پیام خوزستان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/854624/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درخواست رسمی مشهدی‌ها از زنوزی برای تیمداری در لیگ برتر

بهترین بازیکن ایران در تاریخ VNL؛ معروف و موسوی نه!

معرفی 14 ستاره نهایی سرنوشت‌سازترین رقیب ایران

اعزام تیم ملی تیراندازی به اردوی تدارکاتی و جام جهانی مونیخ

محمدرضا گلزار در چند قدمی پادشاه NBA

مردان و زنان پاراتکواندوی ایران بر بام آسیا

دعوت از 20 بانوی وزنه‌بردار به اردوی تیم‌ملی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: باید مشاغل بر سودشان مالیات دهند

تداوم ثبات در بازار ارز

داستانک/ بوی مادر

حکایت جالب از ضرب المثل کسی که خرش از پل گذشت یعنی چه؟

وعده و دستور معاون اول رئیس جمهور در بازدید میدانی از مناطق سیل زده مشهد

امروز در مجلس چه خبر بود؟

رئیسی درگذشت محقق و نویسنده برجسته لبنانی را تسلیت گفت

آیا سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی کاهش یافته است؟

کنایه یک نماینده به دولت: می‌خواست تورم را تک‌رقمی کند، مشارکت مردم در انتخابات را تک‌رقمی کرد

حمله ایران به اسراییل را چه کسی رهبری کرد؟

کنایه معنادار داوری به ساداتی‌نژاد: ‏آسانسور ترقی چای دبش⁩ از این طبقه حرکت کرد

توقف فعالیت پالایشگاه نفت روسیه در پی حمله پهپادی اوکراین

ثبت آلودگی هوا در 5 شهر خوزستان / هوای شوشتر «خطرناک» اعلام شد

راه‌اندازی رشته فیزیوتراپی مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه اهواز

اعزام حجاج با 15 پرواز از فرودگاه اهواز

پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان

کیفیت هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «نارنجی»

پیگیری روند اجرای طرح 312 واحدی نهضت ملی مسکن در اهواز+فیلم

سکه و طلا چند شد؟ +جدول

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/30

پورموسوی: امیدوارم متخلفان گردن کلفت‌تر از قبل برنگردند

صلح و سازش پایان بخش درگیری و اختلاف 12 ساله در اهواز

شبکه آبادان در تدارک پاسداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین همیاری شهرداری های خوزستان و عمران شهرداری اهواز

محفل خاطره گویی فتح خرمشهر در مازندران برگزار می شود

اولین پیوند قلب سال 1403 در خوزستان با موفقیت انجام شد

اقدامی ‌بی‌ سابقه‌ در ورزش خوزستان

برگزاری 252 برنامه در خوزستان به مناسبت هفته بسیج عشایر

عضو شورای شهر تهران: بنده شاگرد چمران هستم

دلجویی عضو شورای شهر تهران از چمران

خرید بیش از یک‌میلیون و 400 هزار تن گندم در خوزستان

انجام موفقیت‌آمیز نخستین عمل اهدای قلب امسال در خوزستان

بازگشت روز‌های گرد و خاکی به خوزستان+فیلم

اسرائیل غرق در باتلاقی به وسعت جنوب تا شمال غزه

مهاجری، نماینده انتقام بالانشین‌ها از استقلال!

فارس میزبان جشنواره «سرو سرخ» شد

84 ویژه برنامه کشوری برای سالروز فتح خرمشهر

اجرای 17 طرح مدرسه سازی در شوشتر

برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد اعلام شد

پس از گذشت 3 سال «لاک‌پشت و حلزون» پروانه نمایش گرفت

اون ها رو ترمای بعد یاد می‌گیری!

دُرست من شاید واسه تو غلط باشه!

ما خیلی وقته دیگه هیچ ربطی به هم نداریم!