پیام خوزستان

آخرين مطالب

فیلم هایی که شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد فرهنگی

فیلم هایی که شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - بعضی فیلم‌ها این قدرت را دارند که بعد از یکبار دیدن شما را تحت تاثیر قرار دهند. در این گزارش با چند مورد از آن‌ها آشنا خواهید شد

فیلم‌ هایی که تا مدت‌ها ذهنتان را درگیر می‌کنند
هرکسی می‌تواند با به تصویر کشیدن مرگ‌های خشونت بار و رفتار‌های شوکه کننده یک فیلم را در ذهن ها ماندگار کند، اما بعد از تماشای آن قطعا آرزوی ندیدن آن‌ها را می کنیم. اگر این لیست در مورد فیلم‌هایی بود که با اعمال نفرت انگیز از شخصیت‌هایی نقرت انگیز، می‌توانستند احساس ناخوشایندی به شما بدهند. قطعا باید انتظار کلکسیونی از فیلم‌های ترسناک را می‌کشیدید.
اما در اینجا فیلم‌هایی را می‌بینید که برای مدتی ذهن شما را درگیر می‌کنند و از این جهت ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهند، حتی باعث عصبانیت شما شوند و خواب را از شما بگیرد تا این سوال را از خود بپرسید که اگر شما در چنین شرایطی بودید چه می‌کردید؟ یا برایتان سوال شود که بر سر شخصیت‌های داستان چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد. البته این موضوع که فیلمی شما را تحت تاثیر قرار دهد یک موضوع شخصی است، اما از بین موارد زیر می‌توانید فیلمی را پیدا کنید که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
مسافرخانه (2005)
فیلم‌های ترسناکی که روی شما تاثیر می‌گذارند، با لحظات ترسناکی که برایتان ایجاد کرده اند در ذهنتان باقی خواهند ماند. فیلم سینمایی «آینه ها» اثر خوبی نبود، اما حداقل از نبوغ خود استفاده کرد تا شما مجبور شوید هربار که در مقابل آینه قرار می گیرید تصویر خود را در آن چک کنید یا برای مثال بعد از دیدن فیلم «روانی»، رفتن به حمام برای عده زیادی ترسناک شده بود. در فیلم «مسافرخانه» هم چنین چیزی را شاهد هستیم که ممکن است شما را از سفر به مکان‌های ناشناخته منصرف کند. داستان در مورد سه جهانگرد است که تصمیم می‌گیرند به شهری دور افتاده بروند، اما نمی‌دانند که اتفاقاتی ناگوار در انتظار آن‌هاست.
نردبان یعقوب (1990)
تیم رابینز در این فیلم نقش سرباز سابق درجنگ ویتنام را بازی می‌کند که اکنون در نیویورک در اداره پست کار می‌کند. طی داستان متوجه می‌شویم که یکی از کودکان او مُرده و همسرش نیز از وی جدا شده است. خاطرات تجربه‌های عجیب او در ویتنام گریبان گیر او شده و مشکلاتی را ایجاد کرده است. موضوع فیلم از آنجایی ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرد که بفهمید از یک کتاب غیر داستانی و واقعی اقتباس شده است.
نمایش ترومن (1998)
این فیلم به عنوان اولین نقش جدی جیم کری شناخته می‌شود، اما ممکن است بخش‌هایی از آن، برای شما هم سوالاتی را به وجود آورده باشد. داستان این فیلم سینمایی در مورد بچه‌ای است که به فرزند خواندگی گرفته می‌شود و تا بزرگسالی داستان زندگی او به صورت 24 ساعته برای مخاطبان شبکه تلویزیونی پخش می‌شود. او از این موضوع آگاه می‌شود و تصمیم می‌گیرد از محیطی که برای وی ساخته شده فرار کند.
زندانیان (2013)
«زندانیان» نه تنها یک اثر دلهره آور با پیچش‌های داستانی جذاب است، بلکه با فیلمبرداری خوبی که داشته ذهن شما را حتی پس از پایان فیلم هم درگیر می‌کند. هیو جکمن نقش مردی را بازی می‌کند که دخترش ربوده شده. جیک جلینهال هم کاراگاهی است که روی این پرونده کار می‌کند، اما برای جکمن نتایج و سرعت تحقیقات او راضی کننده نیست و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد خودش برای پیدا کردن سارق دخترش دست به کار شود.
