پیام خوزستان

آخرين مطالب

امام جمعه دزفول:

افرادی که منافعشان به خطرافتاده اقدام به کارشکنی برای دولت میکنند سياسي

افرادی که منافعشان به خطرافتاده اقدام به کارشکنی برای دولت میکنند
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - دزفول- امام جمعه دزفول گفت: افرادی که با حذف ارز دولتی، منافعشان به خطر افتاده اقدام به تحریک جوانان و کارشکنی علیه دولت انقلابی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر امروز چهارشنبه در همایش سران طوایف و قبایل دزفول که در سالن جلسات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون کشور در یک پیچ مهم و حساس تاریخی قرار گرفته و جز با همدلی، اتحاد و وحدت مشکلی برطرف نمی‌شود.
وی افزود: افرادی که اکنون برای ملت ایران اشک تمساح می‌ریزند همان کسانی هستند که دیگر کشورها را برای تحریم ایران التماس می‌کردند و حال مشغول فراخوان برای اغتشاش هستند.
امام جمعه دزفول تصریح کرد: ما مخالف اعتراض نیستیم چه بسا در خطبه‌های نماز جمعه نیز همواره نسبت به تبعیض‌ها معترض بوده‌ایم اما به هیچ عنوان موافق اغتشاش و ایجاد بی نظمی و ناامنی نیستیم.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ما برای انقلاب و نظام سختی‌های زیادی کشیده‌ایم، اضافه کرد: اکنون عده‌ای که به خون این ملت تشنه هستند، جوانان ساده و پاک را تحریک می‌کنند تا با اغتشاش، آتش زدن اموال دولتی و ایجاد خسارت و شعارهای هنجار شکن مقابل نظام بایستند.
وی با اشاره به جایگاه و وجاهت سران طوایف و قبایل در بین مردم مناطق، گفت: سران طوایف و قبایل در راستای وظیفه‌ای که در قبال نظام و شهدا دارند از این موقعیت استفاده کرده و با تدبیر خود مردم به ویژه جوانان را از توطئه‌های دشمن آگاه کنند.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه اکنون تمام مسئولان پا به رکاب هستند، اضافه کرد: خیلی‌ها به آیت الله رئیسی گفتند که دوره حساسی است و جلو نیاید اما او فداکاری کرد و آبروی خود را برای نظام گذاشته است و قطعاً هیچ موفقیتی بدون زحمت و چالش به دست نمی‌آید.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دولت قبل به دنبال اصلاح روش اشتباه اقتصادی خود نبود، افزود: اکنون دولت فعلی به دنبال اصلاح این روش اشتباه است و قطعاً اگر دیرتر اقدام می‌شد شرایط بسیار سخت‌تری رخ می‌داد.
وی تاکید کرد: اکنون کسانی که منافعشان به خطر افتاده علیه دولت دست به اقداماتی زده‌اند و کارشکنی و ناامنی ایجاد می‌کنند.
امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه شاهد جنگ نرم هستیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن نیز جنگ ترکیبی به راه انداخته و در تمام حوزه‌ها اعم از دیپلماسی، اقتصادی، فرهنگی و … ورود کرده است؛ لذا باید در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و بر کسانی که علیه انقلاب حرف می‌زنند، تودهانی محکمی زد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه با بیان اینکه پیروزی در جنگ نرم مستلزم اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است، افزود: دشمن زمانی که کم همتی از ناحیه مردم ببیند قوی‌تر می‌شود اما اگر اتحاد و وحدت بین مردم بیش از پیش شود دشمن قطعاً عقب نشینی خواهد کرد.
وی یادآور شد: دشمن می‌خواهد امید را از ما بگیرد اما رهبری فرموده‌اند که ناامیدی برای کشور سم است و ما نیز به آینده خوشبین هستیم.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه میوه شیرین استقامت پیروزی است، اضافه کرد: این پیروزی نصیب کسانی می‌شود که تا آخر پای نظام و انقلاب بمانند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: شرایط سختی بر کشور حاکم است و ضرورت دارد افراد مرفه در کنار مردم ضعیف باشند و از سویی با همفکری و همدلی کمک کنیم تا ثمره پیروزی را بچشیم .
وی با بیان اینکه دشمن و شبکه‌های معاند در این روزها نسبت به دزفول زوم کرده و گزارش‌های کذبی از این شهرستان منتشر می‌کنند، گفت: دشمن امروزه همچون دوران جنگ تحمیلی از دزفول و ولایتمداری مردم این شهرستان ضربه دیده است و دل پرخونی دارد اما قطعاً مردم این شهرستان هوشیار هستند و فریب توطئه‌های چرکین و نخ نما شده دشمن را نمی‌خورند.
اقتصاد کشور با سیاست عجین شده است
فرمانده سپاه ناحیه دزفول نیز در این نشست اظهار کرد: متأسفانه اقتصاد ایران با سیاست عجین شده و سمت و سوی سیاسی پیدا کرده است به گونه‌ای که یک دولت روی مذاکره تاکید دارد و بر این اساس یک نوع سیاست اقتصادی پیاده می‌کند و سپس یک دولت انقلابی روی کار می‌آید و سیاست دیگری دارد.
سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور با بیان اینکه در دولت‌های مختلف هیچ گاه یک بستر ثابت برای اقتصاد وجود نداشته است، افزود: این امر همواره موجب فراز و نشیب‌های زیادی شده است.
وی عنوان کرد: در تمام دنیا یارانه پنهان و آشکار وجود دارد اما در هیچ جای دنیا اینگونه نبوده که یارانه پنهان به نفع قشر مرفه بوده باشد. در تمام این سال‌ها ارز ترجیحی باعث رشد رانت و فساد و قدرت مفسدان اقتصادی شده بود.
فرمانده سپاه ناحیه دزفول عنوان کرد: آیت الله رئیسی در هر صورت با برداشتن و برنداشتن ارز 4200 تومانی دچار چالش می‌شد اما اگر دولت ارز 4200 تومانی را ادامه می‌داد قطعاً وضعیت نابسامان‌تر می‌شد؛ بنابراین ناچار به حذف این ارز دولتی شد.
سرهنگ حکمت پور عنوان کرد: دولت انقلابی این اقدام انتحاری را در راستای تعهد خود به مردم انجام داد چرا که اقتصاد ما یک اقتصاد مریض بوده که همواره نگاهش به بیرون بوده است و قطعاً به زودی با تدبیر و درایت دولتمردان شرایط کشور ساماندهی و آرامش حاکم می‌شود.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/363015/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

تمجید دل‌پیرو از بلینگام؛ جود استثنایی است

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

ثبت صادرات 6 میلیارد دلاری در خوزستان

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

95 درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند

رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن 2 مربی در المپیک است

اجرای طرح کشت چوب در 300 هزار هکتار از اراضی خوزستان

بیش از 370 هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد