پیام خوزستان

آخرين مطالب

این سرمربی دچار تردید نشده است/ پورموسوی : 10 بار دیگر هم همین بازیکنان را انتخاب می‌کنم ورزشي

این سرمربی دچار تردید نشده است/ پورموسوی : 10 بار دیگر هم همین بازیکنان را انتخاب می‌کنم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید اگر به عقب برگردد 10 بار دیگر هم همین بازیکنان را برای حضور در لیگ یک انتخاب می کند.
سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از همان ابتدا که کارمان را در لیگ یک شروع کردیم می دانستیم مسیرمان درست است و اگرچه در برخی هفته ها به نتایج مورد نظر دست پیدا نکردیم اما می دانستیم برنامه ریزی هایمان در جایی از این مسیر شکل می گیرد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
ضمن این که تعطیلی مسابقات برای جام جهانی خیلی به ما کمک کرد زیرا تیمی که تغییرات زیادی داشت نیاز به هماهنگی داشت اما فشردگی مسابقات این اجازه را به ما نمی داد ولی در آن تعطیلی از نظر هماهنگی و انسجام تیمی به شرایط بهتری رسیدیم. خدا را شکر بعد از تعطیلات روند خوبی داشت که این نیز به تلاش همکارانم در کادرفنی، بازیکنان و حمایت مجموعه باشگاه دارد.

پیام خوزستان

گله مندی از انتخاب داوران
وی در ادامه با گله مندی از انتخاب داوران برای بازی ها، گفت: برای برخی تیم ها هفته به هفته از بهترین داوران استفاده می شود اما به استقلال خوزستان که می رسد از داورانی استفاده می شود که به دلیل قبول نشدن در تست بدنی چهار پنج ماه از قضاوت دور بودند و آسیب این موضوع را هم دیده ایم. ما این در خواست را داریم که اگر قرار است از داوران لیگ برتری استفاده شود به صورت چرخشی و برای همه تیم ها باشد.
پیش بینی زود است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین درباره رقابت تنگاتنگ تیم های مدعی در بالای جدول، گفت: واقعا پیش بینی تیم های صعودکننده سخت است زیرا همه تیم در کمرکش جدول هستند و در برخی هفته ها تیم ها با یک برد و تساوی جا به جا می شوند. ما به دنبال این هستیم که در جایی در کش و قوس باشیم اما بعد از آن جهش خوبی در جدول داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر به صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر امیدوار هستید؟ عنوان کرد: الان بیشتر تیم ها به صعود امیدوارند و از الان قابل پیش بینی نیست. من چند وقت پیش می گفتم شمس آذر کارش برای صعود تمام شده است اما با تساوی که برابر استقلال ملاثانی گرفت و با برد سایر رقبا، فاصله کم شد، هر چند هنوز هم اختلاف خوبی دارد و با تیم دوم و سوم جدول 8 امتیاز و با تیم ما 10 امتیاز فاصله دارد و اگر بتواند شرایط را مدیریت کند، مسیر زیادی از راه را رفته است اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است. حتی از الان نمی توان تیم های سقوط کننده را هم پیش بینی کرد. لیگ همچنان ادامه دارد و شاید در هفت هشت آینده بتوان تیم های مدعی صعود و نیز تیم های سقوط کننده را پیش بینی کرد.

پیام خوزستان

پورموسوی درباره حمایت گروه ملی و شخص علی محمدی رییس شرکت گروه ملی از استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: بارها گفته ام استقلال خوزستان نسبت به خیلی تیم ها هزینه کمتری داشته باشد و قرارداد بازیکنان هم مشخص است و حتی از باشگاه خواسته ام که قرارداد همه را رسانه ای کند اما آن چه به ما نسبت به تیم های دیگر کمک کرد، همدلی مجموعه و در راس آن آقای محمدی است. او واقعا با حضور و صحبت هایش به تمام مجموعه دلگرمی می دهد و علاقه مند به فوتبال است. البته اوبه واسطه حمایت از فوتبال بیشتر دوست دارد مردم خوشحال باشند. در سال های گذشته استقلال خوزستان در حال به مزایده گذاشتن بود اما حمایت های آقای علی محمدی مانع از این کار شد که از او تشکر فراوان دارد. یکی از دلایلی که ابتدای فصل من را راغب به همکاری با این باشگاه کرد، صحبت با آقای محمدی بود. حمایت تنها مالی نیست و او در تمام زمینه ها حمایت دارد و در واقع درک بالایی از فوتبال دارد. برد و باخت اصلا برای او مهم نیست و همیشه تاکید داشته است همین که مردم خوشحال هستند و شما نیز دور هم برای موفقیت تلاش می کنید، برای من کافی است. رفتار چنین مدیری باعث می شود که ما هر هفته تلاش مان نسبت به قبل بیشتر شود. ضمن این که در شرایطی ما نمی توانستیم به نتایج مدنظر برسیم آقای بابادی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره از ما حمایت داشتند و به سمتی نرفتیم که تیم وارد چالش و بحران شود و خد ا را شکر در ادامه اتفاقات خوبی برای تیم رقم خورد.
بازهم همین بازیکنان با من خواهند بود
وی درباره لقب کهکشانی که به استقلال خوزستان لقب داده شد، در پاسخ به این سوال که اگر به عقب برگردید بازهم همین نفرات را برای حضور در لیگ یک انتخاب می کنید؟ گفت: نگاه من به لیگ یک، لیگی یکی نبود و تلاش کردم بازیکنانی را انتخاب کنم که از نظر فوتبالی قوی باشند و شاید اگر بازیکنانی را می گرفتیم که دنبال حواشی بودند الان امتیازات بیشتری داشتیم اما با فلسفه ای که ما و باشگاه دارد دنبال جذب نفراتی بودیم که دور از حواشی باشند و فوتبال بازی کنند. ما در تمام بازی ها دنبال فوتبال سالم و رو به جلو هستیم. به هر حال اگر 10 بار دیگر هم به عقب برگردم قطعا 90 درصد بازیکنان فعلی را جذب خواهم کرد زیرا از نظر فنی و اخلاقی به آن ها اعتقاد دارم.

پیام خوزستان

مس شهر بابک یک تیم گردن گلف
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین درباره بازی فردا تیمش مقابل مس شهر بابک، گفت: یکی از سخت ترین بازی های ما است، ضمن این مسافت راه و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه خیلی ما را اذیت می کند. همچنین در شهر مس شهر بابک هتل نیست و باید در سیرجان اسکان داشته باشیم و روز بازی به سمت شهر محل مسابقه برویم. مس شهر بابک جزو تیم های گردن گلفت لیگ است و از نظر فیزیکی و دوندگی بسیار قوی است. بازی سخت است اما به دنبال این هستیم که فوتبال قابل قبولی ارائه دهیم و ضمن احترام به حریف، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
تاثیر خوب هواداران استقلال خوزستان
وی در پایان با اشاره به تاثیر حضور خوب هواداران استقلال خوزستان در بازی قبلی این تیم در ورزشگاه غدیر اهواز، عنوان کرد: مجوز حضور هواداران ما خیلی دیر صادر شد و این در حالی بود که بیشتر رقبای ما در بازی های خانگی شان از حضور هواداران خود بهره مند بودند. امیدوارم از این پس شاهد حضور پرشور هواداران مان باشیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/402693/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فعالیت 880 اتاق بهداشت در مدارس خوزستان

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت

مصاحبه کم‌سابقه بنیان‌گذار تلگرام: به‌دنبال آزادی هستم، نه ثروت

ساخت 2600 واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی

جدیدترین قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و طلای 18 عیار در بازار | جدول قیمت ها

توزیع آب شرب با کیفیت از اولویت‌های آبفای خوزستان

انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان

انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان

تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار

حمله حزب الله به 2 مرکز تجمع نظامیان صهیونیست

فصل سوم «پدرخوانده» ابوطالب آماده پخش شد

ترفندهای بچه برای درآمدزایی!

تیزر جدید شب‌آهنگی با حضور بازیگر زن جوان

پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین روز سینمایی فروردین 1403

انیمیشن دیدنی ناسا از قمر سیاره مشتری

یک لرزه‌سنج مسافر ماه می‌شود!

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

تحقق جهش تولید صنایع دستی با حمایت از بخش خصوصی

کاهش 28 درصدی پرونده‌های محاکم تجدید نظر خوزستان

یادواره سردار شهید سیدمحمدحجازی در فریمان

واکنش ایران معادلات منطقه را تغییر داد

سالن‌های جدید سینما آزادی همچنان خارج از مدار؛ افتتاح صوری یا ظرفیت واقعی؟

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی

لحظه حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات + فیلم

برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» معرفی‌ شدند

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

اطلاعات غلطی که دولت در باره کاهش نرخ بیکاری می دهد، فقط حلوا حلوا گفتن است؛ با آن دهان شیرین نمی شود

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی در خوزستان

شناسایی بیش از 8600 تن اضافه تناژ در محورهای خوزستان

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود

ایران به فناوری سامانه پایش وضع ماشین‌های دوار دست یافت

به‌کارگیری توانمندی داخلی در تعمیر تجهیزات خط میبد - نائین

نوجوان مرگ مغزی‌شده خرمشهری به 2 نفر جان دوباره بخشید

او را شاعر آزادی می‌نامند! + فیلم

راهیابی 24 کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمدی به رقاب‌های ملی

پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان