقال داده شد و به معراج شهدای تبریز منتقل شدند، گفت: تنها پیکر آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز از نظر ظاهری وضعیت بهتری نسبت به دیگر شهدا داشت و کمتر دچار سوختگی شده بود چرا که وی بعد از سانحه هوایی تا یک ساعت زنده بوده و حتی با آقای غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور ارتباط تلفنی برقرار کرده بود. هیچکدام از پیکر شهدا به آزمایش DNA منتقل نشد چرا که کاملاً قابل شناسایی بودند.
پرچم ساختمان وزارت امور خارجه نیمه برافراشته شد

پیام خوزستان

«مخبر» مدیر قوه مجریه شد
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت شهادت گونه‌ رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفتند و در بخشی از پیام فرمودند: جناب آقای مخبر طبق اصل 131 قانون اساسی در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه قرار میگیرد و موظف است به همراهی رؤسای قوای مقنّنه و قضائیه ترتیبی دهند که ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس جمهور جدید انتخاب شود.
اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور
رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی پنج روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.
حضور اعضای هیئت دولت در استانداری آذربایجان‌

پیام خوزستان

انتقال پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور
توضیح ویدیو
اعلام عزای عمومی 3 روزه در لبنان
در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه 3 روز عزای عمومی در لبنان اعلام شد.
تصاویر جدید از بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور در جنگل‌های ارسباران
پاکستان عزای عمومی اعلام کرد
شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در صفحه ایکس خود شهادت رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت و اعلام کرد: پاکستان به نشانه احترام به رئیس جمهور و همراهانش و در همبستگی با ایران برادر، یک روز عزا برگزار خواهد کرد و پرچم آن نیمه برافراشته خواهد بود.
تصاویری از انتقال پیکر شهدا توسط امدادگران و تکاوران ارتش به مناطق پایین دست

پیام خوزستان


اعلام خبر شهادت رئیس جمهور در بخش خبری ساعت 8
توضیح ویدیو
رئیس جمهور اسلامی ایران به شهادت رسید
در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.
معاون اجرایی رئیس جمهور با هشتگ «#سیدالشهدای_خدمت» نوشت: «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

