پیام خوزستان

آخرين مطالب

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت MIS ورزشي

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت MIS
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی با در اختیار داشتن تیمی کامل از حیث دفاعی و تهاجمی راهی مسجدسلیمان شده تا برابر نفت تحت هدایت رضا مهاجری قرار گیرد. تیمی که برخلاف فصول گذشته نه تنها استارتی ضعیف نداشته و در جمع مدعیان سقوط قرار نگرفته که حتی بالانشینی جدول را نیز تجربه می‌کند و می‌تواند پیش از تعطیلی لیگ با کسب یک نتیجه غیرقابل پیش‌بینی، جایگاه بهتری نیز از آن خود کند.
وضعیت:
پرسپولیس بعد از چهار هفته مقاومت و 442 دقیقه کلین شیت، در نهایت هفته گذشته دروازه تیمش مقابل تیم هوادار باز شد. آنها اکنون صدرنشین لیگ هستند و برای تداوم این اتفاق تا پیش از تعطیلی لیگ، نیازمند کسب حداقل یک تساوی در مسجدسلیمان هستند. 
نفت مسجدسلیمان نیز با هشت امتیاز جایگاه پنجم جدول را از آن خود کرده و تنها یک باخت در کارنامه خود می‌بیند. آنها هفته گذشته در شرایطی دربی نفتی را به سود خود خاتمه دادند که بعد از 34 هفته موفق شدند یک بازی را بعد از اینکه عقب افتادند، به سود خود خاتمه دهند.
مصدومان و غایبان:
امید عالیشاه در جمع پرسپولیسی‌ها تیم را در مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت همراهی نکرده و شیخ دیاباته نیز با نظر کادرفنی شرایط بدنی لازم برای همراهی تیم را نداشته. فرشاد فرجی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به لیست تیم بازگشته و در سمت مقابل نیز با اعلام رضا مهاجری، این تیم غایب و مصدومی در اردوی خود ندارد.

پیام خوزستان

پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در 10 تقابلی که داشته‌اند 4 بار با پیروزی سرخپوشان تهرانی همراه بوده و 5 تساوی و یک شکست نیز در کارنامه این تیم دیده می‌شود. 
پرسپولیس سه تقابل قبلی خود را مقابل نفت مسجدسلیمان با برتری به کار پایان داده است. طی این سه بازی رضا اسدی با دو گل، مهدی عبدی، وحید امیری و مهدی ترابی نیز با یک گل زده برترین گلزنان پرسپولیس محسوب می‌شدند که اسدی تیم را ترک کرده و امیری نیز مصدوم است. بهترین برد پرسپولیس با تکرار پیروزی 2-1 مقابل این حریف رقم خورده و مسجدسلیمانی‌ها نیز در تنها پیروزی خود موفق شدند پرسپولیس را در آزادی با یک گل شکست دهند.
مسجدسلیمانی‌ها طی سه بازی خانگی این فصل خود به یک برد، یک تساوی و یک شکست رسیدند و پرسپولیس نیز در سه بازی خارج از خانه، دو برد و یک تساوی کسب کرده است.
ستاره دو تیم:
در پرسپولیس این فصل تمامی بازیکنان عملکردی قابل توجه از خود در راستای هدف تیم به جا گذاشته‌اند. بیرانوند تاکنون دروازه‌اش در شرایط بازی باز نشده و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در بازی قبلی با دو پاس گل به روزهای اوج خود رسید و سعید صادقی نیز چهره برتر این تیم با دو گل زده لقب گرفت. لوکادیا نیز در دومین بازی فیکس خود، دومین گل را به نامش کرد و سرلک نیز در میانه میدان توانسته عملکردی قابل قبول از خود به جا بگذارد.

پیام خوزستان

یحیی گل‌‎محمدی بعید است نسبت به بازی قبلی که تیمش به برتری سه گله مقابل هوادار در استادیوم دستگردی دست یافت، تغییرات چندانی را در تیم خود شکل دهد. مصدومیت امید عالیشاه احتمالا اصلی‌ترین تغییر را در تیم شکل خواهد داد. کاپیتان اول پرسپولیس که در بازی قبلی دچار آسیب دیدگی شده بود، سینا اسدبیگی را جانشین خود دید. باید دید در بازی امروز نیز یحیی از زوج اسدبیگی و سرلک در خط میانی سود خواهد برد تا صادقی، ترابی و رفیعی با آزادی عمل لازم ضمن بازیسازی، به عنوان زوج لوکادیا کار را دنبال کنند یا تصمیم دیگری خواهد داشت.
حضور بیرانوند در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان قابل پیش‌بینی خواهد بود. گلر ملی‌پوش پرسپولیس در بازگشت دوباره به لیگ تا این لحظه دروازه‌اش در جریان بازی گشوده نشده و باید دید برابر نفت مسجدسلیمان که تا هفته پنجم 6 بار موفق به جشن گل شده، چه عملکردی خواهد داشت.
با بازگشت فرشاد فرجی از مصدومیت، باید دید تکلیف زوج خط دفاعی پرسپولیس چه خواهد شد. طی دو دیدار قبلی پورعلی گنجی و گولسیانی در قلب دفاعی به کار گرفته شدند و عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشتند. دانیال اسماعیلی فر نیز در سمت راست اعتمادبنفس خود را کاملا به دست آورده و در بازی قبلی دو پاس گل به نام خود کرد. در سمت چپ نیز علی نعمتی با دور شدن از پست فصل گذشته، به عنوان مدافع چپ توانسته انتظارات را کاملا برآورده کند.
در خط میانی نیز باید احتمالا منتظر شکل گیری زوج میلاد سرلک در کنار سینا اسدبیگی بود. هافبک دفاعی جوان این فصل پرسپولیس که با نقل و انتقالاتی پر سر و صدا از ذوب آهن به این تیم پیوسته، در مدت کوتاهی که فرصت داشته، به خوبی توانسته انتظارات را برآورده کند و رقیبی سرسخت برای کمال کامیابی نیا لقب گرفته است. با این حال باید دید در نهایت یحیی برای این بازی از کدام بازیکن در خط میانی برای مهار حریف سود خواهد برد.
مثلث تهاجمی خطرناک پرسپولیس با حضور سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی اینبار قلب دفاعی نفت مسجدسلیمان را نشانه خواهد گرفت. پرسپولیس تا اینجای فصل توانسته 6 بار به دروازه رقبا برسد و باید دید هفته ششم را با چه آماری خاتمه خواهد داد.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس برخلاف آنچه که پیش بینی می‌شد برای آمادگی نیازمند فرصت بیشتری باشد، با دو گل زده طی دو هفته اخیر، خطرناک‌ترین مهره پرسپولیس لقب گرفته است. تکنیک گلزنی او و سود بردن از موقعیت و فضا و در کنار ضربات تمام کننده، او را به مهره گمشده یحیی گل محمدی تبدیل کرده و باید دید برای سومین حضور فیکس خود اینبار در مسجدسلیمان چه برنامه ای برای گلزنی در ذهن خواهد داشت.
دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از ساعت 20 با قضاوت سیدرضا مهدوی و کمک حمیدرضا افشون و علیرضا مرادی برگزار خواهد شد و امیر ایار به عنوان داور چهارم تیم قضاوت کننده را همراهی خواهد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/376658/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توالت هوشمند 1٫5 میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر 10 درصد از قرارداد!

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس: نتیجه 3 بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال

پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- 3 مقابل پرسپولیس تهران

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان

خلاصه بازی نفت‌آبادان 0-3 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

(ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3

حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!

برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!

پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت

حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی

اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد

اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم