پنجشنبه ۴ تير ۱۴۰۵

سیاسی

نایب‌رئیس مجلس: باب المندب در صورت شرارت دشمن تحت مدیریت ایران قرار می‌گیرد

نایب‌رئیس مجلس: باب المندب در صورت شرارت دشمن تحت مدیریت ایران قرار می‌گیرد
پیام خوزستان - مهر / نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تداوم شیطنت‌های دشمن، باب‌المندب نیز همانند تنگه هرمز تحت مدیریت و اشراف راهبردی ایران خواهد بود. حمیدرضا ...
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - مهر / نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تداوم شیطنت‌های دشمن، باب‌المندب نیز همانند تنگه هرمز تحت مدیریت و اشراف راهبردی ایران خواهد بود.
حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه هیچ اعتمادی به آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد، اظهار کرد: دشمنان با بهره‌گیری از فشارهای اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی در میان مردم هستند، اما ملت ایران به زودی نتایج تلاش‌ها برای شکستن این محاصره را خواهد دید.
وی با اشاره به واکنش مقتدرانه جمهوری اسلامی به تعدی‌های رژیم صهیونیستی، افزود: جمهوری اسلامی به هرگونه عبور از خطوط قرمز، پاسخی قاطع و محکم خواهد داد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تنگه هرمز در اختیار جمهوری اسلامی است و در صورت تداوم شیطنت‌های دشمن، باب‌المندب نیز همانند تنگه هرمز تحت مدیریت و اشراف راهبردی ایران خواهد بود.
بازار


نظرات شما