پیام خوزستان

آخرين مطالب

برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم شهرستان ها

برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - به گزارش ورزش سه، تا پایان لیگ بیست و سوم، 5 دیدار باقی مانده و این در شرایطی است که جدای از رقابتی که برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ نخبگان آسیا وجود دارد، در انتهای جدول هم چهار تیم برای سقوط نکردن در تلاش هستند تا بتوانند خودشان را به لیگ بیست و چهارم برسانند. رقابت بقا در بین چهار تیم نساجی، فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت وجود دارد و در این مسیر صنعت نفت با 16 امتیاز شرایط سخت‎تری نسبت به دیگر تیم‌ها دارد.
در جدول کنونی لیگ برتر، استقلال خوزستان با 21 امتیاز در رده پانزدهم است و بالاتر از آن فولاد و نساجی حضور دارند که آنها 22 امتیازی شده‌اند تا از پیچ خطرناک قسمت پایینی جدول فاصله بگیرند. در این شرایط اکنونی نگاهی خواهیم داشت به وضعیت این 4 تیم در 5 بازی باقی مانده آنها که هر کدام از آنها می‌تواند با تغییرات قابل توجهی در جدول همراه شود.
نساجی - 22 امتیاز
شاگردان الهامی حالا برای دومین مرتبه با حضور این سرمربی از منطقه سقوط فرار کرده‌اند اما 5 بازی باقی مانده آنها به مراتب سخت‌تر از رقبایشان به نظر می‌رسد. نساجی در هفته بیست و ششم ابتدا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و تقابل با تیم تحت هدایت اوسمار یک تجربه جدید برای الهامی خواهد بود. از آن طرف این تیم در هفته های بیست و هفتم و سی‌ام قرار است با استقلال خوزستان و فولاد دو رقیب مستقیم خود دیدار داشته باشد که این موضوع می‌تواند در وضعیت قائمشهری‌ها تاثیر بیشتری بگذارد. البته این تیم در هفته بیست و هشتم هم باید در شهید وطنی از استقلال صدرنشین لیگ بیست و سوم پذیرایی کند که قطعا این جدال هم به اندازه دیگر دیدارها سخت خواهد بود. نساجی همچنین بعد از آن با هوادار تیم تحت هدایت مسعود شجاعی که فوتبال جذابی به نمایش می‌گذارد، دیدار کند. 
5 بازی باقی مانده نساجی: پرسپولیس (خانه) - استقلال خوزستان (خارج از خانه) - استقلال تهران (خانه) - هوادار (خارج از خانه) - فولاد (خانه)

پیام خوزستان

دیگر تیم 22 امتیازی فوتبال ایران تیمی است که با حضور عبدالله ویسی مرد خوزستانی فوتبال ایران در شرایط خاصی قرار گرفته است. فولادی‌ها که در این فصل 4 سرمربی متفاوت را روی نیمکت تیمشان نشاندند، فصل بسیار عجیبی را داشتند. آنها در ادامه لیگ بیست و سوم ابتدا با تراکتور و پس از آن با استقلال تهران، دو تیم حاضر در جمع بالانشینان تقابل خواهند کرد که می‌تواند وضعیت را برای فولادی‌ها ملتهب کند. این تیم پس از استقلال هم در داخل خانه از ذوب آهن و پیکان پذیرایی خواهند کرد که این دو تیم نیز با چهره های خاصی که روی نیمکت خود دارند، فوتبال دلنشینی را به اجرا می‌گذارند که می‌تواند برای خوزستانی‎ها در صورت تمرکز نداشتن دردسرساز باشد. قطعا تقابل هفته پایانی فولاد با نساجی با توجه به 4 دیدار دشواری که این تیم دارد، بسیار مهم خواهد بود و می‌تواند نقش یک فینال را برای شاگردان ویسی داشته باشد.
5 بازی باقی مانده فولاد: تراکتور (خانه) - استقلال تهران (خارج از خانه) - ذوب آهن (خانه) - پیکان (خانه) - نساجی (خارج از خانه)

پیام خوزستان

زمانی که لیست خریدهای استقلال خوزستان را پس از نیم فصل نخست، آن هم در شرایطی که این تیم تنها یک برد در پانزده بازی داشت را مرور می‌کردیم، برای تیم سیروس پورموسوی شانس بیشتری نسبت به تیم های دیگر قائل بودیم اما روند سینوسی این تیم شرایط را به کلی تغییر داد. آبی پوشان خوزستانی این شانس را داشتند تا در رده چهاردهم قرار بگیرند اما امتیازاتی که در هفته های اخیر از دست دادند، به کلی مسیر آنها را تغییر داده و اکنون تمام تمرکز آنها بر این است که بتوانند همین اختلاف یک امتیازی را از بین ببرند. استقلالی‌ها ابتدا سپاهان دیدار خواهند داشت و پس از آن در خانه خود به مصاف نساجی می‌روند. این تیم البته بعد از این هم به مصاف پرسپولیس می‌رود که با توجه به تمرکز سرخ‌ها بر مسیر قهرمانی، قطعا شاگردان پورموسوی با فشار بیشتری به آزادی خواهند امد و در پایان هم دو دیدار نسبتا سخت با هوادار و مس رفسنجان برگزار خواهند کرد. 
5 بازی باقی مانده استقلال خوزستان: سپاهان (خارج از خانه) - نساجی (خانه) - پرسپولیس (خارج از خانه) - مس رفسنجان (خارج از خانه) - هوادار (خانه)

پیام خوزستان

وقتی شاگردان فراز کمالوند، در برابر تیم مورایس یک پیروزی شیرین را به دست آورد، امید در دل مردم برزیل ایران زنده شد که این تیم قرار است بماند اما پس از آن گل تازه جوانه زده امید، خیلی زود در دل آنها پژمرده شد. اختلاف 6 امتیازی با رتبه چهاردهم کار این تیم را سخت می‌کند اما مردم آبادان همیشه به موفقیت امید دارند ولی صنعت نفت اگر می‌خواهد بماند باید تلاش بیشتری داشته باشد. این تیم در هفته بیست و ششم ابتدا با مس رفسنجان رودررو می‌شود و پس از آن با آلومینیوم اراک و شمس آذر تقابل خواهند داشت که این سه دیدار، چندان جدال های سختی نیست اما لازمه موفقیت در آن دو عنصر تمرکز و خستگی ناپذیر خواهد بود. صنعت نفت در دو هفته پایانی به مصاف ذوب آهن و تراکتور هم خواهند رفت که با در نظر گرفتن هر 5 بازی زردپوشان، این تیم بازی های سبک‌تری خواهند داشت و با سرخابی های پایتخت و همچنین تیم های مستقیم خود در مسیر سقوط جدال نخواهند کرد که این می‌تواند برای آنها به مانند چرخش دو روی سکه باشد. از طرفی این اتفاق باعث می‌شود از آنها بتوانند از جنگ میان آنها استفاده کنند و پیشی بگیرند اما از طرفی هم این اتفاق می‌تواند باعث شود برای فرار از این منطقه چشم انتظار به دست امدن نتایج ایده‌الشان باشند.
5 بازی باقی مانده صنعت نفت آبادان: مس رفسنجان (خانه) - آلومینیوم اراک (خارج از خانه) - شمس آذر قزوین (خانه) - ذوب آهن (خارج از خانه) - تراکتور (خانه)

پیام خوزستان

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/862069/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درخواست رسمی مشهدی‌ها از زنوزی برای تیمداری در لیگ برتر

بهترین بازیکن ایران در تاریخ VNL؛ معروف و موسوی نه!

معرفی 14 ستاره نهایی سرنوشت‌سازترین رقیب ایران

اعزام تیم ملی تیراندازی به اردوی تدارکاتی و جام جهانی مونیخ

محمدرضا گلزار در چند قدمی پادشاه NBA

مردان و زنان پاراتکواندوی ایران بر بام آسیا

دعوت از 20 بانوی وزنه‌بردار به اردوی تیم‌ملی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: باید مشاغل بر سودشان مالیات دهند

تداوم ثبات در بازار ارز

داستانک/ بوی مادر

حکایت جالب از ضرب المثل کسی که خرش از پل گذشت یعنی چه؟

وعده و دستور معاون اول رئیس جمهور در بازدید میدانی از مناطق سیل زده مشهد

امروز در مجلس چه خبر بود؟

رئیسی درگذشت محقق و نویسنده برجسته لبنانی را تسلیت گفت

آیا سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی کاهش یافته است؟

کنایه یک نماینده به دولت: می‌خواست تورم را تک‌رقمی کند، مشارکت مردم در انتخابات را تک‌رقمی کرد

حمله ایران به اسراییل را چه کسی رهبری کرد؟

کنایه معنادار داوری به ساداتی‌نژاد: ‏آسانسور ترقی چای دبش⁩ از این طبقه حرکت کرد

توقف فعالیت پالایشگاه نفت روسیه در پی حمله پهپادی اوکراین

ثبت آلودگی هوا در 5 شهر خوزستان / هوای شوشتر «خطرناک» اعلام شد

راه‌اندازی رشته فیزیوتراپی مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه اهواز

اعزام حجاج با 15 پرواز از فرودگاه اهواز

پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان

کیفیت هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «نارنجی»

پیگیری روند اجرای طرح 312 واحدی نهضت ملی مسکن در اهواز+فیلم

سکه و طلا چند شد؟ +جدول

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/30

پورموسوی: امیدوارم متخلفان گردن کلفت‌تر از قبل برنگردند

صلح و سازش پایان بخش درگیری و اختلاف 12 ساله در اهواز

شبکه آبادان در تدارک پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین همیاری شهرداری های خوزستان و عمران شهرداری اهواز

محفل خاطره گویی فتح خرمشهر در مازندران برگزار می شود

اولین پیوند قلب سال 1403 در خوزستان با موفقیت انجام شد

اقدامی ‌بی‌ سابقه‌ در ورزش خوزستان

برگزاری 252 برنامه در خوزستان به مناسبت هفته بسیج عشایر

عضو شورای شهر تهران: بنده شاگرد چمران هستم

دلجویی عضو شورای شهر تهران از چمران

خرید بیش از یک‌میلیون و 400 هزار تن گندم در خوزستان

انجام موفقیت‌آمیز نخستین عمل اهدای قلب امسال در خوزستان

بازگشت روز‌های گرد و خاکی به خوزستان+فیلم

اسرائیل غرق در باتلاقی به وسعت جنوب تا شمال غزه

مهاجری، نماینده انتقام بالانشین‌ها از استقلال!

فارس میزبان جشنواره «سرو سرخ» شد

84 ویژه برنامه کشوری برای سالروز فتح خرمشهر

اجرای 17 طرح مدرسه سازی در شوشتر

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد اعلام شد

پس از گذشت 3 سال «لاک‌پشت و حلزون» پروانه نمایش گرفت

اون ها رو ترمای بعد یاد می‌گیری!

دُرست من شاید واسه تو غلط باشه!

ما خیلی وقته دیگه هیچ ربطی به هم نداریم!