پیام خوزستان

آخرين مطالب

برگزاری 2500 برنامه در هفته دفاع مقدس/ راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با رویکرد جهاد تبیین اجتماعی

برگزاری 2500 برنامه در هفته دفاع مقدس/ راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با رویکرد جهاد تبیین
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - کریمی گفت: موزه دفاع مقدس گامی بلند در راستای تحقق جهاد تبیین است و خوشبختانه این مرکزی فرهنگی امروز به پاتوق جوانان تبدیل شده و برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با موریت جهاد تبیین است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عصر یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اراک اظهار کرد: برنامه های امسال در هفته دفاع مقدس با شعار ما مقاوم هستیم برگزار می شود و در سطح استان مرکزی بیش از 2 هزار و 500 برنامه پیش بینی شده که توسط ادارات، سپاه و بسیج و سایر ادارات برگزار خواهد شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با اشاره به عنوان روز اول پنجشنبه 31 شهریور که پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت است گفت: در این روز برنامه‌های تجلیل از پیشکسوتان افتخار آفرین دفاع مقدس و مقاومت ، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با جانبازان و ایثارگران انجام شد و بیش از 19 هزار رزمنده در استان مرکزی تا پایان سالجاری تجلیل خواهند شد.
کریمی با اشاره به عنوان روز دوم که معنویت، زنان، خانواده و سلامت است، افزود: در این روز برنامه هایی شامل گرامیداشت بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت، حضور در نمازهای جمعه و سخنرانی های فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع‌مقدس و راهپیمایی خانوادگی برگزار شد و در سالجاری به مسئله خانواده اهمیت زیادی داده شده است.
وی با اشاره به عنوان روز سوم که ولایتمداری، جوانان ، علم و دانش‌پژوهی نامگذاری شده، گفت: این روز با محوریت حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب در عرصه علم و دانش، تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایتمداری جوانان پیش بینی شده و جهاد علمی مهمترین رسالت امروز دانش آموزان و دانشجویان است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به عنوان روز چهارم که شهیدان، جانبازان، آزادگان ، صلابت و فخرآفرینی عنوان شده، گفت: این روز شامل روز ایثار و تجلیل از خانواده معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران است و برنامه های خاطره ای با محوریت جهاد تبیین در سطح مساجد پیش بینی شده است.
وی با اشاره به عنوان روز پنجم که دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف، سربازان پیش بینی شده، گفت: این روز با محوریت اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم و اصناف از جبهه‌ها در دوران دفاع‌مقدس ، پاسداشت سربازان است و مهمترین برنامه همایش سرباز و اجرای برنامه های خدمت رسانی توسط سپاه و بسیج است.
سرهنگ کریمی با اشاره به عنوان روز ششم که وحدت ملی، بصیرت،دشمن‌شناسی و استکبارستیزی نامگذاری شده، گفت: این روز شامل تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس و حماسه شکست حصر آبادان، تبیین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبارجهانی است که در این راستا همایش ها و گردهمایی های استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به عنوان روز هفتم که نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران ، روحانیت، عشایر، روستاییان و پیشمرگان کرد مسلمان نامگذاری شده، گفت: این روز شامل تبیین نقش نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، روستاییان، عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع مقدس است و بسیج اقشار استان مرکزی برنامه های متنوعی در این راستا پیش بینی کرده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: عنوان روز هشتم فرماندهان، عزت‌مداران، حماسه‌آفرینان است که نکوداشت فرماندهان شهید دفاع‌مقدس محوریت این روز می باشد و در شهرستان ها همایش تجلیل از شهدا و خانواده های آنها پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی برای شکل‌گیری نهضت‌های اسلامی علیه استکبار جهانی است،گفت: نهضت مقاومت مولود دفاع مقدس است و موفقیت ها و اقتدار آفرینی جبهه مقاومت به برکت الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس است و امروز باید در همه بخش های کشور از الگو و فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس استفاده کنیم.
سرهنگ کریمی تأکید کرد: همه مسئوین در قبال توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس رسالتی مهم دارند و با توجه به اینکه موزه دفاع مقدس یکی از بسترهای مهم ترویج فرهنگ دفاع مقدس است دستگاه های عضو شورای هماهنگی موزه دفاع مقدس استان باید در این راستا مشارکت همه جانبه داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: موزه دفاع مقدس گامی بلند در راستای تحقق جهاد تبیین است و خوشبختانه این مرکزی فرهنگی امروز به پاتوق جوانان تبدیل شده و برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با موریت جهاد تبیین است.
انتهای پیام/

پیام خوزستان

منبع: دانا
اخبار استان خوزستان
اخبار مقاومت
کلیدواژه: اشاره به عنوان روز دفاع مقدس استان موزه دفاع مقدس جهاد تبیین هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس پیش بینی شده دفاع مقدس استان مرکزی دفاع مقدس تبیین نقش
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36084530 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/378131/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- 3 مقابل پرسپولیس تهران

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان

خلاصه بازی نفت‌آبادان 0-3 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

(ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت

حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی

اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد

اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم