پیام خوزستان

آخرين مطالب

روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود شهرستان ها

روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - نماینده مردم اهواز، کارون، حمدیه و باوی، گفت: انتطارمان از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در استان بیشتر است و برخی از پروژه‌ها با تاخیر در حال اجرا هستند؛ در تلاش هستیم همچون گذشته پا به پای مدیران تلاش کرده و تامین اعتبار کنیم‌. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجتبی یوسفی در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی شهدای جنگیه که امروز انجام شد، اظهار داشت: برای مشکل تامین آب شرب کوت عبدلله و روستاهای اطراف در فاز بلند مدت بحث احداث تصفیه خانه کوت امیر مشکل تامین آب شرب شهرستان کارون و حتی بخش‌هایی از شهرستان اهواز همچنون مهدیس، مشعلی و آخر آسفالت را در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در کوتاه مدت نیز از امروز بحث اصلاح و تقویت ایستگاه ایستگاه پمپاژ شهدای جنگیه و همچنین شروع به کار احداث یک هزار و 500 متر خط لوله برای حل مشکلات آب کوت سید صالح، کوت نواصر، جنگیه و هادی آباد آغاز می شود و تامین آب شهر کوت عبدالله و روستاها از دومسیر تصفیه خانه شهر کوت عبدالله و این خط یک هزار و 500 متری خواهد بود. 
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمدیه بیان کرد:انتظار میرود که ظرف دوماه آینده این پروژه خط لوله انتقال آب قبل از تنش آبی تابستان به اتمام برسد همچنین پروژه‌های کلان و اساسی نیز در حوزه آب در سطح ملی در حال پیگیری برای تزریق اعتبار هستند. 
همچنین صابر علیدادی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز که در این بازدید حضور داشت اظهار کرد: در راستای تامین آب پایدار از لحاظ کمی و کیفی در شهرستان کارون و روستاهای اطراف برای کوتاه مدت در کوت نواصر، کوت سید صالح، پروژه ای شامل یک هزار و 500 متر خط انتقال آب، احداث ایستگاه پمپاژ و اورهال فیلتراسیون تاسیسات برای تامین آب و بهبود کیفیت آن تعریف شده است. 
وی در ادامه افزود: این پروژه خط لوله علاوه بر آبگیر آب حیات، کارون و صنایع فولاد با چهارمین محل برای تامین آب شهرستان کارون برای میان مدت است . 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه بلند مدت پایدار سازی تامین آب شرب اهواز خاطر نشان کرد: تکمیل طرح غدیر در شهرستان اهواز و تصفیه خانه مهم کوت امیر برای کل شهر اهواز،کارون،باوی و حمدیه از اهداف بلند مدت است.
نماینده مردم اهواز، کارون، حمدیه و باوی گفت: انتطارمان از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بیشتر است و برخی از پروژه‌ها با تاخیر درحال اجرا هستند؛ در تلاش هستیم همچون گذشته پا به پای مدیران تلاش کرده و تامین اعتبار کنیم. 
همچنین در ادامه مجتبی یوسفی در آیین بهره‌برداری از باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان اهواز که امروز انجام شد اظهار داشت: اگر پروژه ای به ثمر می نشیند قطعا نتیجه تلاش مهندسان و کارگران در سراسر کشور است همچنین اگر مطالبه و کار خوبی در حوزه‌های عمرانی در حال انجام است ثمره نقش مردم و شوراهای شهر و روستا که نماد دموکراسی و همراهی مردم است.
وی ادامه داد: باید تلاشمان را با همدلی در امور بیشتر کرده و از ظرفیت‌های ملی استفاده کنیم و در زمینه جذب اعتبارات فعال عمل کنیم.
نماینده مردم اهواز،کارون،حمیدیه و باوی با اشاره به بلاتکلیفی این پروژه در حدود بیش از 4 سال افزود: تعریض و اتمام کار این پل در شش ماه و با اعتبار ده میلیارد تومان صورت پذیرفت و به این معنی است که اگر در وضع موجود اعتباردهی و افزایش هزینه‌ها تلاش و همت باشد، کارها شدنی هستند.
یوسفی ادامه داد: در سه سال اخیر بیش از 150 میلیارد تومان بودجه از اعتبارات ملی در حوزه راهداری شهرستان کارون برای تعریض و روکش راه‌ها تخصیص یافت و این موضوع در حالی است که در سال 99 کلیه اعتبارات در حوزه راه کمتر از 30 میلیارد تومان بوده است‌. با همدلی و برادری پروژه‌ها در حوزه راه روستایی ، ایمن سازی و تعریض آنها اقدامات خوبی انجام شود
وی با بیان اینکه روند اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در استان، کند است خاطر نشان کرد: انتطارمان از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در استان بیشتر است و برخی از پروژه‌ها با تاخیر درحال اجرا هستند؛ در تلاش هستیم همچون گذشته پا به پای مدیران تلاش کرده و تامین اعتبار کنیم. انتظار این است که پروژه‌ها به سر انجام برسند و سرعت کار افزایش یابد و در این راستا با کم کاری هیچ مدیری مماشات نخواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در انتها در خصوص وضعیت آب و فاضلاب گفت: اگر چه در این راستا، عقب افتادگی چندین ساله ای وجود دارد اما کارهای خوبی در حال انجام است و همگی در حال تلاش هستندف اما همچنان کارهای زیادی در این خصوص وجود دارد.
انتهای پیام/735/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/860119/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فروش 350 میلیاردی نمایشگاه کتاب

رئیس جمهور: مشکلی در کشور نیست که نتوانیم حل کنیم

شماره جدید خط حزب‌الله؛ کدام مجلس در رأس امور است؟

فرمانده کل ارتش با امام جمعه پاوه دیدار کرد

رئیس جمهور: حق‌طلبی و عدالت‌خواهی امروز در مقابل نظام سلطه به برکت خون شهداست

انسداد مرزهای شرقی با احداث دیوار و پرواز پهپادها

اوقات شرعی بیست و هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

مردم خوزستانی بیشترین آلودگی فلزی را نفس می‌کشند (+ نمودار)

زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند

تمرین فضانوردان ⁧آرتمیس⁩ برای بازگشت به ماه، با لباس و ابزار جدید

از شوک تحریم تا کرونا؛ دو سناریو از تورم در ایران

شانس استقلال برای جذب این ستاره کم شد!

بارش خاکستر از آسمان اهواز! ماجرا چیست؟

الهلال عربستان به دنبال ستاره بارسلوناست

توصیه شیری به پرسپولیسی‌ها: ریسک ممنوع!

ستاره والیبال برزیل بعد از پیروزی مقابل ایران چه گفت؟

میلاد عبادی‌پور: تیم ما دیر کامل شد

این سردار بلندپایه سپاه، مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود

پیشرفت 61.5 درصدی طرح جامع فاضلاب اهواز

16 مصوبه برای توسعه شهرستان شوش

برگزاری جشن دهه کرامت در روستای تمبی مسجدسلیمان

بهره برداری از دو طرح ورزشی در اندیمشک

سپاهان بعد از 6 سال در نیمه نهایی حذفی

احتمال رقم خوردن دربی در فینال حذفی

استکی:‌ باید نسلی که سرد و گرم هندبال چشیده‌ پای کار بیاید

برزیل فاتح دومین دیدار دوستانه برابر والیبال ایران

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی در یمن

آشتیانی: زور استقلال به پرسپولیس نمی‌رسد

تصادف در محور مهاباد به سردشت 9 مصدوم برجای گذاشت

حمله تعیین کننده مقاومت اسلامی عراق علیه یندر ایلات

گفت‌و‌گوی تلفنی دبیرکل حزب‌الله عراق با اسماعیل هنیه

یک مولکول مقصر اصلی تبدیل شدن زهره به جهنم امروزی بود

مقاومت اسلامی عراق ایلات را هدف قرار داد

موشک جدیدی که بلای جان اسرائیلی‌ها شد

کشتی‌های آمریکایی و صهیونیستی را می‌زنیم

بررسی استعفا یا برکناری سهیل مهدی و خداداد افشاریان در گفت و گو با صادق رئیسی کیا

داماش با هوادارانش زنده است

شادی و پایکوبی خیبری ها در رختکن

حذف تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی جام جهانی 2006 با گل کریستیانو رونالدو

شوک دوم به تراکتور بعد از زنوزی!

نابغه ای به نام لوکا مودریچ

داور مشهور اسپانیایی قاضی دربی ریاض!

دلخوری جالب کلوپ از بازیکنی که سیتی را قهرمان کرد

مجتبی حسینی در نقطه اوج محبوبیت!

ثبات، رمز درخشش گاسپرینی در آتالانتا

کلهر: اوسمار باید از تجربیات گل‌محمدی استفاده کند

خداحافظی یورگن کلوپ در آنفیلد

خلاصه بازی آلمریا 0 - بارسلونا 2

رونمایی از پیراهن اول آرسنال در فصل 2024/25

حماس: 70 درصد اسرای اسرائیلی کشته شدند