پیام خوزستان


تصویر دیگری از محل سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان

پیام خوزستان

تلاش‌ها برای کشف علائم حیاتی سرنشینان بالگرد ادامه دارد و هنوز هیچ خبر قطعی وجود ندارد/ رجانیوز
لحظه پیدا شدن لاشه بالگرد توسط تیم پهبادی داوطلب سازمان امداد و نجات هلال‌احمر
با ادامه روند جستجوهای هوایی همچنان نشانه‌ای از زنده بودن افراد یافت نشده است. نیروهای امدادی هنوز به محل حادثه نرسیده‌اند/ رجا نیوز
متأسفانه تا کنون گزارشی از تشخیص افراد زنده توسط پهپادها در حوالی بالگرد به دست نیامده است اما همچنان روند جستجو و امداد ادامه دارد/ رجانیو
فرمانده سپاه عاشورا: 2 تا 3 دقیقه دیگر به محل حادثه میرسیم
لاشه بالگرد حامل رئیس جمهور پیدا شد
کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر: محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد.
بعد از اعلام مختصات احمالی محل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور، بلافاصله تیم‌های امدادی در حال رسیدن به محل مورد نظر هستند.
فرمانده سپاه عاشورا: بر اساس تصاویری که پهباد ترکیه‌ای مخابره کرده محل حادثه جنوب طویل است؛ ابتدا مختصات اعلامی شرق طویل را نشان می‌داد
خبرنگار صداوسیما در محل عملیات: هنوز اطلاعاتی از رسیدن نیروی های امدادی به مختصات مشخص شده نرسیده
توضیح ویدیو
اطلاعیه شماره 5 ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر
به سمت محل احتمالی فرود بالگرد حامل رئیس جمهور در حال حرکتیم
پیدا شدن محل احتمالی لاشه بالگرد حامل رئیس جمهور
توضیح ویدیو
هواپیماهای بدون سرنشین منبع گرمایی را شناسایی کردند که احتمالا لاشه بالگرد حامل رئیس جمهور است.
رئیس هلال احمر: همکاران ما بوی سوخت خودروها را با بوی سوخت بالگرد اشتباه گرفتند
توضیح ویدیو
رئیس جمعیت هلال احمر: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی بوی سوخت را حس کردند
توضیح ویدیو
جلسه پوتین با حضور سفیر ایران
کاظم جلالی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ابتدا آقای پوتین خطاب به من گفت که ما از وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، بسیار ناراحت شدیم و هر کاری که برای کمک لازم باشد را انجام می‌دهیم.
ابراز نگرانی شورای همکاری خلیج فارس از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، نسبت به گزارش‌های دریافتی درباره سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران عمیقا ابراز نگرانی و با ایران اعلام همبستگی کرد.
اطلاعیه شماره 4 ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر
هلال‌احمر از هیچ کوششی برای جست‌وجوی خادمان مردم فروگذار نیست.
وزارت خارجه بیانیه داد
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای از ابراز احساسات و عواطف انسانی و همبستگی تعداد زیادی از دولت‌ها و ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی با دولت و مردم ایران در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و پیشنهادهای صمیمانه آنها در کمک و یاری به عملیات جست وجو و نجات تشکر و قدردانی کرد.
دستور پوتین برای اعزام 2 هواپیما و بالگردهای ویژه از روسیه به تبریز
دستیار ویژه رئیس‌جمهوری روسیه از اعزام 2 هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و 50 نیروی امداد حرفه‌ای کوهستان از روسیه به تبریز تا ساعاتی دیگر خبر داد.
رئیس هلال احمر گفت: گروه‌های امدادی همچنان در حال جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس‌جمهور هستند
توضیح ویدیو
از دست نوشته حدادعادل برای رئیسی تا نگرانی مجید انصاری برای رئیس جمهور
براساس آنچه کانال تلگرامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر کرده، حدادعادل در پیامی نوشته است:
"بسمه‌تعالی
در این شرایط سخت بیم و امید برای مساعدت رئیس‌جمهور عزیز و سختکوش کشور و همراهان خدمتگزار وی دعا می‌کنم.
حدادعادل"
همچنین مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص نیز براساس آنچه جماران منتشر کرده، گفته است: خبر سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور محترم و عزیز و همراهانشان را با نگرانی دنبال می کنم و ملتمسانه و متواضعانه از درگاه خداوند متعال در این شب میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) تقاضا دارم آنها را با سلامت به آغوش ملت بازگرداند.
شریعتمداری: دوست دیرینه‌ام بدعای خیر همگان نیازمند است
محمد شریعتمداری نوشت:در آستانه ولادت امام هشتم (ع) که دل های مقربین آستان امام رئوف لرزان است، دوست دیرینه من جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانش بدعای خیر همگان نیازمندند. امیدوارم عزیزانمان به سلامت به آغوش ملت بازگردند.
اظهارات مهم معاون وزیرخارجه
صفری، معاون وزیر امور خارجه گفت: دو بار با آقای آل هاشم تماس برقرار شده و ایشان گفته بودند من حالم بده و صدای آمبولانس ها رو میشنوم
توضیح ویدیو
فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیسی رفت
 ️فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند تا ضمن بررسی مورد، دستورات را برای تسریع در جستجو صادر کند.
توئیت متفاوت وزیر دولت روحانی در خصوص حادثه بالگرد رییس جمهور
سیدعباس صالحی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در واکنشی متفاوت در پی سانحه برای بالگرد رئیسی نوشت:
پیام‌های شخصیت‌های سیاسی کشور چون: خاتمی، روحانی، لاریجانی، آملی، قالیباف، جهانگیری و..در ابراز نگرانی برای رییس جمهور محترم و همراهان و دعا برای سلامتی ایشان، نشان داد که دغدغه ایران، مرکز مشترک این عزیزان است. این همدلی‌ها را ببینیم و بر عمق و گستره آن بیفزاییم.
محل دقیق سانحه بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد
یک مقام نظامی گفت: دقایقی قبل سیگنالی ‌از بالگرد و ‌تلفن همراه یکی از خدمه در محل سانحه دریافت شد.
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به این موضوع تصریح کرد هم‌اکنون با تمام نیروهای نظامی ‌در حال عزیمت به منطقه مدنظر‌ هستیم و امیدوارم خبرهای خوبی به مردم بدهیم.
تماس تلفنی آیت‌الله مکارم شیرازی با رئیس دفتر رئیس‌جمهوری
آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی دقایقی قبل، طی تماس تلفنی با جناب غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری، پیگیر آخرین وضعیت سانحه پیش آمده برای بالگرد حامل حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی شد و در پایان برای سلامتی او و همراهان دعا کرد.
اخبار رسمی در قالب اطلاعیه هلال‌احمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود
ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه شماره 3 درخصوص آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری اعلام کرد که اخبار رسمی در قالب اطلاعیه هلال‌احمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود
محل احتمالی سقوط بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: دقایقی پیش تیم‌های عملیاتی اعزام شده به محل پس از ساعت ها جستجو محل احتمالی بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور و هیات همراه را شناسایی کردند.جستجوها برای یافتن بالگرد همچنان ادامه دارد و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می شود.
وزیر کشور گفت:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه نرسیده‌ایم. وی بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه دارای شیب‌ تند و جنگلی است و از سوی دیگر شاهد بارش باران شدید هستیم، دامنه دید بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌اند، اما نیروها در منطقه حضور وسیعی دارند و امیدواریم با دعای مردم عزیز هرچه سریعتر به نقطه حادثه برسند.
درخواست بالگرد دید در شب ایران از ترکیه
سازمان مدیریت بحران ترکیه اعلام کرد: امروز به اطلاع ما رسید که بالگرد حامل آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در مرز ایران و نخجوان دچار سانحه شده است. ایران از طریق وزارت خارجه درخواست بالگرد جستجو و نجات دید در شب از کشورمان داشت که اعزام شد. 32 پرسنل جستجو و نجات کوهنورد و 6 وسیله نقلیه از مدیریت استانی وان و ارزروم AFAD ما برای رسیدن به منطقه حرکت کردند. علاوه بر این، پرسنل جستجو و نجات کوهنوردان ما متشکل از 15 نفر از آنکارا، دیاربکر و قونیه در حالت آماده باش هستند. تحولات را دنبال می کنیم.

پیام خوزستان

سید محمد خاتمی: با نگرانی در این شرایط خاص کشور ، اخبار نگران کننده در مورد سقوط بالگرد رئیس جمهور محترم و همراهان را پیگیری و برای سلامت ایشان و همراهان دعا میکنم. 
سعید جلیلی: برای رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا شویم
اتحادیه اروپا به درخواست ایران، سرویس نقشه ماهواره‌ای را برای کمک به گروه‌های امدادرسانی در جستجوی محل حادثه بالگرد رئیسی فعال می‌کند
هلال احمر در اطلاعیه ای اعلام کرد: اخبار منتشر شده درباره پیدا شدن بالگرد رئیسی و همراهان صحت ندارد . تلاش ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده تا کنون به نتیجه نرسیده است.
دبیر کل جمعیت هلال احمر: امیدواریم تا دقایقی دیگر، خبر خوبی دریافت کنیم. آخرین خبری که لحظاتی پیش به دست مان رسیده این است که 5 تیم عملیاتی ما به مختصات اعلامی توسط سازمان هوافضا رسیده اند.
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده سپاهیان: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید
رهبر انقلاب اسلامی امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.
معاون اجرایی رئیس جمهور: با سرنشینان هلی کوپتر ارتباط برقرار شده‌ است
توضیح ویدیو
منصوری: در چند نوبت با یکی از سرنشینان هلی کوپتر و یکی از کادر هلی کوپتر ارتباط برقرار شده‌ است. تا شعاع دو کیلومتری حادثه درحال پیگیری هستیم؛ امیدوارم خبر خوشی به مردم برسد .

پیام خوزستان

پیام خوزستان

قالیباف: برای سلامتی خادم‌الرضا علیه‌السلام، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. خداوند به برکت دعای مؤمنین ایشان را از گزند بلایا حفظ کند. در شب میلاد امام رئوف (ع) از صمیم قلب منتظر خبر صحت و سلامت کامل ایشان هستیم. إن‌شاءالله.

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

استوری اسحاق جهانگیری و درخواست دعا برای سلامتی رییس جمهور و همراهانش

پیام خوزستان

توضیح ویدیو

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

کولیوند: یک تیم به محل احتمالی سانحه نزدیک شده است.

پیام خوزستان

پیام خوزستان

توضیحات تکمیلی خبرنگار صداوسیما از سانحه بالگرد رئیس جمهور

پیام خوزستان

نقشه محل حادثه

پیام خوزستان

اعلام خبر سانحه هوایی برای هلی‌کوپتر کاروان رئیس‌جمهور در شبکه خبر
توضیح ویدیو

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/872241/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توجه مولانا به اصالت انسان

فرمان انتخاباتی شریعتمداری به اصولگرایان: همه به نفع یک نفر کنار بروید

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در 12 ساعت گذشته

223 خدمت بیمه سلامت برای زوجین نابارور/ از 63 قلم دارو تا آزمایش

تعجب تحلیلگران شبکه صهیونیستی اینترنشنال از آزادی حمید نوری! + فیلم

پیش بینی ناپایداری‌های دریایی و جوی در هرمزگان

اوقات شرعی بیست و هفتم خرداد ماه به افق آبادان و خرمشهر

زور بگو اما از عشق دروغین نه!

چهره ها/ عکس متفاوت مریم مومن وسط یک آکواریوم

دولت سیزدهم چقدر بدهی برای دولت بعد برجای گذاشته؟

واژگونی پراید در محور باغملک به رامهرمز 4 کشته و مصدوم بر جا گذاشت

واژگونی خودروی سواری در دزفول 5 مصدوم بر جای گذاشت

این جاده، فاصله مسجدسلیمان تا اهواز را 40 کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند!

نقشه هولناک پسرخاله‌ ها برای مرد تاجر

امام جمعه لاهیجان دست به افشاگری زد

1800 کیلومتر سختی برای صعود تاریخی

الهلال و دوری عجیب از وسوسه اروپایی!

پاسخ محکم رافینیا به امباپه

حمله شدید مامیاشویلی به IOC برای حذف کشتی‌گیران روس از المپیک

نشست مدیران کوثر با معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه

دیدم که جانم می رود

پورمحمدی: بسیاری از مشاورینم در مراکز مهم ملی مسئولیت دارند

عباس عبدی: اگر پزشکیان رای نیاورد بدون هیچ بهانه ای شکست را می پذیرم

وضعیت «قرمز» هوا در اهواز

2 کشته و 5 مصدوم در دو حادثه در خوزستان

«پوگو» تا سوم تیر در عمارت ارغوان روی صحنه است

اسپاگتی جالب فضایی

اجرای نمایش فاخر حُکمِ ولایت در اهواز

موسیالا و کروس رکوردداران اروپا شدند!

سرنوشت متخلفان فساد در فوتبال چه خواهد شد؟

جشن دو نفره عراقی‌ها وسط استادیوم اراک!

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای تابستانی از 29 خرداد

رایزنی تلفنی باقری و وزیر خارجه امارات

بیانه انجمن همسران شهدای استان فارس در دعوت به مشارکت در انتخابات

ابوعبیده: عملیات در رفح تاکیدی دوباره بر شکست دشمن در برابر مقاومت بود

تشکیل 3 اکیپ ثابت و سیار در طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان در گتوند

ساخت جاده میانبر مسجدسلیمان _اهواز+ فیلم

دیدار استاندار بوشهر با مادر شهید «سید امیر مظفر موسوی»

ایجاد زمینه اوقات فراغت جوانان در اولویت اداره ورزش و جوانان گتوند

پیگیری تخصیص تجهیزات و اعتبارات برای کتابخانه‌های آبادان

برگزاری دعای عرفه در 300 مسجد و هیأت مذهبی خوزستان

استقبال از حمید نوری در فرودگاه مهرآباد (عکس)

سه مصدوم در حادثه انفجار گاز در یک منزل در شهرستان باوی

تحلیل دیدار ایتالیا - آلبانی از زبان عزیزی و دژاگه

یحیی سریع:عملیات غرق کردن دو کشتی،«هدیه ما به مقاومت فلسطین»

واژگونی مرگبار پراید در محور باغملک به رامهرمز

نارضایتی اسپالتی با وجود شروع 3 امتیازی ایتالیا در یورو 2024

نتایج روز دوم و برنامه روز سوم مرحله گروهی یورو 2024

روایت حمید نوری از لحظه شنیدن خبر آزادی‌اش

درخواست رامین: فینال در آزادی با وی ای آر