پیام خوزستان

آخرين مطالب

ویسی: لقمه گلوگیری برای تیم‌های مدعی هستیم/آبادانی‌ها فوتبال را بلد هستند ورزشي

ویسی: لقمه گلوگیری برای تیم‌های مدعی هستیم/آبادانی‌ها فوتبال را بلد هستند
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک دیدار نفت آبادان و ملوان انزلی، اظهار داشت: بازی بسیار حساس و مهمی برای فوتبال خوزستان و نفت آبادان بود. زیبا بازی کردن برای ما مهم نبود. روز گذشته در نشست خبری گفتم حتی اگر بد بازی کنیم، باید ببریم، اما متاسفانه امروز با وجود خوب بودن از لحاظ فنی، نتوانستیم برنده باشیم.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
شرمنده مردم شدیم. این همه تلاش بازیکنان و حمایت از تیمی که می‌افتد را تاکنون ندیده بودم. واقعا دست تماشاگران‌مان درد نکند و امیدوارم با تلاش بچه‌ها، باشگاه، من و کادرفنی بتوانیم این حمایت‌ها را جبران کنیم.
سرمربی نفت آبادان افزود: باید با تمام وجود، در سایر بازی‌ها بجنگیم تا 2 امتیاز از دست داده را از یک تیم، در بازی خارج از خانه پس بگیریم. تمام وجودمان را برای باقی ماندن صنعت نفت می‌گذاریم. از هواداران تشکر ویژه‌ای کرده و از آن‌ها معذرت‌خواهی می‌کنم. مطمئن باشید تمام وجود خود را برای بازگشت روز‌های خوب به آبادان به کار می‌گیریم.
وی درمورد اعتراضش به داور به ویژه روی صحنه‌ای که حکیم نصاری در نیمه اول به دست بازیکن حریف زد، توضیح داد: این مسائل عادی است. منِ مربی در کنار زمین برخی مواقع شاید حواسم نباشد یا فشار روی من باشد. به همین دلیل شاید این اتفاقات بیفتد، اما قضاوت داور خوب بود. جدا از صحنه نصاری، در کل عملکرد خوبی داشت. اگر بگویم زمین و زمان بد بود که ما نبردیم، بهانه است. داور انسان است و اشتباه می‌کند. حتی اگر به ضرر ما اشتباه بدی می‌کرد، بحثی نداشتم.
سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: داور خوب سوت بزند یا بد، ما باید بازی‌های خود را ببریم. تمام تمرکزمان هم روی این موضوع می‌گذاریم. اعتراض کردن من عادی است و نمی‌توانم بگویم توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور نگرفت.
ویسی درخصوص ضعف دروازه‌بان این تیم در طول فصل، گفت: همه باید همدیگر را پوشش بدهیم. حتی اگر من ایراد دارم، شما (رسانه‌ها) باید مرا پوشش بدهید. باید دست به دست هم بدهیم تا با رفع نقاط ضعف، در آینده تیم خوبی باشیم. اکنون نمی‌توانم کاری کنم، زیرا نمی‌توانیم بازیکنی بیاوریم و بازیکن آزادی گیرمان نمی‌آید.
وی افزود: باید با تمام این مسائل، بهترین راندمان کاری را در این 7 هفته داشته باشیم. درست می‌گویید که باید فرصت‌های ما تبدیل به گل شود و از افرادی نیستم که بگویم یک توپ در چارچوب آمد و به گل رفت. اتفاقات فوتبال است. شاید همین اتفاق برعکس شود و در بازی با سپاهان چنین اتفاقی به سود ما بیفتد. فوتبال زشتی و زیبایی دارد، اما در مجموع باید اتفاقات را هر جور شده به سود خودمان رقم بزنیم.
سرمربی نفت آبادان درخصوص احتمال تعطیلی تمرینات این تیم، توضیح داد: خیر. تمرینات تعطیل نیست. تا 28 اسفند تمرین کرده و بیست و ششم نیز یک بازی دوستانه برای بازیکنانی که کمتر بازی کردند، انجام می‌دهیم. از 28 اسفند تمرین را تعطیل کرده و 3 فروردین تمرینات‌مان شروع می‌شود. اصلا نمی‌توانیم تعطیل کنیم. هرکس می‌خواهد کنار خانواده‌اش باشد برود و مشکلی نیست، اما ما وقت خوشحالی و کنار خانواده بودن نداریم. باید فوتبال بازی کنیم و تمرکز داشته باشیم تا این روز‌ها رد شود.
ویسی درمورد شانس بقای صنعت نفت، گفت: روز گذشته هم گفتم شاید یک نفر یک سال قبل سکته کرده باشد و همه پزشکان به او جواب رد داده و بگویند این بیمار را دعا کنید، اما در نهایت زنده می‌ماند. صد در صد به بقا امیدوار هستم و تلاش می‌کنیم. تمام بچه‌ها و همکارانم تمام وجودشان را گذاشته‌اند و امیدوارم اتفاقات خوب رقم بخورد.
وی درخصوص دیدار‌های سخت صنعت نفت با گل‌گهر، سپاهان و استقلال، عنوان کرد: 3 بازی با تیم‌هایی داریم که برای سکو گرفتن استرس دارند و 4 بازی با تیم‌هایی داریم که برای برای نیفتادن می‌جنگند و می‌خواهند امتیاز جمع کنند. تیم‌های بالای جدول برای سهمیه گرفتن و قهرمانی استرس دارند. به همین دلیل مقابل ما استرس دارند. شاید فکر کنند صنعت نفت افتاده و کارش تمام شده است، اما قطعا لقمه گلوگیری برای‌شان خواهیم بود.
سرمربی نفت آبادان درمورد اینکه تیمش امروز بازی زیبایی به نمایش گذاشت، گفت: من از نتیجه ناراحت هستم و باید ببریم. حتی اگر بد بازی کنیم و به ما فحش بدهند باید گل بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.
ویسی درخصوص اینکه چه زمانی قرار است توپ‌های صنعت نفت به گل تبدیل شود، اظهار داشت: خوزستانی‌ها و به ویژه آبادانی‌ها فوتبال را بلد هستند. اگر برای خرید به سوپرمارکت بروید، فروشنده فوتبال را برای شما تحلیل می‌کند، زیرا آن را بلد است. امروز تیم ما خوب بازی کرد، اما هواداران تسکین پیدا نکردند. خوب بازی کردن برای من مهم نیست و از آن خوشحال نمی‌شوم. باید ببریم حتی اگر بد بازی کنیم. بازی زیبا به درد ما نمی‌خورد بلکه 3 امتیاز به درد می‌خورد.
باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/503153/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دادستان بندرامام: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

آتش‌سوزی یک قایق مسافربری در آب‌های شهرستان دزپارت

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح