پیام خوزستان

آخرين مطالب

مجبورم کردند استعفا بدهم/ با قدرت ادامه می‌دهم ورزشي

مجبورم کردند استعفا بدهم/ با قدرت ادامه می‌دهم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان- غلامرضا خنفری  در خصوص اینکه چرا چند روز پیش تصمیم به استعفا گرفتید؟ اظهار کرد: متأسفانه همکاری لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیست و آدم خسته می شود. البته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان چندین بار به من اعلام کرد که استعفا بدهم و نمی دانم دلیل چه بود. او از همان روزهای ابتدایی که ابلاغ سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را گرفت، به من می گفت استعفا بده و من هم وقتی دیدم او به استعفای من بسیار تأکید دارد، پذیرفتم تا راحت شوم.

آمده ایم که کار کنیم

وی ادامه داد: ما نیامده ایم که درگیر شویم و آمده ایم که کار کنیم و بارها این را به مسئولان ورزش خوزستان  گفته ام. خدا را شکر من و کادرم در هیات دوومیدانی خوزستان مشکلی نداریم اما نمی دانم چرا به ما گیر می دهند.

رئیس هیات دو ومیدانی خوزستان درباره اتفاقاتی که اخیراً پیرامون این رشته رخ داده است نیز گفت: در مقطعی مانع از این شدند که ورزشکاران هیات دوومیدانی استان وارد پیست شوند، آن هم به دلیل اینکه در حال بازسازی زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز هستند. در حالی که ما می خواستیم روی پیست تمرین کنیم اما متأسفانه حواشی زیادی ایجاد شد و دیدیم که در گرمای 55 درجه  اهواز، مانع از ورود آن کودک و نوجوان به محل پیست شدند و همین ها باعث ایجاد ناراحتی می شود و بعد هم آن کودک و نوجوان دلزده می شود، در حالی که ما باید به صورتی کار کنیم که مشکلات ایجاد شده به آن نوجوان و کودک منعکس نشود.

کدام یک از منتقدین یک قهرمان به دو و میدانی تحویل داده است؟

وی افزود: پیست دوومیدانی اهواز نسبت به سال های گذشته واقعاً شلوغ شده و دوومیدانی در خوزستان رونق خاصی گرفته است و به نظرم مشکلات باید حل و فصل شوند. عده ای منتقدین ما هستند که واقعاً نمی دانم خودشان برای این رشته چه  کردند. می خواهم بدانم آیا یکی از همین منتقدین یک ورزشکار قهرمان به دوومیدانی استان تحویل داده است و یا تاکنون قدمی برای بهبود وضعیت این رشته برداشته است؟ به نظر من کسی باید منتقد باشد که حداقل 4 دونده به تیم ملی معرفی کرده باشد.

وقتی مدال می گیریم انگار نباید مدال می گرفتیم!

خنفری با بیان این که دوومیدانی نسبت به سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته است و کادر هیات به خوبی کار می کند و تلاش داشته اند که همیشه حق به حق دار برسد، ادامه داد: هر چند وقتی بخواهی حق را به حقدار برسانی یکسری انتقادات نیز مطرح می شود. در حال حاضر در رده های پایه و رده سنی بزرگسالان صاحب مدال هستیم اما یک نفر هم به ما نمی گوید دست شما درد نکند و وقتی مدال می گیریم انگار نباید مدال می گرفتیم! باور کنید ما نیامده ایم بجنگیم و آمده ایم کار کنیم. ضمن این که من در مجمع رای آوردم و احترام گذاشتن به رای مجمع بسیار مهم است. 

فقط به من گفتند شما استعفا بده

وی در پاسخ به این سؤال که علت این همه نخواستن ها در دو و میدانی برای چیست؟ گفت: من هر زمان پرسیده ام فقط به من گفته اند شما استعفا بده و نمی دانم برای چه باید این کار را انجام دهم. هر چند که ندانسته این کار را انجام دادم و فدراسیون هم نپذیرفت. به هر حال من از روی رضایت قلبی ام استعفا ندادم و به خاطر فشارهایی که به من وارد شد، مجبور به استعفا شدم.

"یا علی این هم استعفای من"

رئیس هیات دوومیدانی خوزستان ادامه داد: فشار زیادی را در این جریان متحمل شدم و از زمانی که آقای بنی تمیم به من گفت استعفا بده تا به امروز دائماً در تشنج کاری هستیم. در حالی که تعجب می کنم وقتی هیاتی که وظایف خود را به خوبی انجام داده است چرا از آن خواسته می شود که رئیس اش استعفا بدهد. دوومیدانی گناهی نکرده است و ورزشکاران آن نیز گناهی ندارند که در آتش ما بزرگان بسوزد. به هر حال من استعفایم را نوشتم و گفتم اگر این استعفا شما را راضی می کند "یا علی این هم استعفای من". من 4، 5 بار با آقای بنی تمیم جلسه داشتم و به او گفتم که ما آمده ایم کار کنیم.

قوی ادامه خواهم داد

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جا دارد از رئیس فدراسیون دو و میدانی تشکر  کنم که قول همکاری بهتر و بیشتری را به من داد و اکنون اشرافیت بهتری به مسائل و مشکلات دو و میدانی استان پیدا کرده است. خدا می داند که روزانه 50 تماس دارم که به من می گویند "نرو". حتی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز جامعه دو و میدانی استان را دیده است و  یک روز حدود 150 ورزشکار در دفتر او حضور پیدا کردند. به هرحال من به حرمت همین دوندگان قبول کردم که بمانم و قوی ادامه دهم.

با آراء بالایی در مجمع رأی آوردم

خنفری تاکید کرد: به هر حال اگر با من همکاری شود بهتر و بیشتر از الان کار می کنیم. ضمن این که همه باید در کنار هم تلاش کنیم و هدف باید دوومیدانی باشد نه شخص. من  با آراء بالایی در مجمع رأی آوردم و وقتی جامعه دو و میدانی من را می خواهد همه باید کنار هم کار کنیم. من حتی از منتقدین هم در کمیته های هیات استفاده کردم و نباید مسائل با یکدیگر قاطی شود. هدف ما این است که فرزندان خانواده ها را وارد پیست و علاقمند به فعالیت در رشته دوومیدانی کنیم تا بتوانند به مقام قهرمانی برسند. اما اگر خود ما در کارمان استرس داشته باشیم آن استرس به آن ورزشکار هم منتقل می شود. من آسایش ورزشکار را می خواهم.

اداره کل ورزش کنار ما قرار بگیرد

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز عنوان کرد: هر چه شما بگویید تابع آن هستیم زیرا شما رئیس ما هستید اما خواهش ما این است که دوومیدانی را ویژه ببینید. اگر اداره کل در کنار ما قرار بگیرد کارها بر ما آسان می شود و ما هیچ مشکلی با مدیرکل یا فرد دیگری نداریم. من همچنان معتقد و علاقمندم که منتقدین کنار ما بیایند و با هم کار کنیم نه این که مقابل هم باشیم . امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز به دوومیدانی کمک کند و کنار ما قرار بگیرد و این تنها خواسته ما است. همچنین هدف ما جذب جوانان مردم به سمت ورزش است و خدا را شکر خیلی از شهرستان های مان فعال شده اند و دونده های نامی دارند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/368594/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک کشته و 9 مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص

واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز

وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

دادستان بندرامام: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

آتش‌سوزی یک قایق مسافربری در آب‌های شهرستان دزپارت

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان