پیام خوزستان

آخرين مطالب

گفتند خون فوتبالیست‌های شاهد را بریزید و کسی سالم بیرون نرود! گفتگو

گفتند خون فوتبالیست‌های شاهد را بریزید و کسی سالم بیرون نرود!
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان- یاسر ستوفی زاده در گفت و گویی در خصوص حواشی این بازی که 16 اسفندماه در رامشیر برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدای ورود بازیکنان و کادر فنی شاهد بهبهان به مجموعه تختی رامشیر تعدادی از بازیکنان و کادرفنی رامشیر به سمت بازیکنان شاهد حمله ور شدند و اقدام به فحاشی کردند که با وساطت کادر تیم های شاهد و مرصاد، بازیکنان مرصاد توسط مربی تنبیه و به خوابگاه برگردانده شدند که این موضوع به صورت تصنعی و بازی کردن نقش بین مربی و بازیکنان بود تا باعث ایجاد رعب و وحشت در تیم ما شود.

وی بیان کرد: بعد از آن نیز در زمان گرم کردن دو تیم یکی از اعضای کادر فنی مرصاد رامشیر با فحاشی به ناظر بازی و این که تو هم قوم من هستی و چرا می خواهی من روی نیمکت نباشم و 9 جلسه محرومیت من از امروز تمام شده است، مجددا شروع به جوسازی در زمین کردند و بازیکن شماره 9 رامشیر بارها به سمت بازیکنان شاهد آمد و فحاشی می کرد. این بازیکن بعد به سمت تماشاگر ها می رفت و از آن ها می‌خواست تا ضمن فحاشی و تهدید از مواد محترقه استفاده کنند و جو بازی را به هم بزنند.

سرپرست تیم فوتبال شاهد بهبهان ادامه داد: متاسفانه آنقدر جو را ملتهب کرده بودند که ناظر و همچنین داور بازی با پرخاشگری بازیکنان شاهد را خطاب قرار می دادند. در این بین نیز مربی رامشیر به هواداران اشاره کرد و باز هم فحاشی و استفاده از مواد محترقه شروع شد. ضمن این که نیروی انتظامی با 35 دقیقه تاخیر وارد ورزشگاه و بازی با تاخیر شروع شد و حتی ما نسبت به این موضوع گله مند شدیم زیرا می خواستند با چنین کارهایی ما را وارد حاشیه کنند.

وی بیان کرد: 45 دقیقه اول با 3 اشتباه داور که بازی را متشنج می دید و جرات سوت صحیح زدن نداشت، به پایان رسید و در بین دو نیمه نیز باز هم تماشاگران به سمت بازیکنان تیم ما حمله ور شدند که با وساطت نیروی انتظامی بازیکنان توانستند به رختکن بروند. در نیمه دوم هم در دقایق ابتدایی خطایی توسط بازیکن شاهد شکل گرفت که همه به سمت وی حمله ور شدند و ناگهان دروازه بان مرصاد رامشیر دروازه را رها کرد و در وسط زمین جلوی همه حاضرین با لگد به شکم بازیکن شماره 3 تیم ما زد. داورها هم علی رغم این که کار وی را دیدند، جرات دادن کارت قرمز را به او نداشتند و دروازه‌بان را با کارت زرد جریمه شد و بازی ادامه پیدا کرد.

مستوفی زاده گفت: گذشته از اشتباهات داوری و تصمیمات متناقص کوبل داوری و ناظر بازی، کادرفنی مرصاد رامشیر باعث گستاخی های مکرر دروازه‌بان شماره 9 و بازیکنام شماره 11 و شماره 26 رامشیر شدند. در پایان مسابقه نیز با توجه به این که تیم رامشیر برنده بازی شده بود، دروازه بان و بازیکنان شماره 9، شماره 11 و شماره 26 آن ها به سمت نیمکت تیم ما آمدند و شروع به فحاشی و ملتهب کردن جو کردند که بازهم با وساطت کادرفنی تیم شاهد جو آرام شد و تیم مرصاد به سمت درب خروجی ورزشگاه رفت که بعد از خوشحالی و پایکوبی، ناگهان آقای حمیدی مدیرعامل باشگاه مرصاد و کادر همراه او به سمت تیم شاهد حمله ور شدند و آقای حمیدی به بازیکنانش گفت خون بچه های شاهد را بریزید و کسی سالم بیرون نرود.

وی ادامه داد: خود آقای حمیدی به بازیکنان شاهد حمله ور شد و با توجه به این که کادر فنی شاهد چندین بار درخواست کرد که آقای حمیدی تیم شما صعود کرده و کار غیر ورزشی انجام ندهید، او کادر را به کنار زد و به سمت بازیکنان تیم ما حمله ور شد. بعد از حدود 20 دقیقه درگیری از بازیکنان تیم مرصاد نیز خواست تا هر چیزی از تیم شاهد هست با خود ببرند. در این بین نیز دو گوشی موبایل، 8 جفت کفش استوک، 15 عدد ساک ورزشی و لباس های راحتی و همچنین کفش های بیرونی بازیکنان تیم ما دزدیده شد.

سرپرست تیم فوتبال شاهد بهبان عنوان کرد: با دخالت یگان ویژه و نیروی انتظامی و حمایت کامل نیروی انتظامی، تیم شاهد به کلانتری مرکزی رامشیر رفت تا امنیت این تیم برقرار شود. در این بین نیز مصدومان تیم ما به بیمارستان برده شدند که آقای حمیدی به بیمارستان آمد و چهار ماشین سواری به همراه وی، در حالی که صورت شان را با پوشانده و مسلح بودند، به بیمارستان آمدند که جناب سروان نیروی انتظامی این موارد را دید و سریع یگان حفاظت و بازرسی منطقه را در جریان گذاشت. ضمن این که آقای حمیدی به بیمارستان آمد و کادر و بازیکنان تیم ما را تهدید کرد که اجازه نمی‌دهم از رامشیر خارج شوید و نباید شکایت کنید که ما حتی نیروی انتظامی را در جریان گذاشتیم و در نهایت نیز با حمایت کامل نیروی انتظامی و حفاظت رامشیر و امیدیه، اتوبوس و همراهان تیم شاهد تا آغاجری اسکورت شدند و حتی تمامی مستندات از جمله فیلم حمله بازیکنان و کادر رامشیر به سمت تیم ما، فیلم حفاظتی نیروی انتظامی و عکس های مصدومان، موجود است. همچنین باید از نیروی انتظامی برای محافظت از کاروان تیم ما که تهدید به مرگ شده بودیم، تشکر کنم.

وی گفت: همچنین آقای حمیدی در مصاحبه ای که درباره این بازی داشت، عنوان کرده که "تیم شاهد بهبهان اگر در دیدار مقابل ما شکست می‌خورد، سقوط می‌کرد" که در این خصوص باید بگویم که جدول مسابقات گویای همه چیز هست و شاهد بهبهان با دو بازی کمتر با شش امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد که اگر از دو بازی باقیمانده شش امتیاز بگیریم، 12 امتیازی می شویم و احتمال صعود به عنوان تیم اول یا دوم وجود دارد و نمی دانم آقای حمیدی چطور در مصاحبه اش گفته ما سقوط می کنیم. او حتی گفته است که پیش از بازی یک شماره ناشناس به او پیام داده و خواسته است که تیم شان مقابل تیم شاهد محکم بای کند که باید این حرف را با سند عنوان کند.

مستوفی زاده بیان کرد: متاسفانه تیم مرصاد از همان ابتدای بازی شروع به جنجال کرد و تخلف دیگری که داشت این بود که تماشاگران خود را به استادیوم آورده بود، در حالی که در شرایط فعلی از بابت کرونا، تماشاگران حق ورود به ورزشگاه ها را ندارند. ضمن این که ما حتی به انتخاب کوبل داوری از شادگان که در همسایگی شهر رامشیر بود نیز معترض هستیم و آیا این خیانت در حق تیم بهبهان نیست؟ حتی بین کوبل داوری هماهنگی وجود نداشت و این موضوع با اعتراض و گله مندی بازیکنان ما همراه بود.

وی گفت: همچنین مدیرعامل باشگاه مرصاد در مصاحبه خود گفته است که بازیکن شماره 3 تیم شاهد به دلیل اهانت هایی که به داور داشت از زمین اخراج شد، در حالی که ما بازیکن مان را تعویض کردیم. به نظر من در مجموع مدیرعامل باشگاه مرصاد تحریک کننده بازیکنان شان برای ایجاد درگیری بود و فیلم درگیری نیز موجود است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/359592/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

داستانک/ انسان های بازنده

عشق زندگی می بخشد

معاون اجرایی ارتش: هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

گزارش علی باقری از نشست اعضای بریکس

گزارش صداوسیما از اجلاس امنیتی کشورهای عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع

مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است

در خط مقدم؛ روایتی از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

رئیس جمهور: به رغم تهدیدها و تحریم‌ها می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فناور نامید

آصفری: آژانس گزارش صادقانه بدهد تا اعتماد ایران را جلب کند

نمازی: برای دور کردن خطرها از کشور باید مردم را با نظام همراه‌تر کنیم

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)

نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست

توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان

آزادی 63 پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند

طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان

انجام 10 عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

چهره ها/ محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

چهره‌ها/ جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

عاقبت شوخی با «ناهید» خانم

سیلی عروس به گوش تازه داماد

از اولش هم از شوهرت بدم می اومد

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت

تو زندگی منو نابود کردی

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

توضیحات رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره نحوه واگذاری سرخابی‌ها

نمایش درخشان دو دروازه‌بان پیکان مقابل مس

ادامه حیات، دغدغه دولت برای واگذاری سرخابی‌ها

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

شوک بزرگ به دنیای کشتی؛ پایان عصر تیلور - یزدانی

گزارشگری هادی عامل در جام تختی

زمین چمن باشگاه ذوالجناح در انتظار لیگ ملی

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

آیا می‌توان اقتصادی به آفریقا سفر کرد؟

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئوفیان: هر کس رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

مصباحی مقدم: دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند