پیام خوزستان

آخرين مطالب

قدردانی تشکری هاشمی از مدیریت شهری منطقه 17 شهرداری تهران

قدردانی تشکری هاشمی از مدیریت شهری منطقه 17
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از پروژه های شاخص سطح منطقه 17 از مدیریت شهری منطقه جهت پیگیری و اجرای پروژه ها قدردانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، صبح امروز سیدجعفر هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به همراه هیئت همراه، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، معاونین و جمعی از مدیران شهری از برخی پروژه های عمرانی و ترافیکی سطح منطقه بازدید کردند.
افتتاح پل اتصال 17 به 18 تا پایان سال جاری
در اولین بازدید از پروژه زیرگذر سواره حریم خط راه آهن تهران-اهواز بازدید کردند و در جریان آخرین پیشرفت این پروژه قرار گرفتند. سپس از پروژه پل اتصال منطقه 17 به 18 بازدید کردند. در این بازدید معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: این پروژه تاکنون پیشرفت 50 درصدی داشته و تا پایان سال جاری افتتاح می شود.
سپس از تقاطع زرند بازدید کردند. معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه طی ارائه گزارشی گفت: معاونت منطقه پیشنهادهای کوتاه و بلندمدتی در خصوص این طرح ارائه کرده است و درخواست بازنگری این طرح را داریم. پس از آن از درمانگاه در حال ساخت مهرگان بازدید کردند که تاکنون پیشرفت 23 درصدی داشته است.
تشکری هاشمی: پروژه رضوان اتفاق خوبی در سطح منطقه 17 است
در ادامه از پروژه رضوان بازدید کردند. طی این بازدید تشکری هاشمی با اشاره به این پروژه گفت: اتفاق خوبی در سطح منطقه افتاده است و خوشحال هستیم این پروژه استارت مجدد خورده است؛ ما هم دوست داریم در افتتاح چنین پروژه مهمی حضور داشته باشیم. معاون فنی و عمرانی منطقه با ارائه گزارشی از طبقات مختلف این پروژه گفت: طبقات اول و دوم و سوم کاملا تجاری است و تاکنون پیشرفت 95 درصدی داشته است. طبقه 4 برای شهربازی لحاظ شده، طبقه 5 ویژه آقایان، طبقه 6 خانوادگی و طبقه 7 مختص بانوان است.
سیفی: منطقه 17 مردمان کم توقع و دلسوزی دارد
پس از بازدید چند ساعته از پروژه‌های سطح منطقه، جلسه ای با حضور شورایاران و معتمدین منطقه برگزار شد و سیفی سرپرست شهرداری منطقه گفت: یکی از ویژگی های خاص منطقه این است که هم مردم کم توقعی دارد و هم اینکه دلسوز منطقه خود هستند. امروز در جمع برخی از این عزیزان هستیم که حتما از نقطه نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.
سپس معاونین به ارائه گزارشی از عملکردهای معاونت خود و پروژه های شاخص منطقه پرداختند. پس از آن شورایاران و معتمدین منطقه ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شهری منطقه، بخشی از مشکلات و مسائل منطقه را بیان کردند.
در ادامه جلسه، تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ضمن خداقوت به همکاران شهرداری و شورایاری ها، گفت: خوشحال هستم در اولین روزهای این ماه عزیز توفیق دیدار شما عزیزان را داشتم. ما هم مثل شما دغدغه مند مشکلات شما هستیم؛ ما نماینده شما هستیم و شهرداری با تمام توان به دنبال حل مشکلات است.
وی افزود: این نکته را باید در نظر داشت که برخی مشکلات قدیمی هستند و حتی شاید از سن ما بیشتر باشند، اما باید یک روزی خاتمه پیدا کنند. بنده همه دغدغه های شما را قبول دارم، اما شهرداری کارهای خوبی انجام داده است.
تشکری هاشمی با بیان اینکه تا روزی که هستیم تلاش هایمان را بدون وقفه انجام می دهیم، تصریح کرد: به طور دائم به مسائل شهری رسیدگی می شود و اگر چاره اندیشی نشود روی هم جمع و کار سخت تر می شود. بنابراین وقتی مسائل و مشکلات منطقه را بیان می کنید، دوستان در منطقه به عنوان سرمایه به آن نگاه می کنند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شورایاری ها، اظهار داشت: شما چشم منطقه هستید و همه مشکلات را می بینید و متصدیان با جان و دل پذیرا باشند و آن را یک فرصت بدانند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شهر به پروژه های بزرگ مقیاس گذشته نیاز ندارد و پروژه های بزرگ مقیاس تکمیل شده اند و در این خصوص مسئله جدی نداریم، اما باید به دنبال پروژه های کوچک مقیاس باشیم. از شهردار محترم منطقه می خواهم در برنامه سالانه به خصوص برای سال 1403 این موارد را در برنامه های خود قرار دهد.
تشکری هاشمی اظهار کرد: بایستی روحیه پرداختن به مسئله مردم محلات در اولویت کاری مدیران منطقه باشد، به خصوص در چنین مناطقی که ده ها سال تاریخ و قدمت دارند. اولین درخواستم از شهردار محترم منطقه این است که این نیازها را احصاء و به شورا منتقل کند. همیشه نباید پروژه های بزرگ مقیاس انجام شود، گاهی پرداختن به موضوعات کوچک مقیاس شهری می تواند به شدت موثر واقع شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت عمرانی منطقه، گفت: وضعیت عمران منطقه را در مجموع خوب دیدیم و از آقای مهندس ترک تشکر می کنم و همچنین از مدیریت این شهری برای تکمیل پروژه مجتمع رضوان قدردانی می کنم. در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز از زحمات آقای مهندس مرتضوی تشکر می کنم؛ ترافیک مسئله اصلی مردم است و مسئله سه راه بوتان را پیگیری می کنم تا تجدید نظر روی طرح آن انجام شود. نکته قابل تامل در این حوزه این است که طرح های عملیاتی برای بهبود جریان ترافیک تهیه شود.
منعقد شدن 3 هزار دستگاه اتوبوس/سهم عمده ای از اتوبوس ها به مناطق جنوبی تحویل داده خواهد شد
وی درخصوص وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران، تصریح کرد: تا الان قرارداد 3 هزار دستگاه اتوبوس منعقد شده است. پیش بینی شده بخش اعظمی از آنها تا پایان سال جاری به مدیریت شهری تحویل شود و پیگیری می کنیم سهم عمده ای از این اتوبوس ها به مناطق جنوبی تحویل شود. حتما درباره بحث اتوبوس ها اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
تشکری هاشمی در خصوص احداث خط 8 مترو، گفت: درخصوص مترو نیز بایستی خطوط جدید از پرتراکم ترین مناطق مسکونی عبور کنند، اما این نکته را باید به یاد داشت وقتی مترو ساخته می شود، خطوط تغذیه را نیز طراحی و راه اندازی کنیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/773114/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتشار «سووشون» با طرح جلد و ناشر جدید

جزئیاتی از نشست‌های کمیسیون امنیت ملی در مشهد

زیدآبادی: زمین خوردن دولت پزشکیان به نفع هیچ کس نیست

دلگان گرمترین نقطه کشور با 49.7 درجه

انهدام دو پایگاه و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

نوری همدانی: تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ تعرض به آزادی و حقوق بشر است

گرمای شدید در جنوب غرب خوزستان

ابوشجاع، فرمانده گردان طولکرم و نماد مقاومت در کرانه باختری

حماس: تشکیلات خودگردان رفتار سرویس‌های امنیتی خود را کنترل کند

نفت آبادان با دو بازیکن تمدید کرد

جلوگیری از خاموشی گسترده برق در اهواز

قیمت طلا و سکه امروز شنبه 6 مردادماه

حامی دخت در دزفول به ایستگاه پایانی رسید

منبع نظامی صهیونیست: تونل‌های حماس شبکه عنکبوتی است

دمای 10 استان کشور به بیش از 45 درجه رسید

برگزاری مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در سایت ویس قرنی کرمانشاه

افزایش تخلیه و بارگیری بنادر آبادان

10 روز مهلت برای راه‌اندازی یک نیروگاه برق در خوزستان

رسمی؛ آرام عباسی به استقلال خوزستان پیوست

عملیات ضدصهیونیستی مقاومت در نابلس و ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری

بوی دعوا میاد!

معرفی فیلم‌های سارایوو 2024

نشانه عصبی OCD در مغز انسان شناسایی شد

دستگیری 32 متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور آبادان

توضیحات دکتر زهره هراتیان در مورد آخرین وضعیت تست‌های پزشکی تیم‌ها

اولین مدال طلای المپیک 2024 به چین رسید

جلسه حراج سکه در هفته جاری لغو شد

در شکاف سینه پنهان کرده‌ام صد ناله را

«سفر به سپیده‌دم» منتشر شد

آزادی‌خواه، نماینده مجلس: آقای پزشکیان در هماهنگی کامل با مجلس و شخص آقای قالیباف است

واکنش ابطحی به تاکید افراطیون اصولگرا برای استفاده پزشکیان از همه جناح‌ها

تصمیم رئیس‌جمهور درخصوص ارائه کابینۀ پیشنهادی از زبان قالیباف

توصیه مازنی به پزشکیان: دولت وفاق ملی تشکیل دهید

بخش پایانی خط دوم ریلی اهواز به اندیمشک به بهره‌برداری رسید

شگفتانه‌ جدید حزب‌الله؛ پادشاه آسمان کیست؟ | سلاح‌های مرگبار مقاومت برای جنگ گسترده با اسرائیل اینجا ساخته می شوند

«فرمانروایان آسمان»؛ اسرار نیروی پهپادی حزب‌الله

جلوگیری از خاموشی گسترده در اهواز با تشخیص به موقع یک ایراد در تجهیزات

افزوده شدن هفت داروی سرطان به پوشش 70 درصدی بیمه سلامت

بخش نهایی خط دوم راه‌آهن اهواز ـ اندیمشک افتتاح شد

بهره برداری از 40 کیلومتر مسیر ریلی 2 خطه اهواز_اندیمشک

آیت الله نوری همدانی تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ را محکوم کرد

اسرائیل جنگ اطلاعاتی را به حزب‌الله باخت

62 درصد صهیونیست‌ها خواهان پایان جنگ علیه غزه هستند

«روزی روزگاری آبادان» را با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما ببینید

20 زندانی ایرانی از زندانهای اقلیم کردستان عراق آزاد شدند

یک کشته و 13 مصدوم طی 3 حادثه در خوزستان

فیلم| چمران: تهران 6000 اتوبوس نیاز دارد

یک هفته بدون دمای 50 درجه سپری شد/ دلگان گرمترین نقطه کشور با 49.7 درجه

قرارداد 2 بازیکن تیم نفت آبادان تمدید شد

پروژه احداث خط دوم راه آهن اندیمشک به اهواز افتتاح شد