پیام خوزستان

آخرين مطالب

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان ورزشي

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز _سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خواهد بود تا با کسب پیروزی جایگاه خود را در رده سوم جدول مستحکم‌تر کند و اختلاف با سپاهان و پرسپولیس نیز به حداقل کاهش یابد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف امروز را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛
علیرضا رضایی کماکان پُراشتباه و در فکر جبران از هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال به‌بعد، استقلال دیگر سیدحسین حسینی را همراه خود ندارد و علیرضا رضایی توفیق‌اجباری پیدا کرده تا درون دروازه آبی‌های پایتخت قرار بگیرد؛ رضایی که 15 بازی نیمکت‌نشین بود در نخستین بازی فصل خود مقابل سپاهان مقصر اول و آخر گل نخست طلایی‌پوشان لقب گرفت که در نهایت به شکست استقلال منجر شد؛ در مصاف با ملوان بندرانزلی کلین‌شیت کرد اما هفته گذشته دوباره با اشتباهی عجیب و بچه‌گانه یک‌گل را تقدیم مس کرمان کرد و نزدیک بود دوباره تیمش امتیاز از دست بدهد. با تمام این تفاسیر علیرضا رضایی کماکان جای سیدحسین حسینی که با مصدومیت دست به گریبان است امید اول آبی‌ها در قفس‌توری به‌شمار می‌رود و می‌خواهد در بازی امروز دوباره توانایی‌هایش را نشان دهد.
کلین‌شیت هدف خط‌دفاعی دوباره تغییریافته آبی‌ها در 10 هفته اخیر که 9 بازی لیگ‌برتر و یک‌بازی جام‌حذفی برگزار شده تیم فوتبال استقلال تهران موفق به ثبت پنج کلین‌شیت شده و در پنج بازی هم دروازه آبی‌های پایتخت فرو ریخته است؛ در این 10 هفته به‌جز مدافعان‌کناری، ساپینتو از چهار زوج مختلف استفاده کرده که البته حالا با کنار رفتن سیاوش یزدانی، قطعاً در هفته‌های پیش‌رو این آمار به سه کاهش پیدا خواهد کرد؛ البته در زمان فعلی محمدحسین مرادمند هم هنوز دچار مصدومیت است و باید دوران نقاهت را پشت‌سر بگذارد. از طرفی اما با حضور دوباره عارف غلامی در مستطیل‌سبز و برگشت وی به میادین، می‌توانیم پس از چند هفته غیبت دوباره شماره پنج آبی‌ها را در خط‌دفاعی کنار رافائل سیلوا مدافع مستحکم و خستگی‌ناپذیر استقلال ببینیم. در سمت راست و چپ خط‌دفاعی هم بدون تردید باید روی کوین یامگا و جعفر سلمانی حساب‌باز کنیم؛ دو مدافع سرعتی و خوش‌فکری که همیشه نفرات ابتدایی هستند که ساپینتو آنان را وارد ترکیب می‌کند تا علاوه‌بر موفقیت در خط‌دفاعی، خط‌حمله‌اش را با نفوذهای این دو نفر تقویت کند.
میانه‌زمین تحت‌کنترل چشمی، مهری و رضاوند استقلال از نظر بازیکن در فصل‌جاری دچار بدشانسی‌های زیادی بوده و تاکنون در هفته‌های متعدد ستاره‌های خود را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است؛ یکی از این مهره‌های کلیدی که در زمان فعلی اسیر مصدومیت شده مهدی مهدی‌پور مهندس آبی‌های پایتخت است؛ مهدی‌پور هم مانند سیدحسین حسینی از نیم‌فصل به این‌سمت دیگر برای استقلال بازی نکرده و طبق گفته‌ها دوران نقاهت را پشت‌سر می‌گذارد. البته ریکاردو ساپینتو در میانه‌زمین دست‌خالی نیست و بازیکنان زیادی دارد که جای‌خالی مهدی مهدی‌پور را پر کنند. روزبه چشمی که تبدیل به مهره همیشه در صحنه استقلال شده و در کنار وی، سعید مهری و آرش رضاوند به‌دلیل عملکرد خوب‌شان گزینه اصلی برای حضور در زمین هستند؛ البته امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری هم دیگر بازیکنانی به‌شمار می‌روند که در نیم‌فصل دوم سرمربی آبی‌ها به آنان فرصت داده و شاید در بازی امروز هم دست‌کم برای دقایقی در زمین حاضر شوند. ضمن اینکه یکی از هافبک‌های شاکی و ناراحت استقلال یعنی عزیزبک آمانوف پس از قرار گرفتن در لیست‌سیاه ریکاردو ساپینتو و اینکه حاضر نشد قرارداد خود را فسخ کند در نهایت خودش درخواست جدایی داد و از آبی‌ها جدا شد.
به آتش کشیدن نفتی‌ها برای مثلث استقلال آسان است تیم فوتبال استقلال در دو هفته گذشته 7 بار گلزنی کرده که نکته مهم آن، شکسته‌شدن طلسم گلزنی مهدی قایدی بوده است؛ در کنار مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری هم با گل‌های مهم و تاثیرگذار خود، یک‌بار دیگر شادابی و سرزندگی را به خط‌تهاجمی استقلال آوردند. در شرایطی که شاید سجاد شهباززاده دیگر شانس بازی‌کردن در تیم ریکاردو ساپینتو را پیدا نکند و احتمال فراهم نشدن شرایط برای حضور کاوه رضایی، این مثلث به‌اضافه کوین یامگای آچارفرانسه، تا انتهای‌فصل مقابل خط‌دفاعی رقبا قرار خواهد گرفت. از پیمان بابایی هم نگذریم و باید منتظر باشیم تا وی به میادین برگردد تا قوت و قدرت استقلال در خط‌حمله بیش از پیش افزایش پیدا کند.
ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.
کد خبر 639412

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/400790/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

تمجید دل‌پیرو از بلینگام؛ جود استثنایی است

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

ثبت صادرات 6 میلیارد دلاری در خوزستان

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

95 درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند

رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن 2 مربی در المپیک است

اجرای طرح کشت چوب در 300 هزار هکتار از اراضی خوزستان

بیش از 370 هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد