پیام خوزستان

آخرين مطالب

منصوریان: نمی‌شود ملاک تست حضور هوادار را فقط ورزشگاه آزادی قرار داد ورزشي

منصوریان:  نمی‌شود ملاک تست حضور هوادار را فقط ورزشگاه آزادی قرار داد
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که نمی دانم فردا هوادار در استادیوم داریم یا نه، گفت: اگر نداشته باشیم این کار قشنگی برای فدراسیون نیست.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ به تیم بزرگ استقلال خوش آمد می‌گویم. به تیمی که افتخار قهرمانی در آسیا را به عنوان نماینده ایران به یدک می‌کشد. امیدوارم برای آن‌ها میزبان خوبی باشیم. بازی برای دو تیم به ویژه ما مهم است. تیم ما روند رو به رشد را طی می‌کنید و در بازی گذشته هم در دقیقه 92 می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. ان شاءالله فردا 15 دقیقه آخر بازی را به یک 90 دقیقه تبدیل می‌کنیم.
او بیان کرد: امیدوارم نهایت استفاده را از میزبانی‌مان ببریم. نمی‌دانم فردا هوادار داریم یا نه؛ اگر نداشته باشیم این کار قشنگی برای فدراسیون نیست. اگر می‌خواستند در آن دو هفته تست کنند باید برای تمام تیم‌ها تست می‌کردند. نمی‌شود ملاک تست حضور هوادار را فقط ورزشگاه آزادی قرار داد. دوست داشتم استادیوم پر باشد و من فکر می‌کردم هوادار داریم. اما بدون هوادار هم با تمام وجود پای شعارمان یک نفر برای همه و همه برای آبادان هستیم و می‌جنگیم تا فردا بهترین بازی و نمایش را داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: سه چهار بنزین سبز هم در زمین داریم تا جریان بازی را تغییر بدهند. روی جوانان‌مان خیلی حساب کرده‌ایم.
وی بیان کرد: تعریف خط حمله یعنی گل زدن و من با "شروین بزرگ" هم صحبت کردم و او را به عنوان نفرات تاپ خریدیم، در صورتی که در بیش از یک سال گدشته تعداد بازی‌هایش کم بوده است اما اعتقاد ویژه‌ای به بازی او دارم. فردا یک نقطه عطف برای او است و شروین باید تمام تلاش خود را انجام دهد که بار تیم را از این سرمنزل رد کند و ببرد.
منصوریان افزود: البته توقعی که از عباس بوعذار داشتم، برآورده نشد. او باید در تمرین و در مسابقه بسیار خوب کار کند. زمانی که من عباس بوعذار را تحویل فوتبال دادم به نظرم فردای آن روز باید لژیونر می‌شد و برای ما در سطح یک فوتبال آسیا در نفت بازی می‌کرد. به بازیکنانم گفتم که بوعذار یکی از بهترین فوتبالیست‌های خوزستان است. بازیکنی که با توپ هر کاری که می‌خواهد می‌کند. در حوزه تکنیکی او را با حسون برزگری مقایسه می‌کردم. او افت نامحسوس و عجیب و غریبی در این یکی دو سال داشته است اما به هواداران آبادانی قول می‌دهم که این بازیکن برگردد و همان بازیکن اصلی شود. ما عباس را خریدیم که وقتی به زمین می‌رود، بهترین کیفیت را داشته باشد.
وی بیان کرد: شاید معدود بازیکنانی باشند که مثل ریکانی بازی کنند و خود طالب هم می‌داند که باید تلاش دو چندان کند زیرا دو وظیفه دارد هم بازیکن تیم است و هم کاپیتان تیم. فردا سطح توقع من شاید از شروین بزرگ و طالب ریکانی بیشتر از همه باشد. عقب زمین هم به طیبی که دنیایی از تجربه است، می‌سپارم. فردا تیم متفاوتی خواهید دید، متفاوت از بازی پرسپولیس و متفاوت تر از گل گهر سیرجان. فردا روزی است که اگر بوعذار شانس بازی داشته باشد باید بهترین کیفیت را داشته باشد و شروین هم چون با ما شروع خواهد کرد، فردا روزی است که فوتبال آبادان از شروین توقع دارد که تیم را به همراه ریکانی از پل رد کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: من پارسال یکی دو بار به داوری اعتراض شدید داشتم که در عین بی رحمی و نامردی من را چهار جلسه محروم کردند؛ وقتی کسی را محروم می‌کنند، 10 روز وقت دارد اعتراض کند اما اعتراض من را لحاظ نکردند و فی نفسه من را چهار جلسه محروم کردند. بحث من بحث اشتباه داوری بود اما محروم نشد. من به این نتیجه رسیدم با اعتراض جر این که به داور آسیب روحی برسانیم چیز دیگری نیست. من با آقای اکبریان هم بردم، هم باختم و هم مساوی کردم. تمام تمرکزم را روی مسائل تاکتیکی تیمم می‌گذارم. همان طور که ما مربیان دوست داریم بهترین کیفیت را داشته باشیم، داوران هم می‌خواهند بهترین کیفیت را داشته باشند زیرا تمام نهادهای نظارتی فوتبال روی آن ها نظارت دارند. خودشان هم تمرکز دارند تا به نهایت داوری فوتبال ایران که دربی است برسند. قطعا فردا آقای اکبریان بهترین داوری خود را انجام می دهد. شاید ما ضرر کنیم، پیروز شویم یا مساوی شود اما از همین الان می گویم که اعتراضی نخواهیم داشت. داور هم مثل ما تحت فشار است. تا زمانی که انسان داوری می کند، اشتباهات سهوی در داوری وجود دارد.
وی بیان کرد: می‌گویند VAR قرار است وارد فوتبال شود اما من فکر نمی‌کنم تا یکی دو سال آینده وارد فوتبال شود زیرا بودجه برخی از باشگاه‌ها نمی‌تواند شرایط را فراهم کند. اما اگر VAR بیاید امثال ما، هوادار و نفت مسجدسلیمان سود می‌کنیم. VAR برای ما از واجبات است.
منصوریان گفت: هفته گذشته ما باختیم اما آقای مومنی بهترین داوری را داشت اما ضربه عبدی آنقدر بالا بود که بیرون آمد و این به اشتباه داوری بر نمی‌گردد و باید VAR باشد. با چشم تلسکوپی هم نمی‌توان تشخیص داد و اگر داور پشت دروازه هم بود بازهم به اجماع نمی‌رسیدیم. در بازی با تراکتور هم اگر VAR بود ما سود می‌کردیم. فغانی یک نکته جالب گفت که من داوری‌ام را انجام می‌دهم و برایم مهم نیست که کارشناس چه می‌گوید و برای من این مهم است که ناظر مسابقه چه عددی را روز کارشناسی در نظر می‌گیرد. یعنی این داور خیلی مسلط است و ما هر کارشناسی که می‌کنیم از پشت عینک خودمان است. من با پیروانی زندگی کرده‌ام و دوست خوب من است و به نظرم نیازی به این همه هجمه نبود اما شاید استقلال و پرسپولیس فضای دیگری را بطلبد.
وی ادامه داد: اگر فدراسیون می‌گوید برای بازیکن خارجی وجه التزام نیاز است، تیمی مثل صنعت نفت شرایط مالی ندارد که وجه التزام ببریم. وقتی زورمان نرسد به فدراسیون رو راست می‌گوییم نداریم. شاید می‌توانستیم بخشی از تیم‌مان را با یک خارجی پر کنیم، اما در حال حاضر بازیکنان ما تاپ شده‌اند و سه روز پیش تمرینی داشتند که من در 13 سال مربیگری‌ام برای اولین بار به بازیکنانم گفتم برای خودتان دست بزنید. فردا هم سه چهار نفر از این جوانان وارد زمین می‌شوند و پاداش خوب تمرین کردن خود را می‌گیرند. اما اگر قرار است چند هفته بازیکن خارجی بدون وجه التزام بازی کند، به ما هم اجازه می‌دادید دو سه بازیکن خارجی می‌گرفتیم و پنج هفته استفاده می‌کردیم و می‌رفتند، اما به نظر من استقلالی‌ها درست می گویند و اگر اشتباه بوده که از روز اول نباید می‌گذاشتید بازیکنان خارجی‌شان بازی کند و اگر اشتباه نبود که دو ساعت مانده به بازی هیچ جای دنیا این گونه تصمیم نمی‌گیرند و این برای ما هم جای ابهام است. اگر وجه الترام گرفتید سند آن را رو کنید و اگر نگرفتید هم چرا اجازه بازی دادید؟ یکسری ایرادات وجود دارد که به تیم‌های کم هزینه لطمه می‌زند.
منصوریان گفت: محمود مطلق‌زاده، تانک چیفتن تیم ما هم برگشته است و نمی‌دانم چه کسی توانسته او را مصدوم کند! اهل‌شاخه هم برگشته است. جعفری هم به شرایط رسیده است و حضورش به تشخیص پزشکان بستگی دارد اما بیت‌سعید از مصدومیت رهایی پیدا نکرده است. ساکی هم در تمرین‌مان کمی مهره کمرش آسیب دید و جبیره هم یک دستش شکسته است اما با همان یک دست تمام کارهای بدنی را انجام می‌دهد تا سلامتی‌اش را به دست آورد، نقطه امید تیم ما است. دست او زیر مبل خانه آسیب دید که کار آماتوری است و به بازیکنان گفته‌ام اگر خارج از تمرین آسیب ببینند جریمه سنگین می‌شوند زیرا تیم ما روی نیمکتش 20 بازیکن ندارد. البته ما جوانان خوبی داریم. یک بازی بسیار زیبا و پرفشار از نفت می‌بینید.
فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به علت تاخیر در پرواز تیمش به آبادان در نشست خبری حضور نیافت.
دو تیم‌ استقلال و صنعت نفت آبادان فردا (دوشنبه)، ساعت 16:00 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/345575/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد.

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

صرفه جویی 2/5 میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل

هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند

استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود

بیانیه 17 کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه

خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا

نجات جان 10 بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

خانجانی: توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد

علیرضابیگی: دولت ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

آزادی 7 زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود

پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

120 روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

رونمایی از فصل جدید «آقای قاضی» با بازی بهزاد خلج

توضیحات جالب سیدجواد هاشمی درباره مد در ایران

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان به کجا می‌رسد؟

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

سندروم ژاوی همه‌گیر شد؛ تمدید 3ساله کونسیسائو

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

باقری: کلید برقراری آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت

آزادی 650 زندانی در فارس با کمک خیران

سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز