پیام خوزستان

آخرين مطالب

انتقاد شدید از وضعیت برق چاروسا/آقای استاندار؛ مدیریت خدمات‌زسان‌ها را به افراد دلسوز بدهید اجتماعی

انتقاد شدید از وضعیت برق چاروسا/آقای استاندار؛ مدیریت خدمات‌زسان‌ها را به افراد دلسوز بدهید
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌ها نماز جمعه این هفته قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: مسئولان برای قطعی مکرر برق در بخش چاروسا چاره اندیشی کنند و یک کارگروه حقیقت یاب بررسی کنند چرا در طول شبانه روز برق این منطقه چاروسا و دیشموک قطع می شود ناله و فغان مردم از افت ولتاژ برق و نیم سوخته شدن وسایل برقی و ضررها و زیان های این درد بلند است و این باعث آزار و اذیت مردم می شود مگر در تابستان گذشته هوا خنک بود.
وی گفت: این حق مردم نیست با قطعی مکرر برق آب از چاه پمپاژ نمی شود و آب رسانی به مردم در شهر و روستا مختل می شود و خرید و فروش و کسب و کار مردم مختل می شود و خدمت رسانی به مردم در نهادها مختل می شود آنچه مشهود است مردم خاموشی های با برنامه را تحمل می کنند ولی از این قطعی مکرر برق مردم معذبند و گرفتار هستند. 
صلواتی یادآور شد: در نهادهای خدمت رسان باید فرهنگ روحیه جهادی و انقلابی حاکم شود باید از افراد متعهد و متخصص و کاردان و دلسوز استفاده شود مطالبه مردم بخش چاروسا از استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این است که به فریاد مردم برسید و مشکل و مساله را حل کنید.
صلواتی در ادامه خطبه‌ها گفت: غربی ها از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت و عصبانی هستند و موفقیت های ایران را بر نمی تابند وشروع به لجن پراکنی و تحریف واقعیات می کنند ولی خیام نماد ما می توانیم است.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بار دیگر نوار غزه را هدف حملات هوایی قرار داد وسه روز ادامه داشت و مقاومت فلسطین با موشک باران سرزمین های اشغالی این رژیم را مجبور به آتش بس کرد صهیونیست با این حملات می خواستند وانمود کنند ما هستیم تصریح کرد: در حالیکه از تشکیل یک دولت عاجزهستند به دنبال دستاورد سازی برای دولت لرزان خودشان بودند تا در انتخابات آینده موفق شوند به دنبال اختلاف بین گروه‌های مقاومت بودند اما زیر باران موشک های فلسطینی قرار گرفت از کشورهای عربی درخواست میانجیگری کرد با میانجیگری مصر این توافق حاصل شد و این جنگ 3 روزه یک شکست مفتضحانه دیگری را این رژیم منحوس و گرگ صفت و در حال زوال تحمیل کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: آنها حتی توان شکست یک جنبش فلسطین را ندارند این حملات صهیونیست ها انتقام از مقاومت برای جنگ سیف القدس بود چهار هزار موشک به سرزمینهای اشغالی شلیک شد و کارایی سیستم دفاعی هوایی گنبد آهنین را زیر سوال برد آنچه امروز مشخص است پیشرفت گام به گام مقاومت برای ضربه نهایی به دشمن صهیونیستی است
وی ادامه داد: اعلام می کنیم ما رهروان راه شهید طهرانی مقدم ها و شهید قدس حاج قاسم آمادگی این را داریم که یکبار دیگر برای همیشه این غده سرطانی منطقه را از روی زمین محو کنیم. خداوند در سوره بقره آیه 120 می فرماید وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ای پیامبر هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا آنچه تسلیم خواسته آنها شوی و از آیین آنان پیروی کنی خدای متعال در ادامه این آیه می فرماید شما با قاطعیت دست رد به سینه آنان بزنید و راه سعادت راه قرآن و عترت است است نه پیروی از تمایلات یهود و نصاری و پیروی از یهود و نصاری قطع الطاف الهی را به دنبال دارد. 
صلواتی خاطرنشان کرد: اروپایی ها و غربی ها بدون هیچ ابهامی در مقابله با توافق مقاومت می کنند از یک سو مذاکرات هسته ای را به امورات غیر مرتبط می زنند و به دنبال برجام های 1و2 هستند و از سوی دیگر با اقدامات ضد امنیتی و حملات سایبری و ترور و خرابکاری و جنگ رسانه ای و روانی می خواهند ایران را به انفعال وادار کنند که با شکست مواجه شدند مذاکره برای رفع تحریم ها و ارائه تضمین های محکم و غیر قابل برگشت بسته شدن پرونده هسته‌ای است.
وی گفت: اینها نیاز به حضور فعال در بازار انرژی جهان دارد نگران زمستان سرد خودشان است بایدن نیاز به دست آورد سازی برای انتخابات دارد لذا در شرایطی که مذاکره کنندگان در حال مذاکره بودند از توافق نهایی خبر دادند می‌خواهند توپ را به زمین ایران بیندازند و تقابل بین مردم و نظام و حاکمیت و دولت ایجاد کنند و این کلمه توافق نهایی اسم رمز فشار غرب علیه ایران است اما بدانید ما ملت امام حسینیم از امام حسین یاد گرفتیم و تسلیم نمی شویم و با ایمان و توکل به خدا و وحدت و همدلی در مقابل شما می ایستیم و پیروزی نهایی از آن ملت ما خواهد بود.
امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: شاهد حملات مکرر به مراسم عزاداری مسلمانان و شیعیان در افغانستان و کشمیر و بنگلادش و ارتش صهیونیستی مزدور نیجریه به عزاداران حسینی در شهر زاریا بودیم امروز در 480 شهر و محله در نیجریه مراسم عاشورای امام حسین برگزار می شود در این حملات 7 نفر به شهادت رسیدند پشت صحنه این حملات صهیونیست ها هستند که بغض و کینه از اسلام ناب و امام حسین دارند مثل اجدادشان معاویه و یزید میخواهند نور اسلام را خاموش کنند اما اراده خداوند متعال بر این تعلق گرفته که اسلام ناب و مکتب حضرت اباعبدالله الحسین در سراسر عالم طنین انداز شود و این خونهای پاک حسینی زمینه را برای تحقق این آمال وارزو آماده می‌کندو سیاهی و ننگ و شکست در انتظار عاملان و طراحان و صهیونیست هاست.
در ادامه مردم شهر قلعه رییسی اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم را با سر دادن شعارهای استکبارستیز این اهانت را محکوم کردند.

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

پیام خوزستان

انتهای پیام/82021

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/373186/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز

ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری

موضع ایران درخصوص توافقات اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان

نمازی: ما می‌توانیم تحریم نباشیم

رییس جمهور پس از بازدید آرامگاه اقبال لاهوری: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

سپهبد مقتدر

رئیس سازمان انرژی اتمی: تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد

تصاویری که عبدالرضا داوری از تفاوت استقبال از روحانی و رئیسی در فرودگاه پاکستان منتشر کرد

واکنش وزیر خارجه به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم

مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا

تحویل اسناد مالکیت حدنگاری 5 تالاب و بزرگترین موقوفه کشور

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

مصاحبه دیده نشده رضا داوودنژاد که با دیدنش بغض می‌کنید

«تغییر چهره 2» ساخته می‌شود؛ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا

چی در ذهن آرمان میگذره

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

اجرای آزمایشی برای اثبات قانون اول نیوتون

تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

اتفاق خبرسازی که برای هنجارشکن‌ های اینستاگرام افتاد

از کنار زدن مسی تا 21 جایزه با رئال در 9 ماه!

«پائز» بامداد چهارشنبه در تهران

پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

موتور روشن و سرحال اسماعیل‌نژاد؛ درخشش 18 امتیازی

انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

وقتی "دلار" اردوی قایقرانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

اعزام همزمان یزدانی و قاسم‌پور به مسابقات رنکینگ جهانی

مطرح شدن نام طارمی بعد از قهرمانی اینتر

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

اتحادیه صنف طلا و جواهر: چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست

ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد

اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است

آدمی حسرت سرگردونه

سروده‌ای که رهبر انقلاب یک بیت آن را در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

جعفرزاده: اگر صادقانه از مردم کف خیابان بپرسید می‌گویند ما فردی مانند ظریف می‌خواهیم

ادعای گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن یک بمب اتمی فاصله دارد

ظریفیان: مهم‌ترین مشکل رئیسی این بود که درک درستی از شرایط نداشت

حضور رئیس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری

وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم

کمک 12 میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان

گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است

935 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد

نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است

جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