پیام خوزستان - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: همایش سفیران محیط یار با هدف آشنایی دانش آموزان با محیط زیست در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، یوسف سروستانی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست همایش سفیران محیط یار با هدف آشنایی دانش آموزان با محیط زیست در شهرستان شوشتر برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، سوق دادن فرزندان امروز و نسل آینده به سوی حفاظت از خاک و هوا به عنوان بستر زیست انسان و جانداران هستیم.
-