پیام خوزستان

آخرين مطالب

مقاومت به برکت خون شهید همدانی و شهدای مدافع حرم امروزه دست برتر را دارد/همه مشکلات کشور قابل حل است اجتماعی

مقاومت به برکت خون شهید همدانی و شهدای مدافع حرم امروزه دست برتر را دارد/همه مشکلات کشور قابل حل است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - شماری از ائمه جمعه استان همدان گفتند: امروز رسانه‌های دشمن گاهی مواقع فرافکنی کرده و خروج یا عدم خروج سپاه از لیست گروهک‌های تروریستی را مسأله اصلی در برجام نشان می‌دهند؛ در حالی که واقعیت مسأله این نیست، خروج یا عدم خروج سپاه از لیست گروه‌های تروریستی یک مسأله کاملا فرعی است، مسأله اصلی برای کشور ما کنار گذاشتن کامل تحریم‌هاست.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ نماز عبادی سیاسی جمعه، ظهر امروز در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان همدان برگزار شد.
همدان
آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان گفت: زمانی که سوریه پیشنهاد آمریکا برای قطع ارتباط با ایران را نپذیرفت، آمریکا و اسرائیل بحران در این کشور را رقم زدند. هدف از این جنگ، تضعیف جبهه مقاومت بود.
وی افزود: مشکل استکبار، سوریه و بشار اسد نبود، بلکه سیاست کلان آنها توسعه اقتدار رژیم صهیونیستی در منطقه و تضعیف امنیت جمهوری اسلامی بود.
آیت الله شعبانی ادامه داد: شهید همدانی‌ها و شهید سلیمانی‌ها سوریه را از سقوط قطعی نجات دادند. شهید همدانی به عنوان یک نیروی مستشاری، بسیج مردمی را در سوریه تشکیل داد.
امام جمعه همدان اضافه کرد: به برکت خون شهدای مدافع حرم امروز مقاومت تنها در بخش کوچکی از جبهه خود، در مقابل اسراییل ایستاده و دشمن توانایی مقابله با آن را ندارد.
آیت الله شعبانی با بیان اینکه جامعه قدردان شهدای مدافع حرم است، گفت: دشمن متوجه شده که به سادگی نمی‌تواند با جبهه مقاومت مقابله کند.
وی تاکید کرد: کسانی که به مدافعان حرم زخم زبان می‌زنند درک صحیحی از امنیت دینی و ملی کشور ندارند.
نماینده ولی فقبه در استان همدان عنوان کرد: در جریان مذاکرات 5+1، رسانه‌های دشمن به دنبال فرافکنی هستند. مسأله اصلی جمهوری اسلامی این است که همه تحریم‌ها باید کنار رود و کشور از منافع اقتصادی برجام منتفع شود.
وی با بیان این که مومن از یک جا دو بار گزیده نمی‌شود، تصریح کرد: باید طرف مقابل تضمین محکم برای عدم روی دادن اتفاقات گذشته را بدهد.
آیت الله شعبانی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز از موضع قدرت در حال مذاکره است. کشور توانایی فنی بالایی دارد و دشمن نیز این موضوع را به خوبی می‌داند.
امام جمعه همدان تاکید کرد: اینکه بمب اتم نمی‌سازیم به آن دلیل است که نمی‌خواهیم و نیازی به آن نداریم. جمهوری اسلامی هر کاری بخواهد انجام دهد از دیگران اجازه نخواهد گرفت و مهم منافع ملت است. هیچ متنی بدون موافقت جمهوری اسلامی نهایی نیست.
آیت الله شعبانی به آسیب شناسی عزاداری در شهر همدان پرداخت و گفت: نبود یک عزاداری منسجم و بزرگ در همدان مشهود است.
امام جمعه همدان در پایان گفت: مسئولان از قبل زمان قطعی‌ آب را به مردم اعلام کنند.
ملایر
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک تصریح کرد: ملایر ظرفیت بالایی در بخش صنایع تبدیلی بخصوص در بخش انگور دارد و صنایع تبدیلی یک انفجار اقتصادی و تحول عظیم در بخش کشاورزی را دنبال دارد.
امام جمعه ملایر بیان کرد: باید صنایع تبدیلی در شهرستان نهادینه شود و از خام فروشی و ضرر به کشاورزان جلوگیری شود.
وی به سالروز پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه اشاره و تصریح کرد: این پیروزی برگ زرینی بر جبین حزب الله و جبهه مقاومت است و این روز به نام مقاومت اسلامی نامگذاری شده و این پیروزی نقطه عطفی بر پیروزی های حماس و جنبش های اسلامی بود.
حجت الاسلام برقراری گفت: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر جنگ عظیمی از طریق آسمان به غزه تحمیل کرد اما با پاسخ محکم فلسطینیان مواجه شد و هزاران موشک به شهرهای رژیم صهیونیستی پرتاب شد و گنبد آهنین نتوانست کاری کند.
وی تاکید کرد: در این حمله جنبش جهاد اسلامی به تنهایی وارد شد و خود صهیونیست ها درخواست آتش بس دادند و این نشان از قدرت روزافزون فلسطینیان است.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: قدرت آمریکا هر روز رو به افول است و به تبع آن اسراییل نیز چندین برابر رو به افول است و این را حتی افرادی چون ترامپ نیز گواهی داده اند.
وی با اشاره به بیانیه یکی از سران فتنه بیان کرد: اگر امثال حاج حسین همدانی اگر نبودند باید با داعش در همدان می جنگیدیم و امنیت امروز ما حاصل زحمات امثال حاج حسین است و سردار همدانی سودای خدمت در سر داشت.
امام جمعه ملایر به اشاره به فتنه سال 88 و مشکلات پیش آمده برای کشور تاکید کرد: جنایت سال 88 هنوز فراموش نشده و همه می دانند که تحریم های شدید ایران از آن سال و با نامه سران فتنه آغاز شد و این افراد امروز انداز مردم می زنند که جای تعجب دارد.
وی گفت: سردار همدانی را دشمنان به عنوان مغز نخبه جنگ های نامنظم می شناسند و چشم فتنه را در سال 88 کور کرد و امروز اگر به این سردار حمله می شود به همین دلیل است.
حجت الاسلام برقراری تایکد کرد: حبیب حرم یک ملت امام حسین بود و تمام نقشه های دشمنان را با هم‌سنگر بینظیرش حاج قاسم نقش بر آب کرد.
نهاوند
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در کشور مشکل غیر قابل حل نداریم و اگر همه قوا و مردم با هم متحد و همدل باشند همه مسائل حل شدنی است.
وی اظهار داشت: مردم ما با وحدت کارهای بزرگی انجام دادند در دفاع مقدس خوش درخشیدند و با این همدلی فتنه های 78 و 88 را خنثی کردند و مشکلات بزرگی را حل کردند.
امام جمعه نهاوند افزود: اگر به وظایف خود به خوبی عمل کنیم خداوند هم کمک می کند و هرجا کوتاهی کردیم لطمه خوردیم.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان کرد: طرف های غربی باید برای رفع تحریم ها تضمین بدهند ولی آنها زیر بار نمی روند و مدام بهانه تراشی می کنند و در عمل باید تحریم ها برداشته شوند.
حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمن فهمیده است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهد برد و باید بدانند دیگر فریب وعده های آنها را نمی خوریم.
وی در بخش دیگری از خطبه ها افزود: توانمندی فضایی ایران در شرایط تحریم باعث تعجب دشمنان شده و همین ماهواره خیام یکی از این پیشرفت ها است و باید بدانیم امروز علم یک قدرت است.
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه گفت: در این حملات تعدادی شهید و زخمی شدند ولی اگر موشک ها و مقاومت نبود این جنایت ها ادامه پیدا می کرد و صهیونیست ها مجبور شدند دست از جنایت بردارند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند امروز مقاومت به حدی قوی شده است که یک بخش کوچک از مقاومت می تواند دشمن را سر جای خود بنشاند و این واقعیت منطقه است که مقاومت دست برتر را دارد.
کبودراهنگ
حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به دستاوردهای مقاومت اظهار کرد: هر کس به وعده های الهی ایمان داشته باشد در مقابل دشمنان اسلام پیروز خواهد شد.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تفسیر و عملی کردن کلمه مقاومت به شکست مفتضحانه مستمبران عالم خاتمه یافت.
باقری در خصوص جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم جهان اضافه کرد:امروز ایران اسلامی همانند سد بزرگی در مقابل زیاده خواهی های جنایتکاران جهان ایستاده است.
امام جمعه کبودراهنگ در انتها با اشاره به توهین یکی از سران فتنه به مدافعان حرم و شهید حاج حسین همدانی خاطر نشان کرد: تاریخ مصرف تفکر شما سران فتنه گر از سال 88 تمام شده است و با این اظهارات علیه قهرمانان ملی ما پیش مردم رسواتر خواهید شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/373236/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

آزادی 6 مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان

آزادی 6 مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

برایتون 0 - 4 سیتی؛ تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی

فقط سیتی؛ قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو/ ویدئو

رفع دغدغه های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد/ لزوم برطرف کردن مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم های فوتبال استان