چهارشنبه ۳ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

دستگیری دو عامل آتش سوزی عمدی در مزارع اندیکا

دستگیری دو عامل آتش سوزی عمدی در مزارع اندیکا
پیام خوزستان - فرمانده انتظامی اندیکا از دستگیری دو عامل آتش سوزی عمدی در مزارع این شهرستان خبر داد.
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - فرمانده انتظامی اندیکا از دستگیری دو عامل آتش سوزی عمدی در مزارع این شهرستان خبر داد.

پیام خوزستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، سرهنگ سید بهمن سلیمانی پیانی گفت: در پی وقوع آتش سوزی در مزارع گندم و جو در روستای بگسی بخش آبژدان که منجر به نابودی چند هکتار از این زمین‌های کشاورزی شد بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو نفر از عاملان این آتش سوزی دستگیر و پس از تشکیل مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی اندیکا بیان کرد: علت این آتش سوزی‌ها در بیشتر مواقع عامل انسانی است و جارسوزی که روشی برای آماده سازی زمین کشاورزی است جرم بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.


نظرات شما