مدفون (2010)
ممکن است شما هم تماس‌های تلفنی عجیبی را تجربه کرده باشید که نتوانید آن را قطع کنید. شخصیت پال با بازی رایان رینولدز در فیلم سینمایی «مدفون» چنین شرایطی را در وضعیتی بسیار سخت‌تر تجربه کرده است. او در این فیلم به وسیله تروریست‌ها گروگان گرفته می‌شود و وقتی به هوش می‌آید متوجه می‌شود که در یک تابوت دفن شده و وسایل اندکی برای بقا در تابوت گذاشته شده است. دیدن این فیلم ممکن است آزاردهنده باشد و اگر تنگناهراسی دارید بهتر است آن را نبینید.
ام (1931)
ام، با نام کامل «شهری که به دنبال قاتل می‌گردد»، در مورد قاتلی است که کودکان را به قتل می‌رساند. پلیس برای دستگیری قاتل دست به کار می‌شود. پس از پلیس حتی خلافکاران که از پراکندگی پلیس برای دستگیری قاتل ناراحت هستند تصمیم می‌گیرند قاتل را دستگیر کنند. برای راحت‌تر شدن کار به گدایان نیز خبر می‌دهند تا شانس بیشتری برای گرفتن قاتل داشته باشند.
سالار مگس‌ ها (1990)
ممکن است داستان این فیلم را شنیده باشید، گروهی از پسران مدرسه‌ای در یک جزیره دور افتاده به وحشی گری روی می‌آورند که لحظات شوکه کننده‌ای را در فیلم رقم می‌زند. عده‌ای معتقدند نسخه قبلی این فیلم که در سال 1963 منتشر شد، فیلم بهتری است، اما نسخه آمریکایی این فیلم حس واقعی‌تر و قابل درک تری را به مخاطب منتقل می‌کند.
زندگی زیباست (1997)
فیلم‌های زیادی مثل «فهرست شیندلر» و «منطقه خاکستری» در مورد هولوکاست ساخته شده است که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند. فیلم سینمایی «زندگی زیباست» با داستانی پر امید از مردی آغاز می‌شود که اهدافش در زندگی داشتن یک کتاب فروشی و یک زندگی آرام است. پنج سال پس از ازدواج او، ایتالیا در شرایط نامساعدی قرار می‌گیرد و گوئیدو به همراه پسرش به اردوگاه کار اجباری آلمان‌های نازی فرستاده می‌شوند. استفاده از شوخ طبعی در بین آثار مرتبط با جنگ جهانی دوم بسیار نادر است، اما «زندگی زیباست» به خوبی از پس این امر بر آمده است. چراکه شخصیت اصلی فیلم سعی می‌کند ماهیت واقعی این کمپ کار اجباری را از پسر کوچکش مخفی کند و این موضوع لحظات خنده داری را ایجاد می‌کند.
منبع: yjc.ir

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/378398/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت دو تروریست در اطراف زاهدان با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست

انجام 10 عمل اهدای عضو در خوزستان در 5 روز

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

آزادی 7 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

طوفان نمک کوهنوردیه!

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

کارگران هفت تپه: آقاجان متشکریم

برترین‌های پنج وزن نخست مسابقات جام تختی در اهواز مشخص شدند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد.

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

صرفه جویی 2/5 میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل

هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند

استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود

بیانیه 17 کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه

خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا

نجات جان 10 بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

خانجانی: توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد

علیرضابیگی: دولت ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود