پیام خوزستان

آخرين مطالب

نکونام: امروز با زمین حافظیه شیراز بازی داشتیم! ورزشي

نکونام:  امروز با زمین حافظیه شیراز بازی داشتیم!
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز با زمین حافظیه شیراز بازی داشت.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام یک‌شنبه شب در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، اظهار کرد: فولاد امروز با تیم فوتبال فجر بازی نداشت. فولاد امروز با زمین حافظیه شیراز بازی داشت. از مسوولان خواهش داریم فکری برای این زمین کنند.
وی افزود: تا صحبت می‌شود می‌گویند همه چیز حرفه‌ای است اما در هیچ جای دنیا در چنین زمینی فوتبال برگزار نمی‌کنند.
سرمربی فولاد خوزستان گفت: فجر بعد از چند سال به لیگ برتر آمده است و باید به این تیم زمین خوب داد. این تیم باید یک زمین خوب داشته باشد و فوتبال بازی کند.
نکونام ادامه داد: امروز وقتی وارد زمین شدیم تا خود را گرم کنیم، دیدیم مشغول کوتاه کردن زمین هستند. اصلا خنده‌دار است که دو روز قبل در این زمین بازی لیگ یک برگزار شده است. اصلا در این زمین فوتبال وجود ندارد و هرتیمی اینجا بازی کرده و گل‌هایی که تیم فجر زده بر روی اتفاقات بازی بوده است‌.
او ادامه داد: بازی روی این زمین همیشه روی هوا، بکش بکش و دعوا بوده است. حیف است که روی این زمین فوتبال بازی می‌شود و با بازی روی این زمین به فوتبال بی‌احترامی کرده‌ایم.
سرمربی فولاد خوزستان گفت: بازی روی این زمین در شان فوتبال ما نیست و باید برای تیم فجر یک زمین خوب آماده شود. مسوولان استان باید این مساله را بخواهند. ما امروز بازی را با زمین حافظیه یک بر یک کردیم.
نکونام گفت: تیم فجر نیز از این زمین ضربه می‌خورد زیرا فوتبالی که این تیم بیرون از خانه بازی می‌کند اصلا قابل مقایسه با بازی در این زمین نیست. امروز تیم ما بدون حمله گل خورد زیرا یک‌باره توپ را زدند و دفاع در حالی که تصور می‌کرد روی زمین می‌ایستد، توپ پرید و رفت و گل دریافت کردیم.
وی ادامه داد: امروز هرچه از موقعیت‌های گل استفاده نکردیم به دلیل مشکلات زمین و بی‌دقتی بود. در مجموع امروز فوتبالی وجود نداشت. اواخر بازی تلاش کردیم سه مهاجمه بازی کنیم تا بازی را ببریم. باید بازی مستقیم انجام می‌دادیم و این چیزی نیست که من دوست داشته باشم اما 5 تا 10 دقیقه آخر بازی این کار را انجام دادیم.
نکونام بیان کرد: تیم ما فوتبال بازی می‌کند. در اهواز وقتی بازی می‌کنیم در استادیوم خودمان کم تمرین می‌کنیم تا زمین خراب نشود و برای بازی‌های لیگ بتوانیم در آن زمین بازی کنیم.
او افزود: نمی‌دانم با چه عنوان و اجازه‌ای در زمین بازی امروز، دو روز قبل بازی لیگ یک برگزار شده است. مسوولان فوتبال فردا کسی نیاید و جواب بدهد، زیرا من به سود فوتبال صحبت می‌کنم و به نفع خودم حرف نمی‌زنم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه سینا شاه عباسی و وحید حیدریه را در بازی قبل از دست دادیم و صابر حردانی پس از سرماخوردگی شدید و ایوب والی نیز بازگشته بودند اما با تیم تمرین نکرده بودند و از این رو از آن‌ها استفاده نکردیم.
نکونام ادامه داد: در بازی‌ای که توپ روی هوا بود و بزن زیرش بود و فوتبالی وجود نداشت، تیم ما بدون موقعیت گل خورد. این دومین بازی است که از فرصت‌های خودمان استفاده نمی‌کنیم که بتوانیم بازی را ببریم.
وی افزود: ما موقعیت ایجاد می‌کنیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم و در دو بازی اخیر 4 امتیاز از دست دادیم. تیم ما یکسری ایرادها دارد که باید برطرف کند. مهم‌ترین ایراد تیم ما مشکل مصدومیت‌ها است و در حال کار کردن هستیم تا شرایطمان ایده‌آل شود.
سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم ما در یک بازی فیزیکی ودرگیرانه خوب بازی کرد اما این کافی نیست. تیم حریف در نیمه دوم بازی نکرد زیرا گلر و بازیکنان این تیم بر روی زمین میخوابیدند و 10 بار برانکارد وارد زمین شد و فوتبال بسیاری زشتی بود.
نکونام ادامه داد: امروز اصلا نیمه دوم وجود نداشت و همه بازی خوابیده بود. تا یک ذره تنش به وجود می‌آید انگار همه دوست دارند بازی‌ها مساوی و تمام شود.
او درباره کم گل بودن بازی‌های لیگ نیز افزود: کم گل بودن بازی‌های لیگ به دلیل سیستم 5 دفاعه‌ای است که وارد سیستم لیگ ایران شده است. در سیستم 5 دفاعه گل زدن سخت است و وقتی تیمی با 5 دفاع بازی می کند سخت است که به آن تیم گل زد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فوتبال را بازیکنان خلاق عوض می‌کنند اما در فوتبال ما به تعداد انگشتان یک دست بازیکن خلاق نداریم و فرق و سطح بازیکنان بسیار کم است.
نکونام بیان کرد: راحت‌ترین کار دفاع کردن است و همه این کار را خوب انجلم می‌دهند اما برنامه حمله‌ای وجود ندارد و بر روی اشتباهات حریف و ضربات ایستگاهی تیم‌ها به گل می‌رسند.
وی افزود: داور امروز خوب قضاوت کرد اما ایراد این بود که تیم فجر به دنبال خواباندن بازی بود اما ما نیاز داشتیم که بازی جریان داشته باشد. نیمه اول دو تیم بازی کردند اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و اعتراضات ما به این بود که اجازه دهند بازی جریان داشته باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/347140/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

شهرداری اهواز پروژه‌های ترک تشریفات‌ را از اعضای شورا پنهان کرد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

تهران قدیم| 2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

هشدار زرد تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان

مطالعه رفتار آب و یخ در نانوحفره و غول‌های یخی منظومه شمسی!

ارتشی از سوسک‌های سایبورگ در بیابان رها شدند

پایان مسابقات رالی جانبازان اهواز

گزیده‌های نفتی هفته

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

ببینید | 35 عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

تخصیص بسته‌های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز

تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

بی حجابی زیبنده آبادان نیست

پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر

پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

حمزه خلیلی، معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟

عکس| نکو با قلب آبی روی سکوهای آزادی

حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست