پیام خوزستان

آخرين مطالب

سخنگوی سپاه: به آزادی بیت‌المقدس و مردم فلسطین نزدیک هستیم اجتماعی

سخنگوی سپاه: به آزادی بیت‌المقدس و مردم فلسطین نزدیک هستیم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - آفتاب‌‌نیوز :
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی با تبریک سال جدید و ماه رمضان در تشریح جزئیات راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور، اظهار داشت: در آستانه برگزاری روز جهانی قدس قرار داریم و در ستاد انتفاضه و قدس تصمیم گرفته شد که برنامه‌های روز جهانی قدس امسال را از محضر آرامگاه شهید سرافراز اسلام، قهرمان ملت ایران و شهید قدس حاج قاسم سلیمانی اعلام کنیم.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با بیان اینکه "امسال روز جهانی قدس 23 ماه مبارک رمضان مصادف با 25 فروردین 1402 در پهنه جغرافیای ایران اسلامی، جهان اسلام و اقصی نقاط کره زمین برگزار می‌شود"، گفت: 44 سال از نام‌گذاری معجزه‌گونه حضرت امام خمینی (ره) برای روز جهانی قدس که فلسفه آن حمایت همه‌جانبه امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان از آرمان فلسطین است، می‌گذرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه "44 سال است که دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز جهانی قدس برگزار می‌کنیم"، افزود: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تأکید داشته و دارند.
وی با بیان اینکه "پرچم‌دار فلسطین در دنیای امروز مقام معظم رهبری هستند، میدان‌دار و علمدار این صحنه در بیست و چند سال گذشته شهید سلیمانی بودند و امروز ما شاهد به ثمر نشستن زحمات او در تقویت جبهه مقاومت هستیم"، ادامه داد: حاج قاسم بود که تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین و حتی فرزندان نسل چهارم فلسطینی‌ها یاد دهد.
سردار شریف با ابراز اینکه شهید سلیمانی بود که الهام‌بخش مبارزه همه‌جانبه فلسطینی‌ها با تکیه بر سرانگشتان دست و بازوان خود فلسطینی‌ها شد، اضافه کرد: مردم فلسطین مجدداً راه مقاومت را در پیش گرفتند و در حدود دو سال قبل بیش از 300 شهید تقدیم آرمان فلسطین کردند؛ مردم فلسطین در سال جاری فقط 90 شهید در غزه، کرانه باختری، سرزمین‌های 1948 و در سرزمین‌های 1967 تقدیم آرمان فلسطین کردند. امروز به‌برکت تلاش فرزندان فلسطین و فرزندان جبهه مقاومت و به‌برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب و میدان‌داری شهید سلیمانی و شاگردان تربیت‌یافته مکتب شهید سلیمانی همه سرزمین 27 هزار کیلومترمربعی اشغال‌شده فلسطین، صحنه مبارزه و رویارویی برای آزادی بیت‌المقدس شده است، این آرمان برای همه امت اسلامی یک آرزو است.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امیدوار هستیم همان‌طور که ملت ایران روزی شاهد تحقق آرزوی خود برای آزادی خرمشهر بودند، امت اسلامی نیز بازگشت مجدد بیت‌المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن بگیرند و به‌امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه "به مردم فلسطین می‌گوییم که «مردم ایران سرافرازانه برای ادای تکلیف شرعی و کمک به مظلومین پشتیبان شما بوده و هستند» "، گفت: مردم ایران در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده و مشکلات زیادی را هم تحمل کرده‌اند.
سردار شریف با یادآوری اینکه "آرمان مقدس فلسطین مسئله محوری جهان اسلام در دنیای امروز است و همه کفار و خبائث عالم جمع شدند که در این صحنه مسلمانان شکست بخورند"، افزود:، اما قرائن و شواهدی که امروز ما در سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم حاکی از آن است که برگزاری روز‌های جهانی قدس و فریاد‌ها و بازخوانی‌های پرونده فلسطین در 44 سال گذشته و همه آن حمایت‌ها، کمک‌ها و توانمندسازی‌های جبهه مقاومت امروز به بار نشسته است.
وی با تأکید به اینکه "ما امروز از هر زمانی دیگر به آزادی بیت‌المقدس و آزادی مردم فلسطین نزدیک‌تر هستیم و روز جهانی قدس 1402 روز اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است"، خاطرنشان کرد: پیمان ننگینی که به‌ابتکار ترامپ جنایتکار، رئیس جمهور وقت ظالم آمریکایی‌ها نام‌گذاری شده بود و بعضی کشور‌ها هم متأسفانه گول آن جنایتکار تاریخی را خوردند، اما ملت‌های مسلمان و افکار عمومی جهان اسلام برنتابیدند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه "قطعاً روز جهانی قدس امسال روز پایان پیمان ننگین، خفت‌بار و ذلت‌بار آبراهام خواهد بود و ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط عالم فریاد بر خواهند آورد که «تن‌ها راه رسیدن به بیت‌المقدس و آزادی مردم فلسطین، مقاومت است» "، اضافه کرد: راهی که امروز شاهد آن در سرزمین‌های اشغالی هستیم.
وی با بیان اینکه "امروز رژیم صهیونیستی با تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی خود روبه‌رو است"، تصریح کرد: بحران امنیتی رژیم صهیونیستی از چند سال قبل شروع شده بود و امروز ما شاهد بحران اجتماعی و سیاسی هم در اسرائیل هستیم.
سردار شریف با اظهار اینکه "بحران امنیتی اسرائیل، مقابله با فلسطینی‌ها بود، ولی امروز سرزمین‌های اشغالی صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی است که می‌خواهد در برابر تمامیت‌خواهی جریان دیگری از صهیونیست‌ها بایستد"، ادامه داد: این یک فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است که از این موقعیتی که خداوند پیش آورده است، استفاده بکنند.
وی با بیان اینکه "همه کسانی که تا دیروز آهنگ حمایت از رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند امروز پشیمان شدند"، افزود: امروز ما شاهد مهاجرت معکوس کسانی که گول رژیم صهیونیستی را خورده بودند به سرزمین‌های مادری خود هستیم و امروز هیچ امنیتی در هیچ نقطه‌ای از 27 هزار کیلومترمربع اشغال‌شده توسط رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها روزگاری به‌دنبال سرزمین‌های از نیل تا فرات بودند، گفت:، اما امت اسلامی، فرزندان مقاومت، فرزندان فلسطین، فرزندان لبنان و فرزندان حاج قاسم سلیمانی کاری کردند که آن‌ها دور همان محدود سرزمینی را هم که داشتند دیوار بتونی بکشند.
وی با یادآوری اینکه اسرائیلی‌ها روزی می‌گفتند که «اسرائیل قلعه و دژی تسخیرناپذیر است»، اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که در جای جای آن سرزمین اشغال‌شده مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست‌ها جریان دارد و این از برکات نام‌گذاری روز جهانی قدس و 44 سال مقاومت ملت ما و حضور در راهپیمایی است.
سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: به روح حاج قاسم سلیمانی عرض می‌کنیم که «فرمانده دلاور و میدان‌دار عرصه مقاومت، شهید قدس! ما و بازماندگان مکتب حاج قاسم، راه شما را با تمام قدرت و با انگیزه و ایمان مضاعف ادامه می‌دهیم».
وی بیان کرد: «در حدود سه سالی که از شهادت شما می‌گذرد شاهد هستیم که صحنه عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و پیشروی امت اسلامی شتاب بیشتری گرفته و این به‌برکت خون شما و همه کسانی است که در رکاب شما در مبارزه با داعش و کسانی که علیه مسلمانان اقدام می‌کردند، مبارزه کردند».
سردار شریف با ابراز اینکه «خون شما خیر و برکت فراوانی داشت»، گفت: شهید سلیمانی همچنان زنده، میدان‌دار و راهنمای ما برای رسیدن به آرمان آزادسازی سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه قدس عزیز خواهد بود.
منبع: خبرگزاری تسنیم

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/567785/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!

اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی

حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد

آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است

حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

80 درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است

حادثه انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم داشت

برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان

بیش از 26.6 میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول 9 مصدوم بر جا گذاشت

برای دلار 20 هزار تومانی و تورم 30 درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار 65 هزار تومانی و تورم 45 درصدی را توجیه می‌کنند

مجلس خود را موظف به حمایت از کشاورز می‌داند/ لزوم مکانیزه شدن کشاورزی در خوزستان

داستان 34 روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد

پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه

تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در 11 استان

پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

عقب ماندگی خوزستان با وجود افراد توانمند و دلسوز جبران می‌شود

باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!

پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم بر‌جای گذاشت

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد

506 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند

اوسمار به نشست خبری نرسید

حمله حزب‌الله لبنان به 2 مرکز نظامی صهیونیستی دیگر

رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی

کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

«وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد

‌آزادی 140 زندانی و صلح و سازش در 366 پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی

موافقت با اشتغال 69 زندانی در شهرستان مراغه

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان

اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند

دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

تجهیز 40 بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند

ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی