پیام خوزستان

آخرين مطالب

در ذوب‌آهن به‌خاطر لج‌بازی بعضی سکونشین شدم!/ مغانلو و آزادی رقبایم در راه آقای‌گلی هستند ورزشي

در ذوب‌آهن به‌خاطر لج‌بازی بعضی سکونشین شدم!/ مغانلو و آزادی رقبایم در راه آقای‌گلی هستند
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - شهریار مغانلو به‌همراه محمدرضا آزادی را دو رقیبم برای کسب مقام آقای‌گلی در لیگ‌برتر می‌دانم و اگر بخواهم این عنوان را به‌دست بیاورم دوست‌دارم در لیگی که گلزنان برتر آن به عدد 10 هم نرسیده‌اند تعداد گل بالایی به‌ثمر برسانم تا این عنوان برایم لذت‌بخش‌تر شود.
به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر در ابتدای فصل بیست‌ودوم، کسی عارف رستمی را اصلی‌ترین مدعی کسب مقام آقای‌گلی لیگ‌برتر فوتبال ایران و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان قلمداد می‌کرد قطعاً روی حرفش حساب باز نمی‌کردیم؛ چرا که این مهاجم 26 ساله فصل گذشته در ذوب‌آهن سکونشین بود و نتوانست آن‌طور که باید بدرخشد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
آن‌هم در شرایطی که به‌عنوان آقای‌گل لیگ دسته‌اول به لیگ‌برتر آمده بود و فصل را هم با دو گل سه‌امتیازی استارت زد اما رفته‌رفته محو شد.
با تمام این تفاسیر عارف رستمی در فصل‌جاری لیگ‌برتر خودش را احیا کرد و توانایی‌هایش در امر گلزنی را هفته به هفته بیش از پیش به همه نشان داد تا اینکه حالا پس از گذشت 20 هفته، او با هفت‌گل به‌طور مشترک با شهریار مغانلو آقای‌گل لیگ است و با ثبت دو پاس‌گل، جزو تاثیرگذارترین بازیکنان فصل به‌شمار می‌رود که مس کرمان را شاید یک‌تنه از قعرنشینی نجات داد و هر هفته امید اول نارنجی‌پوشان کرمانی و کابوس خط‌دفاعی حریفان لقب می‌گیرد. رستمی پس از آقای‌گلی در لیگ دسته‌اول با خیبر خرم‌آباد، این‌بار می‌خواهد طعم آقای‌گلی را در لیگ‌برتر و بالاتر از بازیکنان میلیاردی و پرمدعا تجربه کند.
عارف رستمی آقای‌گل فعلی لیگ‌برتر در گفت‌وگوی اختصاصی خود با ایمنا، از شرایط کابوس‌وار خود در فصل گذشته تا روزهای درخشانی که امسال پشت‌سر می‌گذارد صحبت کرده است که این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛
مشاوره‌های غلط باعث شد به ذوب‌آهن بپیوندم دو فصل گذشته در لیگ دسته‌اول به‌همراه خیبر خرم‌آباد آقای‌گل شدم، پیشنهادات زیادی از جانب تیم‌های لیگ‌برتری و بالانشین داشتم اما تصمیم گرفتم به تیمی بروم که در شروع حضورم در لیگ‌برتر بیشتر دیده شوم و به ذوب‌آهن رفتم. علاقه‌مند هم بودم که به ذوب‌آهن بپیوندم اما ته‌دلم به این انتقال به‌خاطر کادرفنی‌اش راضی نبودم و با مشاوره‌های غلطی که به‌من داده شد به‌شدت اذیت شدم.

پیام خوزستان

به‌خاطر لج‌بازی کادرفنی ذوب‌آهن سکونشین شدم در ذوب‌آهن هم خوب کار کردم و در بازی‌های ابتدایی فصل دو گل سه‌امتیازی به‌ثمر رساندم؛ شرایط گذشت و تا نیم‌فصل روی پنج‌گل ذوب‌آهن تاثیرگذار بودم، گل‌های کل مهاجمان تیم را روی‌هم می‌گذاشتیم هم اندازه من گلزنی نکرده بودند. اما با کادرفنی درخصوص اینکه چرا به‌من به‌صورت ثابت و از ابتدا بازی نمی‌دهید صحبت کردم، نیم‌فصل از راه رسید و چند پیشنهاد هم داشتم اما کادرفنی ذوب‌آهن با جدایی من موافقت نکرد و مدعی شدند به من نیاز دارند. به‌محض اینکه مهلت نقل‌وانتقالات زمستانی بسته شد با من لج کردند و دیگر سکونشین شدم.
آقای سرمربی؛ اگر بازیکنی را نمی‌خواهی بگذار برود دلیل سکونشینی‌ام نیز این بود که در نیم‌فصل به‌خاطر بازی‌نکردن درخواست جدایی دادم؛ مشکل خیلی بزرگی بین ما وجود نداشت اما رزومه آقای تارتار را نگاه کنید می‌توانید متوجه شوید با خیلی از بازیکنان چنین برخوردی داشته است. سال گذشته در همان ذوب‌آهن بازیکنانی بودند که می‌خواستند جدا شوند اما کادرفنی اجازه نداد و سپس قراردادشان را یک‌طرفه فسخ می‌کرد؛ از این اقدامات زیاد انجام می‌دهند که به‌نظر من درست نیست، اگر بازیکن را نمی‌خواهید اجازه دهید که جدا شود و اگر هم او را می‌خواهید طبیعتاً باید از بازیکن استفاده کنید.
به‌اندازه کل مهاجمان ذوب‌آهن گل زده بودم اما... می‌گویند سکونشینی‌ام به این دلیل است که مصدوم بودم و به کادرفنی نگفتم؟ نه اصلاً چنین ماجراهایی حقیقت ندارد و این صحبت‌ها را از خودشان درمی‌آورند؛ حتی در نیم‌فصل دوم با کادرفنی صحبت کردم و از سرمربی خواستم به‌من بازی دهد که گفتند ما قصد و غرضی با کسی نداریم، در بازی‌های دوستانه خوب کار کن تا به ترکیب برسی. من در بازی‌های دوستانه هم خوب کار کردم اما دوباره با شروع لیگ سکونشین شدم. در نیم‌فصل اول به‌اندازه کل مهاجمان تیم گل زده بودم اما بازی نمی‌کردم؛ سرمربی ذوب‌آهن از این مشکلات با خیلی‌ها دارد اما بازیکنان هم خانواده دارند؛ با یکی از بازیکنان به‌قدری بد رفتار کرد که دوباره امسال در لیگ دسته‌اول توپ می‌زند.

پیام خوزستان

پشیمانم زیر نظر آن کادرفنی ذوب‌آهن بازی کردم من واقعاً برای تارتار و ذوب‌آهن خوب بازی می‌کردم اما نمی‌دانم چرا به بدترین شکل ممکن با من برخورد کرد. من چندبار به سرمربی ذوب‌آهن گفتم کار کردن با شما مشکل است و شما هم از سبک‌بازی من خوشتان نمی‌آید، پس نیم‌فصل اجازه دهید من جدا شوم و بازیکن جایگزین بیاورید اما هیچ اتفاق مثبتی برای من دیگر رخ نداد و در ادامه لیگ فقط پنج دقیقه بازی کردم. باید بگویم پشیمانم که به ذوب‌آهن پیوستم و زیر نظر آن کادرفنی بازی کردم.
اول فصل پیشنهادات زیادی نداشتم چرا مس کرمان را برای بازی‌کردن انتخاب کردم؟ طبیعی‌ست بازیکنی که یک نیم‌فصل سکونشین است، از دید سایر تیم‌ها دیگر دلیل سکونشینی و مشکلات با سرمربی مهم نیست و فقط بازی‌نکردن آن بازیکن مورد اهمیت قرار می‌گیرد؛ من‌هم نیم‌فصل بازی نکرده بودم و قبلش نیز در لیگ دسته‌اول بازی می‌کردم، شناخته‌شده نبودم و پیشنهادات زیادی هم نداشتم. تیم‌هایی که به‌دنبال جذب من بودند نیز یا در میانه‌های جدول لیگ‌برتر حضور داشتند و یا به‌تازگی راهی لیگ‌برتر شده بودند. به‌همین دلیل تا لحظه‌های منتظر ماندم و برای بررسی پیشنهاد مس کرمان با فرزاد حسین‌خانی صحبت کردم که به من گفت تو را از زمان بازی در لیگ دسته‌اول می‌شناسم و به مس کرمان بیا تا هم به ما کمک کنی و هم اینکه شرایط خودت بهبود یابد که در نهایت راهی مس کرمان شدم.
همیشه ذهنیت آقای‌گل‌شدن را دارم سال گذشته نیز با این ذهنیت به ذوب‌آهن رفتم که آقای‌گلی یا حداقل آمار گلزنی خیلی‌خوبی از خودم به‌جای بگذارم اما آقایان نگذاشتند و یک‌سال از هدفی که داشتم دور شدم. همان زمانی که به مس کرمان آمدن نیز ذهنیت آقای‌گل‌شدن داشتم و برایم اهمیت داشت که موفق شوم آمار خوبی در گلزنی داشته باشم. امیدوارم بتوانم به مس کرمان کمک کنم و یک‌آمار خوب شاید همراه با آقای‌گلی برجای بگذارم.

پیام خوزستان

در نیم‌فصل دوم با چند بازیکن جدید هماهنگ‌تر شده‌ایم تمام سعی و تلاش من کمک به تیم با گلزنی است تا آقای‌گل هم بشوم؛ اما هدف اولم حضور مس در جایگاهی بهتر از شرایط فعلی است و در گلزنی یا ارسال پاس‌گل برای تحقق این امر موثر باشم. نگاه ویژه‌ای هم به آقای‌گلی دارم و امیدوارم با کمک سایر هم‌تیمی‌هایم این عنوان را کسب کنم
تیم ما خیلی بهتر شده و با مهره‌های جدیدی که به جمع‌مان اضافه شدند هماهنگ‌تر پیش می‌رویم؛ قدرت خوبی داریم و به‌هم برای گلزنی انرژی می‌دهیم، امیدوارم این شرایط تا آخر فصل تداوم داشته باشد.
امیدوارم در پایان فصل جایگاه مس تک‌رقمی شود تقریباً 75 درصد بازیکنان تیم مس کرمان بومی هستند و شاکله تیمی که از لیگ دسته‌دوم با آقای حسین‌خانی هستند حفظ شده‌اند؛ کمتر تیمی در لیگ‌برتر چنین شرایطی را تجربه می‌کند که با بازیکن 18 ساله مقابل حریفان بایستد. شرایط لیگ‌برتر سخت‌تر است و کادرفنی هم تصمیم گرفت برای نیم‌فصل دوم تیم را در یک‌سری از نقاط که ضعف داشت تقویت کند تا شرایط نرمال و یک‌اندازه شود. شور و نشاط بیشتری به تیم ما آمده و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا در نخستین فصل حضور مس در لیگ‌برتر پس از چندین‌سال رتبه خوبی برای این تیم رقم بزنیم و جایگاه‌مان در جدول را تک‌رقمی کنیم اما شرایط سخت است و باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده سربلند از زمین بیرون بیائیم.
نگاه متفاوتی به جام‌حذفی داریم هدف مس کرمان از بازی در جام‌حذفی؟ سال گذشته که مس کرمان در لیگ دسته‌اول بود آقای حسین‌خانی به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند در جام‌حذفی میدان می‌داد اما امسال بازی‌ها را به چشم دیگری می‌بیند و ما بازیکنان نیز با تمام وجود در رقابت‌های جام‌حذفی هم برای مس بازی می‌کنیم و مطمئناً به مراحل بالاتر این رقابت‌ها چشم دوخته‌ایم چرا که بالاخره جام شگفتی‌هاست و هر اتفاقی در آن می‌تواند رخ دهد. ما نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتیجه خوبی خوبی در بازی امروز و سپس مراحل بعدی به‌دست بیاوریم.
رامین رضائیان و محمدرضا آزادی کاشته‌زن‌های خوبی هستند از بین من، رامین رضائیان و محمدرضا آزادی کدام‌یک بهتر ضربه‌ایستگاهی می‌زنیم؟ روزهایی که کادرفنی اجازه دهند قطعاً در کنار تمرینات عادی، ضربات‌ایستگاهی نیز تمرین می‌کنیم که خوشبختانه در بازی برابر استقلال جواب داد و موفق شدم به این تیم آن‌گونه گلزنی کنم. رضائیان و آزادی نیز کاشته‌زن‌های خیلی خوبی هستند و دیده‌ام که تمرینات زیادی دارند. به‌هرحال گلزنی از روی ضربه‌ایستگاهی به شرایط بازی هم بستگی دارد و هر بازیکنی بیشتر گلزنی کند تبحر خاص خودش را نشان می‌دهد.

پیام خوزستان

در بازی با استقلال نیمکت حریف آغازکننده درگیری‌ها بود جنجال‌های بازی مقابل استقلال و درگیری ساپینتو با نیمکت تیم ما؟ من در جو بازی بودم و متوجه نشدم که دقیقاً چه اتفاقی افتاد، مراوده‌ای بین دو نیمکت به‌وجود آمد و به یک‌باره اوج گرفت؛ ما گرم بازی بودیم و خیلی نفهمیدیم چی‌شد که کار به آنجا کشید اما اگر آن درگیری‌ها که از نیمکت حریف هم آغاز شد به‌وجود نمی‌آمد شاید می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم.
برخورد قاطعانه داوران با صحنه‌ها، سروصداها را کم می‌کند سر هر خطا و سوت داوران نیمکت‌ها انتظار می‌کنند و فکر می‌کنم فقط با آمدن VAR است که می‌توانیم شاهد برطرف‌شدن 90 درصد این اتفاقات باشیم، زیرا هر صحنه مشکوکی باشد داور بازبینی می‌کند و درگیری‌ها و اعتراضات کمتر خواهد شد. البته در شرایط فعلی هم داوران باید محکم‌تر برخورد کنند تا سروصداها کمتر شود.
مغانلو و آزادی را رقیبانم در راه آقای‌گلی می‌دانم امسال وضعیت آقای‌گلی لیگ‌برتر کمی عجیب دنبال می‌شود و تعطیلی طولانی‌مدت بازی‌ها به‌دلیل جام‌جهانی باعث شد بازیکنان خیلی تمرکز نداشته باشند؛ اما اگر بخواهم کسی را رقیب خودم در راه آقای‌گلی بدانم، آن‌ها شهریار مغانلو و محمدرضا آزادی هستند و از بین ما هرکسی بتواند تلاش بیشتری به‌خرج دهد این عنوان را به‌دست خواهد آورد.
دوست‌دارم با تعداد گل بالا آقای‌گل لیگ شوم آقای‌گل می‌شوم یا نه و با چند گل این اتفاق می‌افتد؟ من یک تغییر پست در هفته‌های اخیر داشته‌ام و به‌دنبال آن در سه‌بازی سه‌گل زده‌ام؛ نمی‌توانم تعداد گل‌هایم در فصل‌جاری را حدس بزنم اما اگر بخواهم آقای‌گلی لیگ‌برتر را به‌دست بیاورم دوست‌دارم با تعداد گل بالا این عنوان را از آن خودم کنم. زیرا برای لیگ‌برتر زشت است که آقای‌گل آن 10-11 گل در یک‌فصل زده باشد و امیدوارم تعداد گل‌هایم به‌حدی برسد که اگر آقای‌گل شدم، برایم لذت‌بخش باشد و به‌نوعی به‌من بچسبد.
کد خبر 642703

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/409398/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند

کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان

برتری 2 برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان

اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر

ارسال 13 پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول

سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران

قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است

توزیع اسکناس درشت، تورم را بالا می برد؟

ثبت بیش از 26 میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان

مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!

پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل

پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل

بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

انتقادها از تعطیلی پنجشنبه ها / نشانه‌ای از ترجیح سیاست بر اقتصاد

مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!

اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی

حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد

آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است

حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

80 درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است

حادثه انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم داشت

برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان

بیش از 26.6 میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول 9 مصدوم بر جا گذاشت

برای دلار 20 هزار تومانی و تورم 30 درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار 65 هزار تومانی و تورم 45 درصدی را توجیه می‌کنند

مجلس خود را موظف به حمایت از کشاورز می‌داند/ لزوم مکانیزه شدن کشاورزی در خوزستان

داستان 34 روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد

پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه

تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در 11 استان

پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

عقب ماندگی خوزستان با وجود افراد توانمند و دلسوز جبران می‌شود

باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!

پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم بر‌جای گذاشت

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد

506 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند

اوسمار به نشست خبری نرسید