پیام خوزستان

آخرين مطالب

ایران بر بلندای اقتدار؛ کجایید جاودانه‌های مقاومت اجتماعی

ایران بر بلندای اقتدار؛ کجایید جاودانه‌های مقاومت
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به فرموده رهبر معظم انقلاب: دفاع مقدس، گنجی است که هنوز ذخایر فراوان آن استخراج نشده است، فرهنگ جنگ و انقلاب و آثار آن نباید از بین برود « این دغدغه در ذهن من است که فرهنگ جنگ و انقلاب و درحقیقت، روحیه انقلاب، آن روحیه‌ای که در دوران دفاع مقدس، میدانی برای رشد و بالندگی پیدا کرده بود، نباید از بین برود»
در نخستین روز هفته دفاع مقدس سال 1401 هستیم و امروز با افتخار به دنیا اعلام می‌کنیم؛ کشور ما همان ایرانِ 42 سال قبل است اما بر فراز قله‌های افتخار و اقتدار و چه کسی هست که نداند این عزت و جلال را مدیون لاله‌های به خون خفته هشت سال جنگ تحمیلی هستیم و چه کسی هست که نداند اگر نبود آن رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها، امروز کفتارها چه بر سر این خاک و مردمانش می‌آوردند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
همان‌هایی که زنان و کودکان مظلوم عراق و یمن و افغانستان را به بهانه‌های مختلف، به خاک و خون کشیدند، سالهاست در رویای به چنگ آوردن ایران ما در پستوی اذهان بیمار خود چنبره زده‌اند و خوب می‌دانند ایران و ایرانی هیچگاه زیر بار ذلت و خاری نمی‌رود اما این دشمنانِ شکست‌خورده هنوز هم دلخوش به امیدهای پوچ مزدوران بی جیره و مواجب خود در داخل و خائنان فارسی زبان خارج نشین هستند و این تنها روزنه امید آنها برای بقا در عرصه سیاستِ پلید و شیطانی‌شان است که آن را هم به گور خواهند برد.
اینک با پروازهای سلحشوران نیروهای مسلح بر فراز آسمان، شناورهای پیشرفته دریادلان و یگان‌های مختلف نیروی زمینی‌مان باری دیگر به جهانیان و مستکبران عالم گوشزد می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها در پهنه جغرافیایی خود، به خودکفایی کامل رسیده است بلکه یار و یاور تمامی مظلومان و عدالتخواهان دنیا است و چه نیک گفت امام راحل ما «مکتب ما جغرافیا و مرز نمی‌شناسد»
گذشت، آن روزهایی که غواصان عزیز ما را با دستان بسته به شهادت رساندند و گذشت آن دورانی که برایمان گزینه روی میز می‌گذاشتند. امروز باید بیایند و میزهای پر از گزینه ما را ببینند تا چشمانشان از کاسه بیرون بزند.
کجایید جاودانه‌های مقاومت، کجایید که ببینید فرزندان روح‌الله چگونه راه و هدف ارزشمندتان را ادامه دادند و ایران را به نقطه‌ای رساندند که ابرقدرت‌های آن زمان هم از نام ایران و ایرانی هراس دارند و همه توان خود را جمع کرده‌اند تا بتوانند حداقل در روند اعتلای کشورمان خلل ایجاد کنند و این خیالی بیش برای آن‌ها نیست.
راستی، این ناجوانمردانِ روزگار، حاج قاسم‌مان را هم که فرمانده جبهه مقاومت و قهرمان مقابله با آدم‌کش‌های دست‌پروده آمریکا و اروپا و رژیم جعلی صهیونیست بود را در کشوری دیگر هدف موشک قرار دادند و همچون علی‌اکبر امام حسین (ع) به شهادت رساندند، همین‌ها که از آشامیدن خون زنان و کودکان مظلوم دنیا ابایی ندارند، امروز در جبهه‌ای دیگر با استفاده از رسانه‌های متعدد تلاش می‌کنند روحیه جهاد و ایثار و مقاومت را در نسل جوان کشورمان کمرنگ کنند، این خونخواران عالم اینک با چهره‌های بزک کرده نقش دایه مهربان را برای فرزندان ایران‌زمین بازی می‌کنند و در دوران طلاییِ گام دوم انقلاب با اجرای برنامه‌های تلویزیونی فرآوان به دنبال نا امیدی مردم خصوصا نسل جوان هستند و مطمعنا در این نبرد هم شکست خواهند خورد، دشمنان ما منزوی شده‌اند که اینگونه دست به نیرنگ و دروغ‌پراکنی و اقدامات سخیف می‌زنند.
در فلاکت و بدبختی دشمن همین بس که با آتش زدن یک خودرو و سنگ‌پرانی و تخریب اموال عمومی توسط عوامل خودفروخته و منافقان داخلی در کشور ما، قند در دلشان آب می‌شود.
اگر دشمنان فراموش کرده‌اند اما مردم ایران هیچگاه جنایت‌های آنان را فراموش نمی‌کنند...
ای جاودانه‌های مقاومت، خاک این سرزمین با خون‌های شما درهم آمیخته شده و هر وجبش بوی بهشت می‌دهد، مگر قداست غیر از این است؟
اقتدار ایران، حکایت گوشت و خون و گلوله و پنجه‌های در خاک است و به آسانی بدست نیامده که عده‌ای غربگرا بخواهند پس از آن همه رنجی که استکبار و ایادی داخلی و خارجی‌اش بر مردم‌مان وارد کرده‌اند، دچار خلل کنند.
تاریخ گواهی می‌دهد هر کشوری که دست دوستی به سوی آمریکا و غرب دراز کرده، در بهترین حالت انگشتانش را از دست داده است، این جانورِ هار حتی به مردم خود و هم‌پیمانانش هم رحم نمی‌کند و چه بسا کینه فراوانی از ایرانی جماعت بر دلِ سیاهش نشسته است.
یادمان نمی‌رود همین قلدرها و مستکبران جهانی روزگاری ایران را به جایی رسانده بودند که مردم شریف ما محتاج یک قرص نان بودند اما امروز به برکت جمهوری اسلامی آن مطالبه ناچیز به ساخت فرودگاه‌ها و کارخانه‌های پیشرفته تبدیل شده است و این نشان از خودباوری جوانان غیور کشورمان است.
در عرصه‌های علمی جزو نمونه‌های دنیا هستیم، در حوزه نفت و تولید بنزین و انرژی به خودکفایی رسیده ایم و تجهیزات نظامی و دفاعی را هم خودمان تولید می‌کنیم و صدها دستاورد دیگر در بخش‌های هسته‌ای و هوا فضا و صنعتی و کشاورزی به دستان زنان و مردان سرزمین‌مان رقم خورده و همه این‌ها خواب را از دشمنان گرفته است بنابراین از هر فرصتی برای ایجاد آشوب و نا آرامی در کشور ما استفاده کرده تا توده مردم را نسبت به آینده میهن‌مان نا امید کنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب «به حول و قوه الهی و به کوری چشم دشمنان، از همه مشکلات عبور خواهیم کرد»
برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس هرمزگان ایالات متحده آمریکا هفته دفاع مقدس بندرعباس

پیام خوزستان

منبع: ایرنا
اخبار استان خوزستان
اخبار مقاومت
کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس هرمزگان ایالات متحده آمریکا هفته دفاع مقدس بندرعباس جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس هرمزگان ایالات متحده آمریکا هفته دفاع مقدس بندرعباس دفاع مقدس
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36073345 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/377942/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

زباله های فضایی در مریخ

تصادف پراید در محور آبادان به قفاص یک کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی مهم در ایلات

عملیات موشکی ایران ضررهای مالی و نظامی بسیاری به اسرائیل زد

چهارمین گل فراز مقابل استقلال و حسینی!

یک کشته و 9 مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص

واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز

وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

دادستان بندرامام: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

آتش‌سوزی یک قایق مسافربری در آب‌های شهرستان دزپارت

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد